Sprinten bikes vs cars

Plisskin

MF'er
20 sep 2004
69
0
Den Haag
Ik heb al een paar keer het onderwerp voorbij zien komen wat nou sneller is auto's of motoren.
Misschien is het leuk om eens een keer (met warm weer) wat te organiseren ik zit zelf bij een auto club en daar zitten wel wat jongens met snelle wagens.
En nee geen sjonnies maar echt al wat ouder rijders dus met ervaring zodat er geen rare capriolen uitgehaald worden.
De auto's zijn ook voorzien van de nodige veiligheids eisen (big brake kits enz.)
Zijn er mensen op het forum die dit leuk zouden vinden.
En graag wat suggesties over locaties (ik dacht zelf aan Assen ofzo).
 
plaats ff een plaatje van je eigen wagen er bij, met de specs })

Kunnen ze zien waar ze tegen rijden *D



O, jij maakt toch geen schijn van kans, win toch wel in de sprint: zelfs met mijn brik 8-)



:+
 
big brake kits ???

waar hebben we het hier over, van die fast and furious wannabee dingen ?
normaal hebben autos met hoge snelheid last van rem fading als dit wil tegengaan moet je andere remmen hebben bv. ipv. 10 inch schijven, 15 inch schijven met een 6 zuiger remklauw. en fatf shit wil ik niks me te maken hebben leuke film hoor maar beetje overdreven.
 
wilwood.jpg


Ff gegoogled :)

Als er maar fotootjes geschoten wordt of gefilmd,..dan geraken we tenminste een keer van die discussies af zoals: Mijn Cuore trekt elke R1 eruit!! |(
 
plaats ff een plaatje van je eigen wagen er bij, met de specs })

Kunnen ze zien waar ze tegen rijden *D



O, jij maakt toch geen schijn van kans, win toch wel in de sprint: zelfs met mijn brik 8-)



:+
ik ga niet met mijn eigen wagen rijden ik zal ff een piccie voor je neer hangen
 
O, jij maakt toch geen schijn van kans, win toch wel in de sprint: zelfs met mijn brik

Niet te hard zeggen.
Een kennis van mij heeft sinds deze week zijn nieuwe speeltje.
950 Pk V10 oftewel een dodge viper.
Standaard 450 Pk maar dat was meneer niet genoeg !
Dus in Amerika laten tunen.
Ongelooflijk maar waar !
 
(Afbeelding)
Als er maar fotootjes geschoten wordt of gefilmd,..dan geraken we tenminste een keer van die discussies af zoals: Mijn Cuore trekt elke R1 eruit!! |(

:^

Als het plaats vindt, niet te opgefokt is en er is wel een gezellig sfeer, dan geef maar een gil (waar, wanneer) via mail. We willen uiteindelijk geen ongenodigde blauwkijkers erbij ;) .
Ik wil het wel eens meemaken (en ik zal gelijk wat foto's maken O-) ), zo'n 'dragrace' :) . Dus wie weet ben ik er dan wel bij (niet als deelnemer overigens).
 
:^

Als het plaats vindt, niet te opgefokt is en er is wel een gezellig sfeer, dan geef maar een gil (waar, wanneer) via mail. We willen uiteindelijk geen ongenodigde blauwkijkers erbij ;) .
Ik wil het wel eens meemaken (en ik zal gelijk wat foto's maken O-) ), zo'n 'dragrace' :) . Dus wie weet ben ik er dan wel bij (niet als deelnemer overigens).
ik wil er gewoon een gezellige dag van maken en de koekblikkers zien dit gewoon als lol en misschien leren we nog wat van elkaar
 
ondanks dattie niet vol zit met stickers van draken enzo vind ik hem toch een F&F gehalte hebben , sorry
 
ik kan niet eens van jou winnen dus laat staan tegen een SS hou me ten goede ik ben zelf van mening dat van 0 naar 100 niks sneller is als een moto

i know :) was ff benieuwd met wat voor een auto je dan zou komen. maar heb ie niet een ploatie van je eigenm blik :? kan op jouw forum ff zo snel niets vinden :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan