spyball alarm startonderbreking?????

sparco

Rookie
27 mei 2004
14
0
krimpen a/d ijssel
Als ik mijn motor uit zette ging automatisch na een x aantal seconden de startonderbreking aan.
Dit is nu niet meer het geval. Kun je de startonderbreking aan zetten met een van de twee knopjes op de afstandbediening zonder dat je alarm aan gaat?
Ik ben niet in het bezit van een instructieboekje kan iemand mij helpen?
 
Als ik mijn motor uit zette ging automatisch na een x aantal seconden de startonderbreking aan.
Dit is nu niet meer het geval. Kun je de startonderbreking aan zetten met een van de twee knopjes op de afstandbediening zonder dat je alarm aan gaat?
Ik ben niet in het bezit van een instructieboekje kan iemand mij helpen?

Ik heb het net effe gekeken in het instuctieboekje, maar je startonderbreking kan je nooit uitzetten, wel de bewegingssensor (1 malig), de volgende keer als je het alarm aanzet wordt dit ook weer automatisch geactiveerd.

Iets is er dus niet goed met het alarm :?

Enne als je nog iets wilt weten over het alarm, moet je mij maar effe mailen, ik heb hier ook nog het boekje van het oude model van spyball. (vierkante kastje)

Sterkte Kokkie
 
Ik weet niet hoe oud je alarm is, maar zelf heb ik sinds enkele maanden een Spyball-alarm. Als het goed is wordt de startonderbreker, nadat je je contactsleutel eruit hebt gehaald, na een poosje (binnen een minuut overigens) automatisch ingeschakeld. Dit kun je zien door het blijven branden van de LED gedurende enkele seconden. Dit beschrijf je overigens zelf al. Mijns insziens is er iets met je alarm aan de hand.
 
Terug
Bovenaan Onderaan