spyball aansluitschema gezocht

Scorpio

Rookie
26 apr 2004
14
0
kerkrade
Hoi, ik kan voor een prikkie een spyball alarm kopen. Alleen heeft de vorige eigenaar deze zeer onhandig gedemonteerd ( knip,knip) en heeft zelf geen schema van het alarm. ( deze was reeds op zijn machine gemonteerd ).
Ik heb wel alle nummers van de bedrading gevonden, maar weet bij god niet wat waar moet. Het is een AM/8510-NL ROYAL alarm.
Wie o wie kan mij helpen. ( alarm is niet nodig voor verzekering ) :} .
 
Hoi, ik kan voor een prikkie een spyball alarm kopen. Alleen heeft de vorige eigenaar deze zeer onhandig gedemonteerd ( knip,knip) en heeft zelf geen schema van het alarm. ( deze was reeds op zijn machine gemonteerd ).
Ik heb wel alle nummers van de bedrading gevonden, maar weet bij god niet wat waar moet. Het is een AM/8510-NL ROYAL alarm.
Wie o wie kan mij helpen. ( alarm is niet nodig voor verzekering ) :} .

Hallo,
kan ik jou vragen hoe je achter de nummers bent gekomen. Is dat simpel af te lezen op de draden. Wil namelijk mijn startonderbreker omzeilen. Staat vast in de blokkering. Kast alarm is kapot.

Bij voorbaat dank.
 
Ik heb bij mijn alarm de connector losgeschroefd. ( 6 schroefjes ). Je kunt dan de connector losmaken van de alarmunit. Op de binnenkant van de connector zijn de draden met witte cijfers genummerd. Zo zit het bij mij, hopelijk ook bij jou. Maar wat anders, als jij je startonderbreking wilt overbruggen, heb jij dan ook het aansluitschema van het alarm ? :]
 
Ik heb bij mijn alarm de connector losgeschroefd. ( 6 schroefjes ). Je kunt dan de connector losmaken van de alarmunit. Op de binnenkant van de connector zijn de draden met witte cijfers genummerd. Zo zit het bij mij, hopelijk ook bij jou. Maar wat anders, als jij je startonderbreking wilt overbruggen, heb jij dan ook het aansluitschema van het alarm ? :]

Dat is hem juist. Ik heb niks van het alarm. Eerste eigenaar heeft het waarschijnlijk erop gezet. Bij aankoop heb ik alleen de 2 handzenders+bestelnummer gekregen.
Wilde na een schuiver op circuit mijn motor afspuiten wat ik overigens altijd heb gedaan. Deze keer gewoon domme pech zoals mijn schuiver, waarschijnlijk vocht in het kastje en motor wilde niet starten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan