Spuiten van kappen

speedjunky

MF'er
19 dec 2003
65
0
Harlingen
Ik heb afgelopen zomer een kleine schuiver gemaakt :( waarbij ik mijn zijkap en een beschadiging op de de voorste heb.Deze wil ik graag weer laten repareren.Weet iemand hier wat dat zou kosten?En weten jullie mischien een goede spuiter die dit in de avond uurtjes kan doen??Hiet liefst uit Friesland
DSC00010.JPG


DSC00011.JPG
 
Mwa hier in zuid-holland betaal je er zo'n 200E voor.
Als je het zwart doet kost het minder, maar die gasten zijn moeilijk te vinden.
 
Heb het net laten spuiten....

full


Motorspuitbedrijf Hazelaar in de stad Groningen.

Ik heb ze, ivm met tijdgebrek, onbehandel heen gebracht, dus zonder te schuren etc etc. Dat zou je zelf evt makkelijk uit kunnen sparen
 
wil niet lullig overkomen maar echt netjes is het niet
je kan in de weerspiegeling zien dat ie niet eerst is gepolijst voor dat de blanke lak er over heen is gegaan
of is deze voor op circuit ?
 
Ik ben er best tevreden over hoor. Hoe ze het gedaan hebben weet ik niet, maar ik heb hem ff opgepoetst nu, alle stof etc is er ook van af, maar ik zie nix wat me niet aanstaat
 
dan zal het wel de foto zijn
ik heb dat wel eens eerder gezien op tv en toen gingen ze nog even met de poets machine polijsten en daarna was het echt super strak
 
Engwierum zit een schadebedrijf wat veel spuitwerk verricht


Harkema zit ook een.


gewoon na 6 uur heen stappen :p
 
dan zal het wel de foto zijn
ik heb dat wel eens eerder gezien op tv en toen gingen ze nog even met de poets machine polijsten en daarna was het echt super strak

Leuk dat ze dat op tv doen maar in de praktijk zijn er maar heeeeeeeeel weinig tot geen die dat daadwerkelijk doen hoor ...

Op zaterdag 20 december 2003 12:52 schreef Shifty het volgende:
Mwa hier in zuid-holland betaal je er zo'n 200E voor.
Als je het zwart doet kost het minder, maar die gasten zijn moeilijk te vinden.

Is erg goedkoop , ik ben alleen voor me stickers al 215 euro kwijt en dat is met korting !
 
dan zal het wel de foto zijn
ik heb dat wel eens eerder gezien op tv en toen gingen ze nog even met de poets machine polijsten en daarna was het echt super strak
Ja... dat was bij "a car is reborn" (dacht ik)
De jaguar werd toen gespoten door een spuiter die bij ferrarie had gewerkt.
Die stellen volgens mij iets hogere eisen aan het spuitwerk.

Het resultaat was idd machtig mooi maar ik denk niet dat je dat met 200,- gaat redden met die manier van spuiten :P
 
bij ons op het werk polijsten we ook veel na,maar dit zijn dan ook dure bmw's en mercedessen,maar dit wordt ook betaalt.

Op zaterdag 20 december 2003 12:52 schreef Shifty het volgende:

Als je het zwart doet kost het minder.

Ik werk zelf bij een spuiterij en door de hoge materiaal kosten kost het zwart vaak bijna net zoveel als wit(tenzij je het bij een fuc(k)wa bedrijf doet).
Tenzij je natuurlijk alles jat van de baas voor een klusje,dan ken het wel goedkoper ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan