Spuiter voor afdekkapje duosit gezocht.....

Duckman

MF veteraan
29 mrt 2004
6.480
192
Offroad!
Is er iemand hier op het forum die voor een mooi prijsje mijn duosit afdekkapje kan spuiten in de juiste kleur..... Kawasaki blauw (ben nog niet achter de kleurcode helaas....) Het betreft een ZXR uit 1993, type L....
 
ook daarvoor kun je bij mij terecht..... Als jij t kleurnr. weet kan ik d'r voor zorgen dat je em blauw terug krijgt! Is dat alleen de vraag of jij de lak regelt of dat ik dat moet doen, dit ivm prijsje...
 
Bij mij kan je ook terecht voor spuiten maar wel alleen in 1 kleur
striping en paintbrush heb ik een beetje moeite mee
kheb namelijk alleen spuiten niveau 1

maar dat is goed genoeg hoor

zoek maar even naar Pic s mijn zx6r
die is van mij zelfgespoten als een spiegeltje

khoor het wel
 
@ GT 750 ik kan bij jou ook voor alles terecht :9

Ik weet het kleurnummer niet, enig idee hoe ik daar achter kom?

En hebben jullie een richtprijs, het gaat om een afdekkapje wat in één kleur blauw gespoten moet worden. Het liefst een prijs incl verf....
 
@ GT 750 ik kan bij jou ook voor alles terecht :9

Ik weet het kleurnummer niet, enig idee hoe ik daar achter kom?

En hebben jullie een richtprijs, het gaat om een afdekkapje wat in één kleur blauw gespoten moet worden. Het liefst een prijs incl verf....

Tuurlijk kan je bij mij terecht. *D Waarschijnlijk (als de rest van de fiets orgineel die kleur blauw is) kun je dit via een dealer navragen, soms staan d'r ook kl. nrs. op een sticker op het frame (heeel soms)

Prijs incl lak, 100 euro ong. Voor kleine delen moet (helaas) min. 25 cc. lak gemaakt worden.

Is het een nieuwe of gebruikte kap? Dit ivm. eventueel krassen/ beschadigingen weg werken.
 
hmmmm.....

Ik ben in 't bezit van een blauwe ZX9R uit '99.
Nu heb ik nog twee stukken die gespoten moeten worden. Een hugger en een undertail... liefst blauw dus....

Nu weet ik (nog) niet 100% ofde kleuren hetzelfde zijn, maar anders ::::

Kunnen wij samen iets regelen?
Lijkt me dat de kosten dan redelijk gedrukt kunnen worden... De spuitert hoeft dan toch maar één keer wat lak aan te maken....
 
zeg gt 750
als ik het kompletekuipwerk en de tank van mijn zxr 750 doorjouw laat spuiten in 1 kleur wat zou dat dan moeten kosten.
dus tank, topkuip, onderkuip l&r, kont l&r , undertail en hugger en voorspatbord.
mail anders maar ff als je het kan
 
Tuurlijk kan je bij mij terecht. *D Waarschijnlijk (als de rest van de fiets orgineel die kleur blauw is) kun je dit via een dealer navragen, soms staan d'r ook kl. nrs. op een sticker op het frame (heeel soms)

Prijs incl lak, 100 euro ong. Voor kleine delen moet (helaas) min. 25 cc. lak gemaakt worden.

Is het een nieuwe of gebruikte kap? Dit ivm. eventueel krassen/ beschadigingen weg werken.

ArjanR1 zit er achter.


Wat een geld zeg!
Ik heb de velgen van mijn ZX10R laten spuiten, van zwart naar goud.

Zoals je weet dekt goud niet echt makkelijk...

Ik heb de velgen gebracht, dus niks zelf gedaan.
Dus brengen en halen...135 euro

Hoe kun je dan voor zo'n klein stukje 100 vragen...
Sterker nog, mijn duo afdek kapje kost 110 euro!
 
ArjanR1 zit er achter.


Wat een geld zeg!
Ik heb de velgen van mijn ZX10R laten spuiten, van zwart naar goud.

Zoals je weet dekt goud niet echt makkelijk...

Ik heb de velgen gebracht, dus niks zelf gedaan.
Dus brengen en halen...135 euro

Hoe kun je dan voor zo'n klein stukje 100 vragen...
Sterker nog, mijn duo afdek kapje kost 110 euro!

Dan zou ik maar het adres erbij zetten waar jij het hebt laten spuiten....
Daar kan ik het niet voor doen.
Lak is voor 25 cc ong 35 euro, dan nog blanke lak ong. zelfde prijs, nog een beetje arbeid, waar is dan de winst?? Wel is het een interessante prijs als je idd. meerdere onderdelen moet spuiten of mee kan laten spuiten met bv. een auto oid.
 
Dan zou ik maar het adres erbij zetten waar jij het hebt laten spuiten....
Daar kan ik het niet voor doen.
Lak is voor 25 cc ong 35 euro, dan nog blanke lak ong. zelfde prijs, nog een beetje arbeid, waar is dan de winst?? Wel is het een interessante prijs als je idd. meerdere onderdelen moet spuiten of mee kan laten spuiten met bv. een auto oid.

Ik heb het laten doen bij Frank Fijlstra.
Het is een spuiter die ALLEEN maar motoren doet!

Hij zit in Borne, heb zijn adres niet bij de hand nu.
Moet wel zeggen dat ik hem redelijk goed ken, en dat het een
iets mooier prijsje is dan normaal he.

Maar toch, met die 2 velgen heeft hij toch wel een halve dag werk gehad.

Ik denk gewoon dat de topic starter beter uit is met een nieuw kapje.
Want wat ik al zei, bij de dealer kost een nieuw kapje voor mijn ZX10R 110 euro.
Ik heb hem dan ook nog met korting, dus zit ver onder die 110 euro.
 
Ik heb het laten doen bij Frank Fijlstra.
Het is een spuiter die ALLEEN maar motoren doet!

Hij zit in Borne, heb zijn adres niet bij de hand nu.
Moet wel zeggen dat ik hem redelijk goed ken, en dat het een
iets mooier prijsje is dan normaal he.

Maar toch, met die 2 velgen heeft hij toch wel een halve dag werk gehad.

Ik denk gewoon dat de topic starter beter uit is met een nieuw kapje.


Ja, duh...ik kan me hele auto ook laten spuiten voor 500, ook omdat ik connectie's bij een spuiterij heb.

Ik denk dat het een redelijke prijs is die ik noem, vraag anders es na wat het "normaal" zou kosten die velgen..?
Maar als je het voor meerdere M-F ers zou kunnen regelen bij de spuiter denk ik dat je een hoop mensen blij kunt maken ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan