[spuiten] ER-5 groen gespoten!

Silencer

Die hard MF'er
5 jan 2003
305
0
Zeewolde
Door 'het grote photoshop topic' ben ik gaan spelen met de kleuren van mijn brommert. Ik had hem op een gegeven moment groene lak gegeven, en dat was toch wel erg tof.

Ik heb uiteindelijk besloten om hem te spuiten... Kawa groen!

resultaat2_small.jpg


Ik heb van het hele proces foto's gemaakt, en in een verslag gezet. Voor de geïnteresseerde: http://www.sonnegadesign.nl/kawagroen/ (project: kawagroen)
 
Hoi hoi,

ik heb hem nog netjes zilvergrijs gelaten maar het staat wel erg mooi. Leuk idee van je, wel gedurfd!

Ik hoop dat je er veel plezier van hebt! Kan ik dit exemplaar op 9 mei ook in Veenendaal komen bekijken, tijdens de MEGA-meeting???

Groeten van een 'ER-5-broeder' :}

Johannes
 
Hoi hoi,

ik heb hem nog netjes zilvergrijs gelaten maar het staat wel erg mooi. Leuk idee van je, wel gedurfd!

Ik hoop dat je er veel plezier van hebt! Kan ik dit exemplaar op 9 mei ook in Veenendaal komen bekijken, tijdens de MEGA-meeting???

Groeten van een 'ER-5-broeder' :}

Johannes
Jazeker... 9 mei ben ik ook van de partij! Heb er al erg veel zin in *D
 
Wel apart en stoer :) Ik zou 'm alleen nog wel verder modden om 'm een street-fighter look te geven. Hij ziet er nog te tam uit met een voor de huidige staat te wild kleurtje :)
Ik zou beginnen met een street-fighter kuipje a la Z-750/Z-1000 8-)
 
vind het niet echt geslaagd, in mijn ogen is die moto lelijker dan vroeger geworden. dat groen past gewoon niet op een er5
 
Wel apart en stoer :) Ik zou 'm alleen nog wel verder modden om 'm een street-fighter look te geven. Hij ziet er nog te tam uit met een voor de huidige staat te wild kleurtje :)
Ik zou beginnen met een street-fighter kuipje a la Z-750/Z-1000 8-)
Ik ga hem idd nog verder 'modden'. De velgen ga ik ook nog doen. Maar dat doe ik volgend winter. Komt ook nog kleinere knipperlichten op, sport demper, sport lucht filter, etc.

Ik doe het alleen niet allemaal in één keer. Ben maar een student ;)
 
Ik heb zelf geen spuitbussen gebruikt, maar echt in potten. Kennis van mij heeft ook zo'n hoge druk verf spuit. Deze kennis heeft de verf ook besteld, dus ik kan je niet zeggen waar het vandaan komt.

Ik weet wel dat dat bedrijf alleen aan andere bedrijven levert.
 
Terug
Bovenaan Onderaan