Spulletjes voor op de motor (plaatjes:))

SV650S

MF'er
23 mei 2001
225
0
Eindhoven
Zoals mijn naam al doet vermoeden heb ik dus een SV650S.
Na beetje rondsurfen kwam ik toch wel heel erg leuk spul tegen om links of rechts tegen de motor aan te plakken.
Hier paar voorbeelden voor op mijn lijstje
upload

upload

Waar doet die voorkant je aan denken?

Nog een lekkere foto, let even op die achterbrug.
upload

Dat ziet er goed uit zeg, kost wat maar dan heb je ook wat.
Misschien nog setje renegades erbij als ik toch bezig ben.
Ondertussen is de omgebouwde SV wel iets exclusiefs en persoonlijks geworden en voor het geld had je ook wel een zwaardere motor kunnen kopen.
Maar het lijkt me zo leuk om dit te gaan doen...tja als ik het geld had.
Dat is dus wat opleuk spul voor de SV, hebben jullie nog wat plaatjes van leuke spullen om je motor wat persoonlijker te maken?
 
Laatst bewerkt:
Jajajaja, mijn topic!!!

Ik heb ook nog leuke plaatjes, ga gelijk zoeken.

Maar goed. Mijn SV is geen woon- / werkmotor meer. Ik wil hem wel houden. Erg mooie motor, en mijn eerste motor (emotionele waarde of zoiets). De komende jaren wil ik hem wel gaan verbouwen. Ik heb al wat leuke dingen gezien, veel van carbon. Andere kuip, en nog veel meer.

[edit]Wordt iets later, ik kan niet serveren, en de plaatjes kan ik niet direct linken.[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Een SV650S is toch al mooi genoeg van zich zelf? Daar hoeft toch bijna niets aan versleuteld te worden ? :) Als ik genoeg geld ooit bij elkaar heb gespaard zou ik graag een SVS willen kopen... trouwens, de 'onderkuip' op een SV650S is ook wel mooi, maar origineel zonder iets extra's blijft ie ook een mooie fiets :9~

BTW: de bovenste 2 plaatjes doen het niet.. ik zie alleen de SV650S met die kuip + andere achterbrug.
 
Een SV650S is toch al mooi genoeg van zich zelf? Daar hoeft toch bijna niets aan versleuteld te worden ? :) Als ik genoeg geld ooit bij elkaar heb gespaard zou ik graag een SVS willen kopen... trouwens, de 'onderkuip' op een SV650S is ook wel mooi, maar origineel zonder iets extra's blijft ie ook een mooie fiets :9~

BTW: de bovenste 2 plaatjes doen het niet.. ik zie alleen de SV650S met die kuip + andere achterbrug.

Vind um zeker mooi, maar zijn zulke mooie dingen voor. Heb al een idee hoe hij moet gaan worden... Zodra ik plaatjes kan hosten zet ik ze d'r op. Zal je zien wat ik bedoel.
 
BRRRRR, schandalig, Een Suzuki met een R6 snuit :r :r :r

(Is wel erg mooi ja, maar koop dan direct een R6)
 
Ik vind hem errug mooi (zeker in combinatie met dat frame :9~ )
Allen jammer van het R6 neusje.. had wel een wat meer eigen gezicht mogen hebben, een beetje meer creatievere kuipenboer moet daar toch iets mee kunnen doen.
 
Getfer :r Ze hebben wel hun best gedaan om die grijze en blauwe SV's af te leuken zeg! Ik vind een SV met volle kuip echt nix. Koop dan een motor met "echte" volle kuip, bv. een R6 :r1: (sorry lijkt wel wat op R1) En als dat te duur is een 2e handsje.
 
Nou ik vind die R6 voorkant wel erg mooi, maar zou het zelf nooit kopen.
Vind verder de kuip wel erg mooi maar ben eigenlijk ook best tevreden met wat ik nu heb.
Eigenlijk vind ik te jammer van mijn geld om een motor zo te gaan verbouwen.
Wil wel binnenkort eens kijken hoeveel zo'n kontje ipv passagiers zadel kost.

Trouwens die foto's van die blauwe SV, die kende ik al.
Ken de eigenaar namelijk :) is een Belg die bij dezelfde motorclub zit als ik.
Maar hij heeft binnenkort een zilver/grijze SV, netzo als ik nu heb.
 
Nou ik vind die R6 voorkant wel erg mooi, maar zou het zelf nooit kopen.
Vind verder de kuip wel erg mooi maar ben eigenlijk ook best tevreden met wat ik nu heb.
Eigenlijk vind ik te jammer van mijn geld om een motor zo te gaan verbouwen.
Wil wel binnenkort eens kijken hoeveel zo'n kontje ipv passagiers zadel kost.

Trouwens die foto's van die blauwe SV, die kende ik al.
Ken de eigenaar namelijk :) is een Belg die bij dezelfde motorclub zit als ik.
Maar hij heeft binnenkort een zilver/grijze SV, netzo als ik nu heb.

Maar ik weet zeker dat ik mijn SV zo lang mogelijk hou, en mocht ik hem ooit verrot draaien of zoiets, dan wil ik weer een SV. Daarnaast doe ik wel iets anders.
 
Gevonden plaatjes :9 .

sv-1.jpg

sv-2.jpg

sv-3.jpg

sv-4.jpg


Nou vind ik zoiets erg mooi. Ten eerste ben ik gek van geel (ook zwart, grijs, wit of een combinatie hiervan). Nou weet vind het beide erg mooi, met en zonder kuip. Kuip is erg mooi, maar eigenlijk jammer dat je het blok niet meer ziet. En voor de rest zou ik wat dingen anders willen. Maar gaat dat zijn details...
 
Inderdaad zonde die R6 kuip.

Als mooi spul wilt voor je SV probeer eens bij BIKE DESIGN ik zal je hun tel geven in NL
BIKE DESIGN: 015-2143075
Hun gaan zelf ook een SV helemaal ombouwen
 
Heeft iemand de kuipdelen al gezien wat 2wheeljunkie.com aanbied. Die zijn echt te gek :9~
die wil ik hebben alleen het duurt een beetje lang voordat ze klaar zijn ongeveer 3a4 weken :z en dan moeten ze nog overkomen uit Canada. Weet iemand als ze die onderdelen ook hier ergens in nederland hebben. Bij Bikedesign misschien???
 
Terug
Bovenaan Onderaan