Spuiten duoseat kapje

Nijlpaard

Hippos, despite their size and shape, are fast.
26 feb 2002
22.480
804
Ben van plan om onderstaande plaatje op de duo-seat cover van mijn VTR te spuiten cq te plakken

starman.jpg


:P

Hoe kan ik dit het beste aanpakken. Kan ik hiervoor standaard autolak gebruiken en moet ik dan nog op een bepaalde manier voorbehandelen o.i.d.

Als ik besluit om er een sticker van te maken, heeft er dan nog iemand een goed adres voor het maken van deze stickers ?

Hoe duur is het maken van zo'n sticker (ongeveer he :P )

En de laatste vraag (for now anyway ;) )

Wat is duurzamer, een sticker of spuiten ?

[edit]

Ff plaatje aangepast. Achtergrond is de kleur van de motor.

[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Tenzij je een heel goede airbrusher weet te vinden, zou ik een sticker laten maken. Bestandje bij een bedrijf afleveren, dat auto's beletterd, zij maken de sticker, deze opplakken en een laag blanke lak erover spuiten. Wel 2k lak gebruiken.
 
Tenzij je een heel goede airbrusher weet te vinden, zou ik een sticker laten maken. Bestandje bij een bedrijf afleveren, dat auto's beletterd, zij maken de sticker, deze opplakken en een laag blanke lak erover spuiten. Wel 2k lak gebruiken.

Is het niet mogelijk om een soort sjabloon te gebruiken, of zou je dit nooit echt mooi krijgen. Airbrushen lijkt me nogal een dure oplossing voor zo'n (relatief) simpel plaatje.
 
Als je besluit een sticker tegebruiken:

- goed ontvetten
- sticker plakken
- 2x blanke lak

Ben je dus vrij snel mee klaar. :z :z

Nadeel vind ik als ze te dikke folie gebruiken voor de sticker, je na het spuiten van de blanke lak een duidelijke overgang ziet aan de rand.

Ik zou zelf voor spuitwerk gaan, is wel duurder maar ziet er beter uit.

Wat de duurzaamheid zal het gelijk zijn mits je bij de sticker blanke lak gebruikt.

Succes....
 
Ben van plan om onderstaande plaatje op de duo-seat cover van mijn VTR te spuiten cq te plakken

(Afbeelding)

:P

Hoe kan ik dit het beste aanpakken. Kan ik hiervoor standaard autolak gebruiken en moet ik dan nog op een bepaalde manier voorbehandelen o.i.d.

Als ik besluit om er een sticker van te maken, heeft er dan nog iemand een goed adres voor het maken van deze stickers ?

Hoe duur is het maken van zo'n sticker (ongeveer he :P )

En de laatste vraag (for now anyway ;) )

Wat is duurzamer, een sticker of spuiten ?

[edit]

Ff plaatje aangepast. Achtergrond is de kleur van de motor.

[/edit]
in navolging van het andere topic

ik ging voor airbrusch (voorbeeldje)

full
 
:} :} :}

Thank you sir :)
Youré welkom :) (tipje als je hiervan ff een sjabloom maakt kun je dit goed spuiten met autolak: kunst>> eerst de eerste laag aanbrengen pak maar een pantie en span dit over je afbeelding heen en nevel de kleur erover tot je de gewenste diepte hebt(de tweede kleur)dit maakt diepte doe maars eens een proef stukje op karton bv.........
Maar je kunt natuurlijk ook altijd voor de sticker gaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan