spruitstuk lassen

fritsdb

Rookie
19 feb 2008
27
0
37
't zand
Hallo daar,aangezien er erg moeilijk aan een 4in 1 spruitstuk voor een gsxr1100w uit94 is te komen loop ik met het idee om de orginele te laten verlassen.Hier tussen de technische personen hoop ik iemand te vinden die dat zou kunnen/willen doen of een adres heeft waar ik eens langs zo kunnen gaan om te vragen of dit eigenlijk wel mogelijk is.

=lvt=

MF veteraan
12 feb 2004
14.570
1
www.yeager.50megs.com
is het alleen een scheurtje of gaat het roer helemaal om? en 4in1, hoe moet ik me dat voorstellen..1 carb voor 4 cilinders :?

Laatst bewerkt:

Super Boer

MF veteraan
26 jun 2006
20.491
6
Eerste beste las bedrijf kan dat wel ff regelen voor je.... :Y Gewoon ff zoeken naar lasbedrijven in je omgeving :Y

1127

Rookie
21 mei 2008
8
0
Heb je een 4 naar 2 of een 4in één dat alleen de aansluiting aangepast moet worden?
Anders een optie om een 4 in één van een oliekoeler te nemen dan hoef je de bochten maar dichter naar elkaar te plaatsen. Durf je het niet aan dan wil ik het wel proberen de gereedschappen heb ik in huis

fritsdb

Rookie
19 feb 2008
27
0
37
't zand
Heb je een 4 naar 2 of een 4in één dat alleen de aansluiting aangepast moet worden?
Anders een optie om een 4 in één van een oliekoeler te nemen dan hoef je de bochten maar dichter naar elkaar te plaatsen. Durf je het niet aan dan wil ik het wel proberen de gereedschappen heb ik in huis

Ik heb nu de originele 4in2.Maar heb me laten vertellen dat het best lastig is uitlaten goed te lassen ivm krom trekken en de spanning die je daardoor op de buizen brengt?En wat bedoel je precies met een spruitstuk van een olie koeler gebruiken,zijn de aansluitingen bij de kop hetzelfde kwa diameter en aansluiting alleen de buizen staan verder uit elkaar?

DAF400

MF veteraan
14 mrt 2007
7.122
144
34
Neerkant
voor mij niet :N
ik heb nog nooit een motor met een uitlaat spruitstuk gezien.
het zijn uitlaatbochten.
wel inlaatspruitstukken, op fietsen met 1 carburateur op twee cilinders
waarom heeft een auto dan wel een spruitstuk en een motor niet?
als je van 2 uitlaatbochten naar 1 gaat dan is dat toch een spruitstuk?

Dutch

MF veteraan
5 mrt 2003
8.000
225
Boxmeer
www.motorbazaar.nl
Voor de '93-94 GSX-R W is gewoon een nieuwe 4-2-1 leverbaar hoor. Wil je echt direct een 4-1 dan zou ik ook niet weten welke uitlatenfabrikant dat in het programma heeft.

Groetjes, Noud

1127

Rookie
21 mei 2008
8
0
De aansluitingen en diameters zijn hetzelde alleen de hartmaten onderling schelen ongeveer 4 cm
Ik zal het morgen na meten ik heb zowel van een olie als water koeler liggen.