Spuiten deksel zijkoffers Yamaha FJR 1300.

Early bird

Die hard MF'er
17 mrt 2006
581
9
Middelharnis
Goedenavond dames en heren MF.
Woonachtig op Goeree Overflakkee ben ik op zoek naar een adres voor het fixen van deksels van de zijkoffers van mijn Yamaha FJR.

Volgens de dealert komen de kosten op 175 euro p. stuk. Het gaat om diepe krassen aan de ene kant en zeg maar "opstapbeschadiging" aan de andere zijde.

Wie weet er een adresje die dit netjes kan doen zonder de hoofdprijs te berekenen?
 
Neem even contact op met Fraqnk Fijlstra, hij herstelt en spuit voor vele dealers. Is aan de andere kant van Nederland, maar als je geen haast hebt, kun je de deksels in Middelharnis afgeven en breng ik ze naar hem toe. Retour precies zo.https://www.mocyco.com/
 
Ik weet natuurlijk niet of je handig bent, maar als je deze deksels zelf kan demonteren en zelf schuren, plamuren zodat ze spuitklaar zijn kan je ook bij Van Lint of bij Bosman eens vragen wat dit kost?
 
Maak straks gewoon een grote rondrit; na een tijdje zie je niks meer van de krassen op je koffer.....


1587628969842.png
 
Dan zou die van mij vol zitten met stickers van Delft, Voorburg, Leidschendam, Zoetermeer en een zeldzame van Voorschoten
 
Is jouw motorwereld zo klein vanwege Corona of mag jij niet meer buiten Zuid Holland komen? :+

On topic. Ik heb gewoon de deksel van mijn topkoffer gedemonteerd en naar een lokaal carrosseriebedrijf gebracht. Klaar voor € 75 incl BTW.
 
Terug
Bovenaan Onderaan