gix-addict
MF veteraan
- 26 dec 2003
- 21.158
- 704
Hierbij te koop:
Mijn SRAD 750 circuitfiets.
Begin dit seizoen aangeschaft om wat circuitdagen mee te doen.
Is perfect gelukt, maar wil van de winter weer een sleutelproject dus dan mag deze weer weg.
Heb er 3 dagen Zolder mee gedaan, maar door wat regen etc misschien een sessie of 10 vol kunnen gaan.
Heb er zelf de 3e dag 1.51.27 mee gereden en vond dat zelf niet verkeerd voor een 4e keer totaal op Zolder.
Zoals de topictitel zegt, zit er een geschorst orgineel NL kenteken bij.
KM stand 17500 dacht ik, moet ik even checken,
(Volgens vorige eigenaar is die bij +/- 15000 straatkm's naar circuit gezet)
Verder zit erop/erbij
- WP achterveer (enkel veer) (orgineel aanwezig)
- WP binnenveren voor (orgineel aanwezig)
- WP stuurdemper (orgineel aanwezig)
- staat nu op dragon SC's voor de snelle mannen niet goed meer, beginnende rijder kan er zo nog een dag mee weg.
- Valdoppen
- carbon toe-quard
- aftermarket stepjes (orgineel aanwezig)
- 2x oginele demper, 1x bos incl db killer
- extra raceachterkant
- verder heb ik de ogrinele beschadigde zijpanelen incl koplamp en spiegels.
- 1 dag oude DP raceblokken twv 90,-
- Orginele filter gemonteerd, K&N aanwezig net gewassen.
- stalen remleidingen met verse remolie
Heeft toen ik hem kocht, nieuwe vol syntheet olie gekregen incl filter
heb toen gelijk een nieuwe verbeterde nokkenaskettingspanner gestoken omdat deze ratelde (srad kwaal)
Loopt nu perfect, genoeg power en stuurdt remt echt perfect.
enig puntje is rechterkuip, is zachtjes in een aanhangwagen omver gevallen bij stiltand, hierbij tegen een minibike aangevallen dus hij viel niet op de rand.
Kuip zat thv het gsx-r logo een scheur van +/- 8 cm.
Deze verstevigd met matjes en hard aan de binnenkant en nieuwe stciker geplaats.
verder helemaal super.
Prijs 2350,-
kleur is blauw/pwrelmoer wit (en lak is netjes gespoten)
extra racekont is ook al gespoten in de kleur blauw
Mijn SRAD 750 circuitfiets.
Begin dit seizoen aangeschaft om wat circuitdagen mee te doen.
Is perfect gelukt, maar wil van de winter weer een sleutelproject dus dan mag deze weer weg.
Heb er 3 dagen Zolder mee gedaan, maar door wat regen etc misschien een sessie of 10 vol kunnen gaan.
Heb er zelf de 3e dag 1.51.27 mee gereden en vond dat zelf niet verkeerd voor een 4e keer totaal op Zolder.
Zoals de topictitel zegt, zit er een geschorst orgineel NL kenteken bij.
KM stand 17500 dacht ik, moet ik even checken,
(Volgens vorige eigenaar is die bij +/- 15000 straatkm's naar circuit gezet)
Verder zit erop/erbij
- WP achterveer (enkel veer) (orgineel aanwezig)
- WP binnenveren voor (orgineel aanwezig)
- WP stuurdemper (orgineel aanwezig)
- staat nu op dragon SC's voor de snelle mannen niet goed meer, beginnende rijder kan er zo nog een dag mee weg.
- Valdoppen
- carbon toe-quard
- aftermarket stepjes (orgineel aanwezig)
- 2x oginele demper, 1x bos incl db killer
- extra raceachterkant
- verder heb ik de ogrinele beschadigde zijpanelen incl koplamp en spiegels.
- 1 dag oude DP raceblokken twv 90,-
- Orginele filter gemonteerd, K&N aanwezig net gewassen.
- stalen remleidingen met verse remolie
Heeft toen ik hem kocht, nieuwe vol syntheet olie gekregen incl filter
heb toen gelijk een nieuwe verbeterde nokkenaskettingspanner gestoken omdat deze ratelde (srad kwaal)
Loopt nu perfect, genoeg power en stuurdt remt echt perfect.
enig puntje is rechterkuip, is zachtjes in een aanhangwagen omver gevallen bij stiltand, hierbij tegen een minibike aangevallen dus hij viel niet op de rand.
Kuip zat thv het gsx-r logo een scheur van +/- 8 cm.
Deze verstevigd met matjes en hard aan de binnenkant en nieuwe stciker geplaats.
verder helemaal super.
Prijs 2350,-
kleur is blauw/pwrelmoer wit (en lak is netjes gespoten)
extra racekont is ook al gespoten in de kleur blauw
Laatst bewerkt: