Srad 600 97 of 98

Srad 97 of srad 98

  • srad 97

    Stemmen: 20 83,3%
  • srad 98

    Stemmen: 1 4,2%
  • geen van beide

    Stemmen: 3 12,5%

  • Totaal aantal stemmers
    24
Hi Guys,

Keuze is er zat,maar het moet natuurlijk ook betaalbaar zijn. En aangezien ik er toch erg hard voor moet werken `( Moeten we ergens beginnen.

De koop gaat morgenavond gebeuren, dus nog even geduld. Motor heeft in mei een grote beurt gehad. maar ik zal zeker eens kijken naar de distributieketting?

Iemand daar ervaringen of nachtmerries mee/van?

Nee, maar gewoon even luisteren als hij loopt of je een slepend geluid hoort aan de rehcterkant (als je op de motor zit). Mooie fiets!
Heb er ook zo een en die had 97 SAE aan het achterwiel! en da's erg okee!

Even mbt die zwarte: neem de volgende keer een magneetje mee en inspecteer de tank eens even. Vaak op de raarste plekken valt hij er dan ineens af.'...nee, echte geen plamuur...' Overigens stond deze fiets een maand geleden voor 2000 euro op mrktpl. Werd toen ook weggehaald en opnieuw aangeboden, beetje vaag. Prima keuze dus, die 97 er.
 
Nee, maar gewoon even luisteren als hij loopt of je een slepend geluid hoort aan de rehcterkant (als je op de motor zit). Mooie fiets!
Heb er ook zo een en die had 97 SAE aan het achterwiel! en da's erg okee!

Even mbt die zwarte: neem de volgende keer een magneetje mee en inspecteer de tank eens even. Vaak op de raarste plekken valt hij er dan ineens af.'...nee, echte geen plamuur...' Overigens stond deze fiets een maand geleden voor 2000 euro op mrktpl. Werd toen ook weggehaald en opnieuw aangeboden, beetje vaag. Prima keuze dus, die 97 er.

2000 euro is wel een mooie prijs voor die zwarte.
 
nee 2000 euro is zeker niet veel. Kan je na gaan heoveel mensen er al aan verdienen.

Nou ik ben erg blij met mijn aankomende SRAD. Eindelijk na al zes jaar in het bezit te zijn van het roze papiertje ..... mijn eerste echte bike.

Gostrider is zou maar in je spiegels kijken :]
 
YEaaaaahHHHHHHHHHHHHHH! Ik heb hem.

het is nummer 1 geworden, heren. Dank u voor de meningen... ik heb er heel veel aan gehad. En ik heb er ook nog 50 euro van afgeluld.
En is tevens voorzien van Red Alert alarm/druppelaar/ originele uitlaat

1. Srad 600 uit 97 16000km prijs 4750 euro
onderhouds historie aanwezig Originele kleuren en geen schade!



vandaag heel de dag gereden :] En het weer was fantatstisch..........
 
Terug
Bovenaan Onderaan