Spyball alarm

snelkookpan

Rookie
12 aug 2008
3
0
laren gld
Wie kan mij helpen met mijn Spyball type 6527. Deze in pas geleden vervangen door de daeler,(hij begon te piepen als hij op het alarm kwam te staan. Niet de sirene hoor) ik heb het oude kastje mee genomen. Dus nu heb ik geen kabelboom daarvoor. Ik heb wel passende stekkers die in het kastje passen, maar nu weet ik niet wat wat is plus, min, constant stroom, contact enz enz is. Nu kan ik wel een kabelboom kopen en alles door gaan piepen met mijn multimeter. Misschien kan iemand mij vertellen waar ik wat op aan moet sluiten. Ik kon ook niets vinden op het net behalve de kleuren van de kabels. groeten uit laren gld
 
Dat is waar ook sorry
Ik heet dus Martijn uit het gelderse Laren. Ik ben 31 jaar en rij op een kawa zx6r uit het jaar 2003. Ik heb mijn rijbewijs al een tijdje ( gehaalt in 1996). Ik ben met een Honda cb 550 f4 begonnen. Toen moest het toch wat sneller en kocht in een gsx 750 r uit 1990. Na een paar jaartjes en een paar beuntjes kon ik deze Kawa kopen. Voor het eerst op een nieuwe motor dus.
Ik ben er best wel druk mee geweest zoals, xenon ingebouwd, achterband kap gespoten, mono zitje er op, led achterlicht en richting aanwijzers in een, andere demper er op (bsm). En dat voor gemiddeld 2800 km per jaar.
 
Dat is waar ook sorry
Ik heet dus Martijn uit het gelderse Laren. Ik ben 31 jaar en rij op een kawa zx6r uit het jaar 2003. Ik heb mijn rijbewijs al een tijdje ( gehaalt in 1996). Ik ben met een Honda cb 550 f4 begonnen. Toen moest het toch wat sneller en kocht in een gsx 750 r uit 1990. Na een paar jaartjes en een paar beuntjes kon ik deze Kawa kopen. Voor het eerst op een nieuwe motor dus.
Ik ben er best wel druk mee geweest zoals, xenon ingebouwd, achterband kap gespoten, mono zitje er op, led achterlicht en richting aanwijzers in een, andere demper er op (bsm). En dat voor gemiddeld 2800 km per jaar.

Fotootje? :P
Lastig ben ik heh :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan