Spuitcabine

Chrissifumi39

Die hard MF'er
19 dec 2011
784
4
Woubrugge
Voor het nieuwe seizoen ben ik mijn kuipen in orde aan het maken. Ik spuit mijn kuipen altijd zelf middels een compressor en kan hiervoor mooi gebruiken van een oud-papier loods in de buurt. Het meeste stof haal ik daarbij met een brandspuit uit de lucht. Helaas is de temperatuur erg laag en dwarrelt er toch altijd wel wat stof rond, behelpen dus.

Ik kom uit de buurt van Alphen a/d Rijn en kan hier voor 40 euro per uur een professionele spuitcabine afhuren. Vind ik zeker geen slechte optie maar wellicht zijn hier mensen die betere alternatieven hebben?

Hoor het graag!
 
40 per uur he, spul op spuitbokken hangen, ontvetten, kleefdoek er over, dan spuiten. Paar uur drogen voor je het van de bokken kunt pakken want polyester mag je niet stoken.

Gaat dus wel een paar uurtjes in beslag nemen
 
Normaal gesproken rekenen ze vanaf het moment dat de cabine in bedrijf gesteld wordt,tot hij weer uitgaat Ron,dus dan is het goed te doen.
Ff beetje gas op die lollie,binnen 1 uur geroggeld!( wel thinnerbasis nemen :-) )
 
Normaal gesproken rekenen ze vanaf het moment dat de cabine in bedrijf gesteld wordt,tot hij weer uitgaat Ron,dus dan is het goed te doen.
Ff beetje gas op die lollie,binnen 1 uur geroggeld!( wel thinnerbasis nemen :-) )
Dan is t idd een prima prijsje, maar ik ben benieuwd....
Laat ff weten hoe t loopt
 
:) Dat idee had ik ook, zal einde vd week kijken wat de mogelijkheden zijn

let er op he, NIET stoken. (nog goedkoper) ;) dus je zult vast wel een dealtje kunnen maken.
Cabine natuurlijk wel op een goede spuit temp brengen maar dan na t spuiten gewoon lekker laten liggen en niet naar 60gr toe jakkeren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan