spuiten

tribalman

MF'er
1 dec 2004
247
0
Den Helder
Hallo ik wil mijn tank en 2 zij kappen gaan spuiten hoe kan ik dat het beste doen. Kan dat met een spuitbuis of moet ik het laten spuiten??
 
spuitbus is met wat oeffening ook een erg goed resultaat mee te halen. zeker als je het niet heel erg vind dat het niet echt perfect is, zeker een goede optie. (vaak is het verschil echt amper tot niet zichtbaar)

ik spuit alles wat ik moet spuiten met normaal busje.

maar wel eerst goed schuren (fijn nat papier) en ontvetten, en bij oneffenheden ff buse spuitplamuur er over alvorens weer fijn te schuren en ontvetten.. na afloop ook met blanke lak aflakken.
 
heb auto's gezien(en deels zelf gespoten) waarbij de bumpers en verschillende carosserie delen met busje waren gespoten.. echt supermooi...

maar de truuk is veel schuren, veel lagen verf, steeds met goed schuren, dan veel lagen blanke lak. en aan het eind heel licht oppolijsten(is opzich niet nodig).. echt glimmen, word je blind van :D
 
En natuurlijk in een stofvrije ruimte, want ga maar na als er troep op je natte verf komt. Verder moet je nu niet gaan spuiten met deze temperaturen (ja, of je kan het binnen doen).
 
Terug
Bovenaan Onderaan