Sproeiers Suzuki T500

Overigens was ik ook in Hardenberg zaterdag, maar wat een klerezooi daar. Weinig of niets te vinden behalve bij twee suzukiclubleden, die veel onderdelen verkochten. Maar bij beiden weet ik, wat ze verkopen is meestal allemaal klerezooi. Ook hun motoren. Vooral die ene kapot gesleutelde GT750. Wat een aanfluiting voor 2000 euro. Maar goed ik ken vader en zoon. Daarnaast de voorzitter van de GTclub......zucht. Maar ze hebben beiden leuk verdiend en daar deden ze het voor. En wie niet.

Maar goed, wat voor de een klerezooi is is voor de ander prima bruikbaar spul. Maar persoonlijk vind ik alle oldtimerbeurzen minder worden. Vehikel kom ik nog maar zelden. Ben dit jaar weer eens geweest, maar dat was gelijk weer voor jaren genoeg. Hardenberg was en is altijd leuk, maar het aanbod is steeds minder en slechter van kwaliteit. Staat er een T250 suzuki, blauw, die is al 3 keer verkocht geloof ik dit jaar via marktplaats en daar vragen ze 1250 euro voor. Niet veel, maar als je goed gaat kijken is tie het ook niet waard. Daarnaast voor een paar 100 euro verkocht via MP. Das leuke winst. Staat er een redelijk nette BMW R100RS, vraagprijs 2850 euro, waarvan ik denk en met mij meerderen daar, hoe kun je zo'n fiets voor dat bedrag aanbieden? Worden op MP verkocht voor bedragen tussen de 1000 en 1800 euro. Er staat een zwarte BMW /5 waarvan de "restaurateur" de tellerhuizen maar mee heeft geverft met een kwastje. Net zoals de zijkastjes oa.

Ik heb wat brommers en zocht wat remblokjes. Vond er meerdere bij iemand in de manegeruimte. Prijs,....ff denken,....doe maar 15 euro......Maar de officiele Suzuki dealer vraagt maar 6,95 en dan heb je originele. Reactie van de man,....oei das wel goedkoop.

Kortom, het was weer feest........heb er wat gereedschap gekocht en wat broodjes hamburger naar binnen gewerkt en veel koffie. Daarna zijn het vrouwtje en ik weer afgezakt naar het zuiden.......
 
Laatst bewerkt:
Vandaag de orginele carburateurs nog maar eens goed bekeken , ben er nu achter waarom dat ding niet wilde lopen :(
De choke pluggen komen uit een reparatie set en deze zijn net iets anders van maat voering dan de orginele ,dit zorgde er voor dat deze niet goed afdichte en zodoende verzoop en niet stationair wilde draaien :P

Op naar het volgende project :W
 
Plaatje van het eind resultaat *D [afbeelding

Nog een plaatje[afbeelding]

}) prááchtig mooi!....

Ik heb tijdens de classic races in Nieuwerkerk a/d ijssel ( april) deze zien staan...

DSC07306.jpg
DSC07307.jpg

DSC07308.jpg

DSC07309.jpg


Ik weet toevallig van wie deze is en nu weet ik ook dat deze motor het nodige gekost heeft. Veel nieuwe onderdelen, heb ik me laten vertellen.
 
Vandaag op bezoek geweest bij de RDW om mijn kenteken weer telaten activeren omdat de vorige eigenaar deze voor sloop had afgemeld :(
De keurings meester was gelukkig een liefhebber dus na wat uitleg over de restauratie
en wat tweetakt geur heb ik mijn org. kenteken weer terug :]

Ga morgen naar Hardenberg , kijken voor een nieuw project :9
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan