Sr 500 stampertje in onderdelen

texoot

MF veteraan
23 mei 2007
4.036
852
Sr500 stampertje

Mijn SR 500 uit 1988 gaat in onderdelen weg,voorvork en carburateur zijn al verkocht.
Perfect blok,ca 3000km gelopen na revisie.
full
 
rempomp en remleiding, zijn die met de voorvork verkocht? en weet je soms of dat op een cb klauw gaat passen? in idien nee, en ja, richtprijs?
 
Klauw en remleiding passen wel op jouw cb.
Mogen samen weg voor €35,dat is incl. verzendkosten.
Stuur maar een pb als je akkord gaat.
 
Schokkers hebben €295 gekost,ik wil er graag €150 voor hebben.Ze hebben 3000km op de motor gezeten.
 
Rvs uitlaatbocht van Kedo vraag ik €70 voor,zadel is ook van Kedo vraag ik €100 voor.
Passen beide zonder aanpassingen.
 
Wielen zijn ingespaakt door Haan.Standaard naven met Morad velgen en rvs spaken.
17"x3,0 en 17"x3.5
 
Hij past gewoon zoals de originele bocht,volgens mij is de doorlaat wel groter.
Hij kostte bij Kedo €149.
 
En is die €70,- incl die fancy flens om 'n vast te zetten? En ik neem aan dat de bocht schadevrij is? Dan hebben we een deal namelijk :Y
 
Die flens zit erbij,kan er ook niet af trouwens.Er zit een klein schrammetje onder aan de bocht omdat ie daar het asfalt raakte.Moet wel zeggen dat het een extreme hellingshoek was en ik had 17"wielen,dus de hele motor was iets lager.
Als je wilt maak ik er een piccie van.Als je het niet weet zie je het niet.
 
Heb de hele boel op MP gezet,wat een gedoe is dat zeg!
Blok is ws verkocht.
 
Blok en achtervork zijn verkocht.
Remklauw is ook verkocht.
 
Frame,cdi,teller zijn verkocht.
Heb alleen nog een tank,bobine,accu vervanger,jiffy en de linker stuurschakelaar .
 
Bijna alles is inmiddels weg,alleen nog een linker stuurschakelaar,bobine,spanningsregelaar en accu vervanger.
 
Terug
Bovenaan Onderaan