Spuiterij Limburg

m00n

MF'er
28 jun 2010
120
0
Wie kent een goede spuiter in het zuiden van het land ?
Spatbord (voor en achter), tank, en nog een paar kappen moeten gespoten worden.
De kleur zal hoogstwaarschijnlijk grijs worden.

Iemand een idee waar ik dan het beste terecht kan en wat ik daar ongeveer voor kwijt zal zijn ?

m.v.g.

M00N
 
Ton Wijen in Weert of Verbroekken in Nuenen al eens gebeld?

Tank spuiten komt je op een slordige €300,- te staan meestal (afhankelijk van de te gebruiken lak en/of uitdeukwerkzaamheden).

[edit]Bij Verbroekken heb ik de tank van m'n toen twee dagen oude R6 laten herstellen nadat ik 'r met een gangetje van 60 á 70 Km/h "parkeerde" zónder standaard te gebruiken. Heeft érg net werk afgeleverd toen.[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Wie kent een goede spuiter in het zuiden van het land ?
Spatbord (voor en achter), tank, en nog een paar kappen moeten gespoten worden.
De kleur zal hoogstwaarschijnlijk grijs worden.

Iemand een idee waar ik dan het beste terecht kan en wat ik daar ongeveer voor kwijt zal zijn ?

m.v.g.

M00N

Ken er eentje uit Echt die doet het zwart, en hij leverd top werk af, laat maar weten als je intresse hebt!!

Gr
 
Autoschade De Fremme in Margraten, ligt naast motoshop Margraten.
Heeft goed werk geleverd aan mijn auto, doet ook motoren.
 
Ik heb verleden najaar mijn motor zwart met satijn blanke lak laten spuiten bij CCP autoschade en motorspuitwerk in Hoensbroek (Heerlen), tel 045-5232701 en ik moet zeggen, in één woord...PUNTGAAF!! Bij dat zijdemat zie je elk stofje bij zowel daglicht als lamplicht en ik heb gekeken en gekeken maar het is echt top werk, geen een foutje te ontdekken. En dat voor de helft van de prijs bij de grote autospuiterijen. De keuze is aan jou maar ik zou er zeker eens gaan kijken, het loont de moeite!!

Grtz, Tok
 
Hoi Ruud,

Ik heb evt ook wel interesse! Doet ie t alleen in één kleur of kan er evt ook een streep in/afbeelding op?

Gr
 
Terug
Bovenaan Onderaan