Spullen voor r1

Hallo,

Ik ben op zoek naar iemand die valblokken voor een r1 uit 2000 heeft op kan maken voor weinâg.

Zijn deze valblokken iets? 1 x gebruikt maar nog zeker goed genoeg om 3-4 x je R1 te laten stuiteren8-)

full


 
Kun je ze zo niet goed genoeg zien dan :?

Ze zijn zwart , rond, zo,n 7 cm lang en er zit een bout dwars doorheen aan het motorblok vast.



Ik dacht dat je ze zo goedkoop mogelijk wilde hebben, dus je ook niet veel eisen zou stellen aan m,n beelden :+
 
Je zegt dat er wat schade aan zit, het lijkt me logisch dat je even een foto van de schade maakt.
Je wil ze natuurlijk verkopen of je wilt het niet |(
En wat is de moeite om een foto van een set valdoppen te maken?
 
Je zegt dat er wat schade aan zit, het lijkt me logisch dat je even een foto van de schade maakt.
Je wil ze natuurlijk verkopen of je wilt het niet |(
En wat is de moeite om een foto van een set valdoppen te maken?

Volgens mij startte jij dit onderwerp, dus jij zoekt wat , en nog woor ´´weinag´´ ook volgens je starttekst, niedan?

Schade door glijden, hoe denk je dat dat er uit ziet? gewoon iets kortere prop (slechts aan 1 kant korter ook nog )

Motor staat verwarmd gestald 15km verderop tot 7-4-8 de eerste circuitdag is, dus ja het is wel moeite.

Weet je wat? zoek lekker verder, ik hou ze als reserve setje, *D


:W
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij startte jij dit onderwerp, dus jij zoekt wat , niedan?

Schade door glijden,hoe denk je dat dat er uit ziet? gewoon iets kortere prop (slechts aan 1 kant ook nog )

Motor staat verwarmd gestald 15km verderop tot 7-4-8 de eerste circuitdag is, dus ja het is wel moeite.

Weet je wat? zoek lekker verder, ik hou ze als reserve setje


:W

Ik heb idd valblokken nodig, klopt.
Dat jij je motor daar hebt staan kan ik van hier niet ruiken / zien. Dat je het raar vind dat ik een foto wil zien vind ik wat vreemd van jou, het lijkt mij dat als je iets met schade zou kopen het ook eerst wilt zien, tenzij je liever een kat in de zak koopt.

Hou ze maar lekker voor jezelf als reserve setje, ik vind wel wat anders.

Succes ermee :W
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan