spuiten van een frame

Afhankelijk van wat je van plan bent met het frame.. laten coaten misschien een idee? kan wat meer hebben zon coating.
Ik weet wel dat dat het beste is, alleen weet ik ook van mezelf dat ik het demonteren en monteren zelf zal moeten gaan doen(dit om kosten te drukken)
en als ik hem laat coaten dan is het absoluut sterk.
Maar ja, aan de andere kant zie ik het niet zitten om het blok en alle toebehoren eronder vandaan te halen!!
Ik ben ook absoluut niet van plan om het zelf te spuiten, heb een zwager die bij een spuiterij werkt dus kan het wel een stuk goeiekoper alleen is het punt 1 sterk genoeg en punt 2 hoe ver moet ik hem dan uit elkaar halen???
 
Als je het frame wilt laten spuiten, wat moet je er dan allemaal afhalen.
moet hij dan echt helemaal kaal of kan het blok er bijvoorbeeld onderblijven en afgeplakt worden??

alvast bedankt.

Van half werk krijg je spijt: haal je blok uit het frame joh. Anders wordt het broddelwerk en ik zou me daar dan toch elke keer weer aan ergeren als ik op de motor stap. En het geeft je de kans om alles eens écht goed schoon te maken en aangevreten bouten te vervangen en bewegende delen eens lekker opnieuw in te vetten. Komt de levensduur van je motor zeker ten goede. Maar goed, ik ben gewoon een pietje precies.
 
Pas mijn frame en wielen laten coaten ,is veel mooier en sterker.
Moet wel in alle boutgaten oude bouten doen en asgaten afdekken.


full


MVG 1500vulcano
 
Terug
Bovenaan Onderaan