SRAD meeting april 2008

Datum SRAD meeting april 2008

  • zaterdag 5 april

    Stemmen: 1 2,8%
  • zondag 6 april

    Stemmen: 9 25,0%
  • zaterdag 12 april

    Stemmen: 0 0,0%
  • zondag 13 april

    Stemmen: 3 8,3%
  • zaterdag 19 april

    Stemmen: 3 8,3%
  • zondag 20 april

    Stemmen: 20 55,6%

  • Totaal aantal stemmers
    36

TwannekeTLR

MF veteraan
3 aug 2006
1.329
0
Beste mede SRAD rijders zoals in "Het Grote SRAD Topic" al verschillende keren meegedeeld om in april een meeting te organiseren hier de eerste stap.

Een poll om een weekend uit te kiezen.

We hebben in april 4 weekenden waarvan het laatste weekend tevens
het superbike weekend is dus dat lijkt mij/ons niet zo handig......

dus mensen stem zo vlug als je kunt zodat we verder kunnen gaan kijken waar we het willen organiseren en tijd, rit enz.... *D


ow ja geef ook ff door wie dr komt is wel makkelijk om te weten.. 8-)



Zo mensen er is besloten om de 20e april aan te houden aangezien dit de voorkeur heeft in de poll.

we gaan nu verder bekijken wat er die dag gaat gebeuren , toerrit , terras, foto's
verdere info volgt nog maar hou er rekening mee dat het in de ochtend al gaat beginnen...

tot de 20e april *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
Ik stem op Zondag de 6e. Heb op de 20ste namelijk een meet/rit met de heren van het SV topic waar ook een aantal TL's van hier zullen meerijden.

We wachten af :)
 
Laatst bewerkt:
waar ergens tja zal waarschijnlijk ergens in het midden van het land worden zodat iedereen gelijke kansen krijgt. maar daar zullen we een naar op zoek gaan ..

waarschijnlijk mooi ritje uitzetten en voornamenlijk wat ouwehoeren ?? :P
 
Als er een ritje uitgezet moet worden, wil ik wel helpen. Moet toch met minstens 2 man/vrouw gebeuren en met de auto, i.v.m. schrijven enzo..........
Gertie heeft gekozen voor 20 april omdat ie dan hoopt dat het een beetje warmer is................. :+ Tsja, ouwe mensen kunnen een beetje slecht tegen de kou he :$

Maar maakt niet uit hoor, als het maar gezellie is .................................... :Y :Y :Y .


Hmmmm, een ritje in de Betuwe uitzetten, is dat wat???????
 
@twanneke

bedankt voor je mailtje ik ga je vanavond mailen om een keer een afspraak te maken
ik denk ergens in maart dan zitten we goed op schema en dan hebben we een beetje het aantal mensen wat mee wilt rijden en kunnen we een schema op gaan zetten ook kunnen we kijken of we in meerdere groepen moeten rijden ivm grote van de groep


ik stuur je vanavond een mail :W :W :W
 
Laatst bewerkt:
20 april zou ik best willen, maar dat gaat me alleen lukken als we niezo vroeg vertrekken...
Ik geef de avond ervoor een groot feest met 2 vriendinnen in onze stamkroeg en dat wordt weer een héle zware avond...
Dus vandaar dat ik een weekje eerder heb gestemd, maar ik geloof dat ik nogal in de minderheid ben :P
Ach... doen we in september gewoon nog een keer een ritje O-)
 
@lenuzz haha beetje jonge meid kan dan ook gewoon s morgens haar bedje uit he en desnoods bij een van ons achterop:)
 
Ik heb op de 20ste gestemt, maar kan ook evt op de 13e.. als het maar een zondag is, en dan niet de 6e want dan heb ik al een megameet in z-limburg bij roda stadion :+
komen ook wel een aantal rijders heen O-)
 
Hmm... gezellig! Vorige keer kon ik er niet bij zijn, had papa weekend. 20 april dus ook weer. Weekje eerder of later... Hou het wel een beetje in de gaten...
 
@lenuzz haha beetje jonge meid kan dan ook gewoon s morgens haar bedje uit he en desnoods bij een van ons achterop:)

Niks nie achterop! :P
En ik kan ook best de hele nacht doorhalen met alcohol in overvloed, maar of dat nou de beste 'state of mind' is om op een motor te klimmen de volgende dag.... O-) ;)
 
Laatst bewerkt:
ik heb op 6 april gestemd maar de 13de kan ook :) want zoals shaggy zei de 20 is er al een rit met het sv topic :]
 
heb gekozen voor de 13e omdat ik daarna nooddienst van mn werk heb dus standby moet zijn.
als de definitieve datum er is kunnen jullie dat dan laten weten?
anders kan ik misschien nog wisselen met een collega(nooddienst)
ik neem ok een maatje van mij mee(uiteraard srad rijder)
ik wacht het af!!
zit nu btw ff op mn werk(mn computer krijgt groot onderrhoud)
groeten dennis
 
@lenuzzz nee lijkt me idd niet zo'n goed idee om met beetje kater op je motor te gaan zitten , maar mocht dat nu het geval zijn dat je zelf niet in staat bent om te rijden mag je natuurlijk nog steeds achterop ;) :P

mij persoonlijk maakt het niet uit welke zondag het betreft , ik vind wel hoe meer zielen hoe meer vreugd dus .....
 
Terug
Bovenaan Onderaan