[Spuiten] Tankschade door Veronica

SteaN

MF veteraan
23 dec 2004
2.773
0
vandaag : ik naar zoetemeer ( http://www.gelukbijeenongeluk.nl/acties/dgb3/iv/home.asp ) voor een deuk in me tank. ook wel bekend als de grote beurt van Veronica

zij taxeren ja hoor dat kan prima bablablaablba, kost je 50 euro. de firma die het doet is http://www.care-schadeservice.nl/ nu 3 keer ploppen en de deuk is al minder. ik zo mm dat gaat goed ...hij wat kloppen en poging 6 ofzo lijm erop, en weer ploppen. en ja hoor wat gebeurd er. me lak er af (grootte van een 1,5cm in doorsnede) zegt die gast die het deed: tja dat had ik al verwacht!!! wat een eikel dacht ik toen, doe het dan niet toch? ..... |(

nu de taxateur/manager zo mmmm dat is niet goed, die moet naar de spuiter en ja wij hebben meer schade veroorzaakt dus wij moeten dat maken. anyway nu moeten ze dus de tank gaan spuiten.(ik weet dat het risico's zijn dat je nu eenmaal hebt als men dit doet dus dat is het ook niet) maar nu mijn vragen:
1) alleen die plek?
2) alleen de tank?(komt er dan geen te groot verschill met mijn bodywork?)
3) alles laten eisen?

tips/advies wat ik nog meer kan zeggen/eisen etc.nu mijn dag is naar de klote -O-
ps zeiken??: ik ben humeurig ja en ik vraag gewoon om wat ik kan zeggen...
 
Laatst bewerkt:
Man, je hád al een deuk.... Nou wordt alles gerepareerd en jij loopt te zijken |(

Als het een goeie spuitert is zie je er niks meer van hoor. Succes ermee...
 
:^ nie zo lopen mekkeren man, jij wilde het toch voor een prikkie? is het dan erg dat er iets mis gaat en het iets langer duurt? Pfff...sommige mensen lopen ook overal over te zeiken.... :r
 
Man, je hád al een deuk.... Nou wordt alles gerepareerd en jij loopt te zijken |(

Als het een goeie spuitert is zie je er niks meer van hoor. Succes ermee...

ja een deukje zonder lakschade. vraag me alleen af hoe die het gaat doen. een zeikerd zei je? als het je eigen motor is dan zal je het ook niet fijn vinden B|

:^ nie zo lopen mekkeren man, jij wilde het toch voor een prikkie? is het dan erg dat er iets mis gaat en het iets langer duurt? Pfff...sommige mensen lopen ook overal over te zeiken.... :r

prikkie? nee kost me gewoon 50 euro, standaard tarief. ja 3 uur in de zon staan en dan dit daar wordt je humeurig van ja. B|
 
Laatst bewerkt:
ja een deukje zonder lakschade. vraag me alleen af hoe die het gaat doen. een zeikerd zei je? als het je eigen motor is dan zal je het ook niet fijn vinden B|prikkie? nee kost me gewoon 50 euro, standaard tarief. ja 3 uur in de zon staan en dan dit daar wordt je humeurig van ja. B|


50 euro voor een tank te laten spuiten... man de gemiddelde sticker op je tank is al duurder! |(

maw ben blij, zo goedkoop word ie nooit meer gefixed! O-)
 
nu de taxateur/manager zo mmmm dat is niet goed, die moet naar de spuiter en ja wij hebben meer schade veroorzaakt dus wij moeten dat maken. Ik pissig(dat zou idereen zijn), had 3 uur staan wachten op me beurt!!! :( :( anyway nu moeten ze dus de tank gaan spuiten.(ik weet dat het risico's zijn dat je nu eenmaal hebt als men dit doet dus dat is het ook niet) maar nu mijn vragen:

1) alleen die plek?
2) alleen de tank?(komt er dan geen te groot verschill met mijn bodywork?)
3) alles laten eisen?
Had je daar natuurlijk ook kunnen vragen, herstel... eisen :z
 
Als die tank door Care schadeservice wordt overgespoten zul je geen kleurverschil behoren te zien. Dat kunnen die gasten wel.

Ze hebben van mijn auto een keer het dak en de motorkap gerepareerd (hagelschade), is niks van te zien. Laatst het linkerachterscherm vervangen. Wederom niks van te zien. Kleur van de auto is donkergrijs metallic. Niet alleen de kleur, maar ook de glans is overal hetzelfde.

Voel je gematst voor 50 euro ipv. gedupeerd. Stop met piekeren, komt goed.
 
Terug
Bovenaan Onderaan