SQL error: Got error 127 from table handler

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ max : Ik kan bijna niets meer zien he , dus wist ik veel dat er al topics over waren.Zo ook dit topic , dus de vraag aan mensen die het wel weten : Is dit het topic voor die rare situatie nu :?
 
@ max : Ik kan bijna niets meer zien he , dus wist ik veel dat er al topics over waren.Zo ook dit topic , dus de vraag aan mensen die het wel weten : Is dit het topic voor die rare situatie nu :?

moeten maar ff afwachten lijkt alsof alle reakties van vandaag weg zijn :?
 
He? Dit was toch mijn onderwerp? En ik had hier toch met Rev en Duderuud gebabbeld? Hoe komt het dat ene Jasper opeens als eerste poster hier staat? (marcoo staat nog wel als topicstarter in de topiclijst)

Heeft de server gedronken ofzo? :+

Wel rare dingen aan de hand hier. Hmmm....
 
He? Dit was toch mijn onderwerp? En ik had hier toch met Rev en Duderuud gebabbeld? Hoe komt het dat ene Jasper opeens als eerste poster hier staat? (marcoo staat nog wel als topicstarter in de topiclijst)

Heeft de server gedronken ofzo? :+

Wel rare dingen aan de hand hier. Hmmm....

watch out i am taking control :+
 
Nee hoor, ik kon zojuist al andere topics weer openen (inclusief de mijne, waar het me om ging). Dus de boel doet het weer (redelijk). Alleen blijft het vreemd dat mijn reakties (en eerste post) hier weg zijn. Niet dat mijn ego nu in elkaar stort of zo hoor, maar de mensen die pas later op dit kanaal overschakelen kunnen dan opeens de verhaallijn niet meer volgen.

Duderuud, wat heb je allemaal gedaan?

(hij reageerde zo snel, hij moet wel de schuldige zijn :+ )
 
Jou was gevraagd te stoppen met posten, doe dat dan ook.

nou sorry hoor, doe ik hier iemand kwaad mee?
ik snap dat jullie ff sttress hebben door dit probleem, maar ik mag daar toch wel over geinen?
De wereld vergaat niet ofzo.


alhoewel?
 
Op dinsdag 17 september 2002 16:38 schreef Jasper Grootveld het volgende:De wereld vergaat niet ofzo.


alhoewel?
Die van jou wel Jsaper.

Wel vreemd dat sommige reacties nog wel bestaan en sommigen weer niet. (van vandaag dus he)

Mwaja, morgen weer een dag, ik ga naar huis dus ik lees het wel als Duderuud het allemaal gerepareerd heeft. Ik heb vertrouwen in je, Ruud!
 
nou sorry hoor, doe ik hier iemand kwaad mee?
ik snap dat jullie ff sttress hebben door dit probleem, maar ik mag daar toch wel over geinen?
De wereld vergaat niet ofzo.


alhoewel?
Er is vandaag al vaker tegen je gezegd dat je es moet ophouden met je offtopic gepost altijd, en ook in dit topic doe je het weer keer op keer.

Bij deze een waarschuwing, stop daarmee! :(

En nee, ik ben niet gestressed.
 
Hmm klinkt als microsoft, probeer de micrshit oplossing eens, service stoppen en opnieuw starten... wil nog wel eens werken... Database is een beetje over de zeik noemen ze dat
 
Thx Marcoo...

Heb net het forum heel even platgegooid..wat aangepast, en nu zijn we weer online.

HET KAN ZIJN DAT DE DATABASE NIET LEKKER MEER IS, dus ik kan niet garanderen dat er posts verloren gaan.

Er is gelukkig wel een backup van ongeveer een uur geleden, die kan altijd teruggezet worden.

Vanavond heb ik een bespreking, dus ik ben er niet...maar ik hou alles wel in de gaten!
 
Er zijn zo te zien wel posts verloren gegaan Ruud...

Zo te zien zo ongeveer alles wat na een uur of 10 vanochtend is gepost tot een uur of 17:00.
 
Ik mis heel wat posts van vandaag.
Sommige pagina's doen het niet ;( (o.a. het stel je voor topic)

Edit : toen ik dit heb gepost kreeg ik dit te zien :
SQL error: Got error 127 from table handler
 
Graag nuttige dingen posten die evt betrekking hebben tot het probleem.

Dus niet met dingen komen zoals backups terug zetten, mircoshaft bellen, de buurman vertelt hebben dat MF plat ligt en zo.
 
Nee.

En volgende keer dat wij vragen niet te posten doe je dat dus ook niet meer. Hoe meer database-activiteit er is hoe groter de kans dat nog meer vernaggeld wordt.

DAAROM zeiden we dat dus, het had een REDEN.


Bananeman dat had ik al geregeld met rev, maar toch bedankt.
 
Nee.

En volgende keer dat wij vragen niet te posten doe je dat dus ook niet meer. Hoe meer database-activiteit er is hoe groter de kans dat nog meer vernaggeld wordt.

DAAROM zeiden we dat dus, het had een REDEN.

Denk je niet dat het dan VEEL nuttiger is om dat simpel efe te zeggen dan een norse 'ZWIJG' op een (best wel leuk) grapje?
Ik had ook effe vreemd opgekeken en gereageerd in zijn plaats, terwijl'k wel me bek zou houden als je der om vroeg (met reden).
peoples skills :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

A
Reacties
4
Weergaven
611
Reacties
4
Weergaven
1K
Reacties
2
Weergaven
912
Terug
Bovenaan Onderaan