Srad kont ruilen tegen R1/R6 kont

Max Mad

MF veteraan
18 mrt 2006
1.462
0
Groningen
Zoals de titel al zegt, ik zoek (het liefst) een r6 kont omdat de srad monokont te groot is voor mn zxr. Maakt me verder niet uit of het met of zonder zitje is.

Zie attachment voor foto!

Eventueel verkoop ik hem ook gewoon voor een leuk prijsje.

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/382931/089e33149df366775f1b1c742769cc51 (KawaZXR.JPG)​
 
dan heb ik nog wel een R6 kont zonder zadel :Y
R6ASss.jpg
 
Sorry, ik bedoelde dat het me niet uit maakte of het nou MET zitje was of zonder zitje, maar dan dus dicht/monokont.
 
Sorry, ik bedoelde dat het me niet uit maakte of het nou MET zitje was of zonder zitje, maar dan dus dicht/monokont.


ok :+ zadel heb je ook zo gevonden natuurlijk (BR-customs heeft een hele zooi liggen, daar moet ik zelf ook nog ff langs).

en hij mag voor een prikkie weg, maar goed..zie maar :]
 
Ben niet echt op de hoogte van hoeveel dat ongeveer zou moeten zijn, zelfde richting als dat ik mn srad kont verkoop?

BTW: is het kontje wel netjes enzo, geen krassen of scheuren?
 
eerlijk gezegd geen idee wat een zadel moet kosten :? aan het kontje zal het in ieder geval niet liggen :+

moet nog wel wat aan gebeuren geloof ik :? heb hem zaterdag pas gekocht, samen met een hoop andere zooi :+ maar vandaar de prijs natuurlijk.

als je evt. interesse hebt kan ik morgen wel een foto mailen...
 
Ok.. kijk maar wat dat ongeveer moet kosten, anders wil ik het kontje wel los hebben en ga ik er mijn polyesterkunsten op los laten O-)
 
Wil niet vervelend doen, maar het is al morgen geweest en ik heb nog steeds wel interesse ;)

_O- idd, kwam gisteravond wat tussen..

zal zo ff fotootje posten :Y zie nu dat je poly kwaliteiten wel van pas kunnen komen :+

DSC01326.jpg

zoals ik zei, zit nog wel wat werk aan..
 
Laatst bewerkt:
Heb het R6 kontje binnen, tnx :} Heb ik weer wat te doen!

tevens een DIKKE SCHOP voor deze DIKKE KONT die weg mag!
 
Terug
Bovenaan Onderaan