Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het is inderdaad maar waar je je druk om maakt. Ik rijd op de openbare weg en niet op een circuit.Het is maar waar je je druk over maakt.
Voor 50 euro haal ik je schaamranden weg.
Je kunt ze ook anodiseren.. (of laten anodiseren)
Daar kun je zeker gelijk in hebben, ik zat er net aan te denken dat het inderdaad een dunne laag is en niet super slijtvast.Denk dat dit niet slijtvast genoeg is voor heelplates. Anodiseren is hard, maar de deklaag is enorm dun waardoor je er gemakkelijk(er) doorheen slijt.
Poedercoaten is de beste optie.
Mijn heelplates zijn een jaar of 4/5 geleden gespoten, de Alu kleur begint langzaam weer door te komen op de raakvlakken met mijn laars.
De volgende keer laat ik ze coaten.
Het feit dat het 4/5 jaar in redelijk fatsoen blijft zitten, is voor mij voldoende om het te proberen. Mocht het op niets uitdraaien dan kan ik ze altijd nog laten coaten. Busje verf kost hooguit 10€Denk dat dit niet slijtvast genoeg is voor heelplates. Anodiseren is hard, maar de deklaag is enorm dun waardoor je er gemakkelijk(er) doorheen slijt.
Poedercoaten is de beste optie.
Mijn heelplates zijn een jaar of 4/5 geleden gespoten, de Alu kleur begint langzaam weer door te komen op de raakvlakken met mijn laars.
De volgende keer laat ik ze coaten.
Het feit dat het 4/5 jaar in redelijk fatsoen blijft zitten, is voor mij voldoende om het te proberen. Mocht het op niets uitdraaien dan kan ik ze altijd nog laten coaten. Busje verf kost hooguit 10€
Misschien laten poederlakken?
Aliexpress heelplates kopen als er voor je bike er bestaan meestal goedkoper
Anodiseren zit niet op het materiaal maar in het materiaal. Als je genoeg materiaal weg zou slijten is de kleur ook weg, maar dat duurt wel even mits het proces goed is uitgevoerd.Daar kun je zeker gelijk in hebben, ik zat er net aan te denken dat het inderdaad een dunne laag is en niet super slijtvast.
Ik heb ze geanodiseerd gezien maar het kan zijn dat die laag zo weg is.
Misschien kan iemand hier wel een antwoord op geven
't is dat je zo godsgruwelijk ver weg woont, ik moet nog 3 kleine onderdeeltjes in de transparante 2K epoxy spuiten, daarna kan ik de bus die ongetwijfeld dan nog half vol zit weggooien... Het mat-effect wordt met hoogglans epoxy wel sterk verminderd, matte Epoxy 2K kan je ook bij CROP bestellen, CROP is gewoon Driessen Autolak en staat voor "Car Repair Nogwat Products"Ik heb ze gister gespoten en moet zeggen dat dit er boven verwachting uit is komen zien. Om het slijtvast te maken moet ik het nog wel aflakken, ik zat eraan te denken dit met een epoxy achtig middel te doen, dit wordt immers kneiterhard. Of zou dat niet werken en eraf bladeren?
Ja, en anders had ik gezegd stuur maar op tegen vergoeding maar die bus 2k is na openen max 24 uur te gebruiken.'t is dat je zo godsgruwelijk ver weg woont, ik moet nog 3 kleine onderdeeltjes in de transparante 2K epoxy spuiten, daarna kan ik de bus die ongetwijfeld dan nog half vol zit weggooien...
Toch scheelt dat niet veel van het CROP systeem, alhoewel ik daar ernstig over te spreken ben. 2K is buiten hard bovenal taaiMisschien is er net iemand die een ritje maakt? Al zou het maar halverwege belanden dat je het daar oppikt.
Hornnach heeft ook 2K lak maar die raad ik af. Da's een bus die intern zijn 2 componenten uit 2 compartimenten haalt en dus pas in de hals gemengd worden. Zo kan je je 2k lak veel langer gebruikt bewaren. Maar de lak hard niet lekker uit...