SRAD Gsxr 600 / 750 Onderdelen

olmez

MF'er
5 mrt 2007
131
0
Voor de Gsxr Srad Liefhebbers heb ik heel wat onderdelen liggen.
het betreft onderdelen van een 1998 model.

Ik heb zowel 600cc als 750cc onderdelen liggen.

Een 600cc motorblok compleet voor loop of sloop heb destijds de blok uit elkaar gehaald ivm een project. De blok was 100% in orde. maar het jeukte aan mijn handen en ik wou hem toch her opbouwen!

Maar het her opbouwen van de blok is er nooit meer van gekomen omdat ik voor een aannemelijke prijs aan een 750cc blok kon geraken dus dat heb ik ook gedaan welke na 1 seizoen stuk is gegaan.

- nou heb ik een goed blok liggen in onderdelen 600cc.
- een 750cc defecte blok compleet, probleem in de kop kleppen en of nokkenas stuk.
- aantal kuipdelen ontdaan van originele stickers (zie foto van de motor) achterkont en subframe is al verkocht! als ook de carbon achter-spatbord.
- balhoofdplaat van pro-tek cnc gefreesd aluminium.
- originele achterbrug en toebehoren.
- voor-vork poten keurig recht. (als ik me niet vergis moest er in 1 van de 2 poten de keerring van vervangen worden.
- set originele velgen in de kleur:wit deze waren een buitenkans voor mij omdat deze ongebruikt en nieuw nog in doos waren toen ik deze overnam. ik heb er zelf 2 seizoenen mee gereden.
- Complete kabelbomen voor de 600 als de 750 met alles erop eraan relais cdi spanningsregelaar enz..
- een km teller.
- een goed benzine tank zonder schade alleen gebruikerssporen.
- remklauwen voor / achter
- clip ons origineel
- carburateur van een 600cc afgesteld op 750cc blok
- carbon frame beschermers met wat dofheid op de lak deze kan licht opgeschuurd en in blanke lak af gespoten worden (voor de handige harrie onder ons).
- rem-schakel set zwart geanodiseerd ''merk onbekend''!
zo heb ik nog een aantal onderdelen liggen zoals komplamp, rempomp, remhevels etc.

stuur me een bericht, over de prijs komen we er wel uit!

oasktv.jpg

2unzs4k.jpg

11blmc2.jpg

1z6z4i0.jpg

16bx06t.jpg

s-l225.jpg

(Deze onderdeel is gebruikt, foto is als voorbeeld bedoeld)

s-l1600.jpg

(Deze onderdeel is gebruikt, foto is als voorbeeld bedoeld)


Binnen Kort Nog Meer Foto´s Van De Onderdelen!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan