Sprinten bikes vs cars

hey snake :P ,

als er auto's zijn die rond de 3 seconden op de 100 zitten wordt het leuk, maar NOS vinnik valspelen.
en natuurlijk als je over echt lange afstanden gaat wordt de nadelige invloed van earodynamica van een motor duidelijk.

maarreeh ik ben wel geintresseerd. gewoon gezellig. maar dan wel legaal want ik wordt er schijtziek van om de hele tijd om me heen te moeten kijken.
 
hey snake :P ,

als er auto's zijn die rond de 3 seconden op de 100 zitten wordt het leuk, maar NOS vinnik valspelen.
en natuurlijk als je over echt lange afstanden gaat wordt de nadelige invloed van earodynamica van een motor duidelijk.

maarreeh ik ben wel geintresseerd. gewoon gezellig. maar dan wel legaal want ik wordt er schijtziek van om de hele tijd om me heen te moeten kijken.
nee het word legaal onze club wil al langer een dagje racen en naar mijn mening hoe meer zielen hoe meer vreugd toch, en het worden korte afstanden, de auto's hebben we meer remweg nodig maar das logisch.
ik merk toch dat er een aantal mee willen doen ga binnenkort ff alles informeren.
 
Kun je ook een bocht nemen met zo'n polyester brik/blik*?





( * = doorhalen hetgeen niet van toepassing is )
 
sommige bochten doe ik niet onder voor een moto, dat komt grootendeels door de anti sway bars en stabo stangen
 
trouwens, mischien kan het op zo'n vliegstrip oid, want als je het op assen doet krijg je dat eeuwige gezeik over het geluid, en dan is het aantal geintresseerde motorrijders (mij incl.) een stuk minder.

BTW ik moet bekennen dat je voor een koekbliker aardig genuanceerd spreekt :} , ik ken genoeg gassies (collega's) tegen die er heilig van overtuigt zijn dat ze met hun CRX of golf een motor eruit trekken :o :o
 
trouwens, mischien kan het op zo'n vliegstrip oid, want als je het op assen doet krijg je dat eeuwige gezeik over het geluid, en dan is het aantal geintresseerde motorrijders (mij incl.) een stuk minder.

BTW ik moet bekennen dat je voor een koekbliker aardig genuanceerd spreekt :} , ik ken genoeg gassies (collega's) tegen die er heilig van overtuigt zijn dat ze met hun CRX of golf een motor eruit trekken :o :o

hij kent zijn verliezen :)
 
sommige bochten doe ik niet onder voor een moto, dat komt grootendeels door de anti sway bars en stabo stangen

klopt, als je een beetje knap chassis hebt (BMW M5 etc) ben je met de auto sneller dan met de motor, omdat je 4 wielen hebt en niet hoeft te leunen. dat werd me op de Ring maar al te vaak weer duidelijk, vooral die GT3's remmen niet eens voor een bocht :} . maar met uitaccelereen en topsnelheid ben je de meeste auto's weer de baas. 8-)
 
trouwens, mischien kan het op zo'n vliegstrip oid, want als je het op assen doet krijg je dat eeuwige gezeik over het geluid, en dan is het aantal geintresseerde motorrijders (mij incl.) een stuk minder.

BTW ik moet bekennen dat je voor een koekbliker aardig genuanceerd spreekt :} , ik ken genoeg gassies (collega's) tegen die er heilig van overtuigt zijn dat ze met hun CRX of golf een motor eruit trekken :o :o
dank je maar ik ben gewoon realistisch ik ben van mening dat je onder de 1000 pk niet echt van een moto kan winnen.
en buiten dat we zitten allebij op dezelfde weg we hebben het al moeilijk genoeg met de overheid kwa decibellen, belastingen enz. enz. 2 wielen of 4 wielen we willen allemaal lol toch?
kan ik wel gaan bluffen of moto's dwars zitten maar daar krijg je alleen maar meer frustraties van (zen hé).
en over de vliegstrip misschien is Drachten een goed idee?
 
klopt, als je een beetje knap chassis hebt (BMW M5 etc) ben je met de auto sneller dan met de motor, omdat je 4 wielen hebt en niet hoeft te leunen. dat werd me op de Ring maar al te vaak weer duidelijk, vooral die GT3's remmen niet eens voor een bocht :} . maar met uitaccelereen en topsnelheid ben je de meeste auto's weer de baas. 8-)
corrigeer me als ik het fout heb maar zit je ook niet met het uiteinde van je banden of je kuipdelen en een moto brengt natuurlijk alles op 1 achterwiel dat wil ook nog weleens nadelig zijn en idd de 5de of 6de versnelling gaat niet hard meer in een blik.
 
en idd Dirk ik weet van ervaring dat ik niet eens van jou kan winnen dus een ss is al helemaal onmogelijk :}

ik zie nog wel een keer in de regen ;)

o zeker wel, dan zal jij het in de bochten en tijdens rem momenten winnen :) zoals je weet maak ik me daar ook geen illusies over.

En ik ken jouw rijstijl })

ps: moet deze maand een nieuwe achterband hebben voor de motor, deze heeft zijn beste tijd gehad O-)
 
'k heb nog een test van Tom Coronel in een Evo 6 of 7 en Jurgen v/d G op een std. R6, wedstrijdje op Assen... Zal hem ff scannen en plaatsen. Al voorspellingen ? (ging om rondje nationale circuit, wie wint ?)
 
HAHAHAHAHA :}

voor het bandje ben ik onder de 100 euro klaar, incl montage :}

heb je schijven of blokken nodig :? of beide :X
beide kwam bij de N211 met 170 aanrijden en hij wilde niet echt meer remmen,
dus neem ik maar gergroefde en geperforeerde schijven kwanta kosta 250 eurie voor alle 4 plus de blokken.
 
'k heb nog een test van Tom Coronel in een Evo 6 of 7 en Jurgen v/d G op een std. R6, wedstrijdje op Assen... Zal hem ff scannen en plaatsen. Al voorspellingen ? (ging om rondje nationale circuit, wie wint ?)


stond vorig jaar in de MOTO73 toch?
 
beide kwam bij de N211 met 170 aanrijden en hij wilde niet echt meer remmen,
dus neem ik maar gergroefde en geperforeerde schijven kwanta kosta 250 eurie voor alle 4 plus de blokken.

oeps, een keer is genoeg en je zelf qoute is ook niet echt best :X

zie hier onder 8-)
 
beide kwam bij de N211 met 170 aanrijden en hij wilde niet echt meer remmen,
dus neem ik maar gergroefde en geperforeerde schijven kwanta kosta 250 eurie voor alle 4 plus de blokken.

valt niet tegen :+

maar eh, wanneer ga je nu eens aan je rijbewijs beginnen!
 
er heeft hier wel eens een filmpje gestaan. dan gaan ze met een getunede viper, dit veranderd, dat veranders en zo, blablabla, kwam er op neer. had rond de 900pk op de vermogen bank. ging die viper tegen 4 motoren rijden.

1ste was een standaard hayabusa. 2de een hayabusa met andere uitlaatset, andere was een nog wat verdere opgevoerde busa. turbo of ziets?
en de 4de was dacht ik een standaard zx12r.

in iedergeval. viper en motor 1 waren even snel, motor 2 liep heeeeel langzaam uit. motor 3 reed die viper zoek. en van die 4de weet ik het niet meer :)

dus er is best nog wel wat nodig denk ik zo :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan