Spyke tweedelig pak, maat jas 56, broek 54

DanoSM

MF veteraan
17 jun 2003
2.129
2
Te koop:

Wegens aanschaf van een ander motorpak te koop een Spyke tweedelig motorpak. Maat van de motorjas is 56, maat van de broek is 54. De broek is nauwelijks gedragen en in zeer goede staat. De jas is regelmatig gedragen en heeft wat meer gebruikerssporen.
De protectie is eruit, deze heb ik nodig voor mijn andere pak. De kneesliders hebben de grond nog nooit geraakt. De jas en de broek zijn aan elkaar te ritsen.

Doe een redelijk bod en hij is voor jou.

:)

full
 
Denboet: ik wil graag het gehele pak kwijt, ik weet niet of ik de jas moeilijker kwijt raak zonder de broek. Maar in principe kan de broek wel los weg. Ik zou zeggen doe een bod en je hoort het van me :)

Tun-C: Hij is te bezichtigen en te passen in Katwijk (zh).



Je kan een mailtje sturen op danieltenvoorde at warme mail.

:)
 
zou je mij een mailtje kunnen sturen want je er ong ervoor wilt hebben?

ik ben niet zo van het bieden ;)
 
Het pak is waarschijnlijk niet de goede maat voor Tun-C, dus als er meer mensen geinteresseerd zijn, stuur een mail. Ik hoef niet de hoofdprijs te hebben.

:)
 
Kun je mij de lengte van de pijpen aan de binnenzijde en buitenzijde doorgeven. Graag ook even de taille opmeten.
 
Ik meet het vanavond even op en dan hoor je het vanavond nog of morgen.
:)
 
Hmm, ik kan mijn meetlint niet vinden. Deze ligt waarschijnlijk in de garage bij mij motor ;( Dus ik ga die vanavond even halen, dan krijg je zo snel mogelijk de afmetingen.
:)
 
Laatst bewerkt:
:Y Binnenzijde broek kruis- enkel 72/73 cm, buitenzijde heup- enkel 104/105 cm.
Taille is tussen ongeveer 90-92 cm. Ik hoop dat hij past, ik hoop het wel :)
 
Vaste prijs 125 euro is hij voor jou. Hoger mag natuurlijk ook :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan