Srad ***Hayabusa

Status
Niet open voor verdere reacties.

Guilty

Geblokkeerd account
8 mei 2007
41
0
Hoi
Kan een motorblok van een hayabusa onder een srad 750 passen??zonder veel te verander aan de fream .
 
Waarom per-se een 1300 blok? Er zijn wel knakkers die er Gixxer 1000 blokken onder hebben gehangen zonder overdreven veel aanpassingen aan het frame.


Busa blokken zijn behoorlijk groot en breed, denk niet dat het een groot succes zal worden, maar een 1000 blok met 160pk is ook best leuk, en imo beter doenbaar denk ik.
 
Blok heb nog niet eentje kopen kan altijd , maar als het pas zonder (ja overdreven niet veel aanpassingen aan het frame)
Ik zou er maar niet van uit gaan. Zou eerst eens gaan zoeken naar de afmetingen van een kaal Busa blok om te zien of de breedte überhaupt in je SRAD frame past.

Zover ik weet is een 600/750 SRAD blok echt beduidend slanker dan een busa blok. Ik denk dat het niet makkelijk zal worden om het er goed passend onder te krijgen zonder veel werk.Daarom het advies van het 1000cc blok wat iig al meerdere malen gedaan is en werkt.

Check dit maar eens: hier hebben ze het gedaan, kan je precies zien wat voor werk het is...

: http://leesperformance.com/articles.php?id=7&act=view


Had je zelf ook kunnen vinden met wat minimaal zoekwerk natuurlijk.
Succes met je projectje en het goedgekeurd krijgen van je fiets voor de openbare weg :)
 
Laatst bewerkt:
veel werk dus maar in principe past alles alleen hoe ver wil je gaan!!!?
Is het niet verstandiger om een gsxr1000cc erin te plaatsen die is wat slanker
als je zo de gsxr1000 k1 bekijkt.

dan hoef je geen frame op een frame te lassen net zoals bij de baby busa in het artikel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan