Srad 600 97 of 98

Srad 97 of srad 98

  • srad 97

    Stemmen: 20 83,3%
  • srad 98

    Stemmen: 1 4,2%
  • geen van beide

    Stemmen: 3 12,5%

  • Totaal aantal stemmers
    24

Supahero

MF'er
23 jul 2004
201
0
Utrecht
Hi Leute,

Stel je hebt de keuze om te kopen:

1. Srad 600 uit 97 16000km prijs 4750 euro
onderhouds historie aanwezig Originele kleuren en geen schade!
of
2. Srad 600 uit 98 27000km prijs 3750 euro
verleden onbekend, geheel mat zwart gespoten, volgens eigenaar geen schade

Beide zijn particulier.
Geef even je mening goed onderbouwd. Is er trouwens verschil in motorblok?

Mocht je vragen hebben, sta ik standby :z
 
voor de 1e

of je moet bij die 2e nog flink wat van de prijs aflullen je hebt goede argumenten
 
Als ik jou was zou ik voor optie 1 gaan! Daar heb je veel meer zekerheid als bij optie 2 die waarschijnlijk WEL een schadebak is. Alleen al gezien de prijs is enig wantrouwen op zijn plaats (en vanwege de matzwarte kleur al helemaal).

Ik geloof dat het vanaf '98 injectiefietsen zijn die een nogal aan/uit gasreactie hebben, correct me if I'm wrong.

Probeer van die 97er wat van de prijs af te lullen en dan heb je een goede fiets voor een leuke prijs!

Succes ermee!

:]
 
Oh, nog even een puntje: van de eerst optie srad 97 4750 euro is de prijs vast, daar gaat niks meer vanaf.






Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/108821/af2fadc5da0ec4f288ad83b17e2f6152 (srad 1 en 2.gif)​
 
Laatst bewerkt:
Oh, nog even een puntje: van de eerst optie srad 97 4750 euro is de prijs vast, daar gaat niks meer vanaf.

Kijk maar even naar de foto's


full
 
Als ik jou was zou ik voor optie 1 gaan! Daar heb je veel meer zekerheid als bij optie 2 die waarschijnlijk WEL een schadebak is. Alleen al gezien de prijs is enig wantrouwen op zijn plaats (en vanwege de matzwarte kleur al helemaal).

Ik geloof dat het vanaf '98 injectiefietsen zijn die een nogal aan/uit gasreactie hebben, correct me if I'm wrong.

Ben het met Joster eens, zou ook voor optie 1 gaan. Nu zegt kleur niet zoveel aangezien er ook mensen zijn die hun motor spuiten omdat ze dat gewoon mooier vinden, maar inderdaad de prijs is wel laag. Daarnaast weet je heel de historie van motor 1.

Volgens mij zit er geen verschil in het motorblok. Sinds 1998 hebben de 750's een injectiemotor, de 600 nog niet..


succes
 
Hi Guys,

ja mijn gevoel zegt ook de blauwe. Temeer omdat de geschiedenis van de bike bekend is. En de bike geen enkele krasje heeft!!
 
Nou Guys,

Het lijkt me duidelijk, jullie geven mij een goed gevoel :+

Ik heb hem gekocht! Vrijdag financieel afhandelen en op naam zetten.
Moet ik alleen nog mijn naam veranderen in Suzie600

Ik hou jullie op de hoogte!
 
Nou Guys,

Het lijkt me duidelijk, jullie geven mij een goed gevoel :+

Ik heb hem gekocht! Vrijdag financieel afhandelen en op naam zetten.
Moet ik alleen nog mijn naam veranderen in Suzie600

Ik hou jullie op de hoogte!

gefeliciteerd suzie600 ;)

mooi ding hoor. :}
 
gefeliciteerd met je aankoop... zijn geweldige dingen die motors (ik ben wel bevooroordeeld natuurlijk :) )

heb je trouwens snel gedaan, vanmorgen nog 2 op het oog ,nu al een gekocht

veel veilig km's :]
 
Hahha, Ja, af en toe ben ik snelle henkie.... maar die naam is al bezet!

Ik zal het je nog sterker vertellen. De zwart uit 98, stond vorige week ook al te koop voor 3450 euro, maar was ik net te laat. De bike is van de week weer op marktplaats te koop aangeboden voor 3950 euro, dus ik gelijk bellen, bleek het om dezelfde bike te gaan. Was waarschijnlijk een handelaar die hem snel had opgekocht
Om er even een paar 100 euro mee te verdienen.

Anders had ik hem vorige week al gehaald. Maar nu dus een andere met een hele goede historie en weinig km's. Daar heb ik toch een beter gevoel bij, dan dat een slimmerik aan mij wil verdienen.

Gelukkig ben ik ook slim 8-)
 
Is er trouwens verschil in motorblok?
de eerste SRADjes (97 model) hebben veel problemen met de spanner van de distributieketting.
Dat maakt de keuze hier erg moeilijk.
Je hebt op beiden geen garantie. Ik zou daarom denk ik voor de goedkopere 98 fiets gaan.
 
Hi Guys,

Keuze is er zat,maar het moet natuurlijk ook betaalbaar zijn. En aangezien ik er toch erg hard voor moet werken `( Moeten we ergens beginnen.

De koop gaat morgenavond gebeuren, dus nog even geduld. Motor heeft in mei een grote beurt gehad. maar ik zal zeker eens kijken naar de distributieketting?

Iemand daar ervaringen of nachtmerries mee/van?
 
Terug
Bovenaan Onderaan