SRAD meeting in het noorden van het land

SRAD Meeting in het noorden

  • - Leuk leuk, doe maar in Mei

    Stemmen: 4 13,3%
  • - Leuk leuk, doe maar in Juni

    Stemmen: 23 76,7%
  • - Leuk leuk, doe maar in Juli

    Stemmen: 2 6,7%
  • - Leuk leuk, doe maar in Aug

    Stemmen: 0 0,0%
  • - Nee, doe maar helemaal niet

    Stemmen: 1 3,3%

  • Totaal aantal stemmers
    30
hmmm, laat ik net op de route staande gehouden worden door een video wagen, 37 tehard volgende de meneer maar ze hebben mijn meting niet kunnen maken omdat mijn maatjes achter mij dus 117 gecorrigeerd reden.
Over deze meting heb ik een boete gekregen die door de officier bepaald gaat worden.
Is dit uberhaupt rechtgeldig?

MVG Arnold

ik heb mijn twijfels daarover, je hebt waarschijnlijk wel te hard gereden maar omdat zij jou niet hebben kunnen meten zijn ze zoals ik het nu lees dus ervan uitgegaan dat jij net zo hard hebt gereden als je maatjes
maar goed dit denk ik iig
 
ik heb mijn twijfels daarover, je hebt waarschijnlijk wel te hard gereden maar omdat zij jou niet hebben kunnen meten zijn ze zoals ik het nu lees dus ervan uitgegaan dat jij net zo hard hebt gereden als je maatjes
maar goed dit denk ik iig
klopt, alleen reed ik zo snel weg dat ze mij vanaf dat punt niet meer op tape hebben staan dus hebben ze niet matteriaal waamee mijn snelheid op welke manier dan ook aangetoond kan worden omdat ik op dat punt niet meer op de band sta.
Was wel een mooie R32 in schaapskleren ;)
 
nou ja je kan het er altijd nog op aan laten komen
en laten ze maar met 'bewijzen'komen dan dat jij daadwerkelijk zo hard hebt gereden als zij zeggen
 
nou ja je kan het er altijd nog op aan laten komen
en laten ze maar met 'bewijzen'komen dan dat jij daadwerkelijk zo hard hebt gereden als zij zeggen

Zij hoeven niets te bewijzen volgens mij...
Hun woord is toch voldoende? Daarvoor leg je als agent die eed af lijkt me...
 
Zij hoeven niets te bewijzen volgens mij...
Hun woord is toch voldoende? Daarvoor leg je als agent die eed af lijkt me...
:^

Ze hebben je maten aangehouden met 37 te hard jij reed harder dan je maten en dat hebben ze gezien.
Conclusie jij hebt zowieso 37 te hard gereden en die krijg je dus aan je broek , wees blij dat ze jou niet hebben geklokt dan had je dat stuk plastik mischien wel in kunnen leveren

Voorlaten komen heeft geen enkele nut je moet hem toch betalen
 
Laatst bewerkt:
Zij hoeven niets te bewijzen volgens mij...
Hun woord is toch voldoende? Daarvoor leg je als agent die eed af lijkt me...

wat ik alleen wil zeggen is dat ome agent zich ook kan vergissen spreek uit ervaring.
en als hij of zij natuurlijk niet kan aaantonen dat ie zich echt niet vergist weet ik nog niet zo zeker of een agent altijd in het gelijk word gesteld
 
Mijn ervaring is ook dat protesteren en voor laten komen geen zin heeft. Heb eens een protest geschreven inclusief wiskunde berekeningen en tekeningen en alles omdat je volgens mij niet betrouwbaar kan meten hoe hard iemand rijd als je 20 meter van de weg in weiland staat.

Het enigste wat ik kreeg was een telefoontje van de officier van justitie dat hij geen grond zag voor een bezwaar en daarmee einde verhaal. Ik moest dus gewoon dokken.

Dus al doet een agent het fout het is zijn woord tegen het jouwe en dat leg je altijd af. -O-
 
wat ik alleen wil zeggen is dat ome agent zich ook kan vergissen spreek uit ervaring.
en als hij of zij natuurlijk niet kan aaantonen dat ie zich echt niet vergist weet ik nog niet zo zeker of een agent altijd in het gelijk word gesteld

Hij hoeft niet aan te kunnen tonen dat hij zich echt niet vergist heeft, jij moet bewijzen dat jij het niet gedaan hebt/kan hebben. Omgekeerde bewijslast. :)
Als oom agent dus een slechte dag heeft of als jouw kop hem niet aanstaat, zou hij dus (theoretisch gezien!) je aan kunnen houden omdat je te hard reed, terwijl je nog geen 30 km op je teller had staan. Een politieagent moet daarom de eed (of belofte, afhankelijk van het feit of men gelovig is of niet) afleggen. Zijn woord gaat dus boven het jouwe.

Dat is wat ik ervan onthouden heb tenminste... correct me if I'm wrong ;)
 
Laatst bewerkt:
Hij hoeft niet aan te kunnen tonen dat hij zich echt niet vergist heeft, jij moet bewijzen dat jij het niet gedaan hebt/kan hebben. Omgekeerde bewijslast. :)
Als oom agent dus een slechte dag heeft of als jouw kop hem niet aanstaat, zou hij dus (theoretisch gezien!) je aan kunnen houden omdat je te hard reed, terwijl je nog geen 30 km op je teller had staan. Een politieagent moet daarom de eed (of belofte, afhankelijk van het feit of men gelovig is of niet) afleggen. Zijn woord gaat dus boven het jouwe.

Dat is wat ik ervan onthouden heb tenminste... correct me if I'm wrong ;)

Klopt wel aardig :)

Ik ga er niet eens meer tegenin maar het maakt iig wel leuke discussie's los :Y
Heb je je al bedacht marleen?
Met ons sturen is veeeeeeeel leuker O-)

Zondag word alleen heel veel kans op nattigheid :(
 
Of het nou regent of niet... ik kom zondag sowieso niet droog door :N


.... met al dat rondvliegende bier :9
 
Hij hoeft niet aan te kunnen tonen dat hij zich echt niet vergist heeft, jij moet bewijzen dat jij het niet gedaan hebt/kan hebben. Omgekeerde bewijslast. :)
Als oom agent dus een slechte dag heeft of als jouw kop hem niet aanstaat, zou hij dus (theoretisch gezien!) je aan kunnen houden omdat je te hard reed, terwijl je nog geen 30 km op je teller had staan. Een politieagent moet daarom de eed (of belofte, afhankelijk van het feit of men gelovig is of niet) afleggen. Zijn woord gaat dus boven het jouwe.

Dat is wat ik ervan onthouden heb tenminste... correct me if I'm wrong ;)

oke oke ik geef mijn verlies toe ;( _O-
maar blijf er ook bij, nooit geschoten altijd mis :W
 
o ja ik heb mijn rempedaal en voetsteun vandaag ontvangen met mooie carbon heelplates :9~
dus zoals het nu lijkt ben ik van de partij de 27ste :]
 
Idd, als we het droog houden :W

gaan er eigenlijk nog wel wat mensen mee ?

Hoor niet veel meer en Gertie, hoe gaat het?
Hoorde bij TT dat je nog steeds ziek was.. -O-

Ja, ik ben woensdagochtend op de zaak geweest, maar weer naar huis gegaan. 's Middags ben ik bijna letterlijk ingestort, dokter gebeld, deze zei dat het uitdrogingsverschijnselen waren en dat ik meer moest drinken, heb ik gedaan en voel me nu een heel stuk beter. Nog steeds slap en loom, maar nu blijft het eten er tenminste in en kan ik me normaal bewegen. Ik denk erover om maandag maar weer eens te gaan werken, want het thuis zitten ben ik ernstig zat. Op de motor ging natuurlijk ook niet en of ik er ben zondag durf ik niet te zeggen. Ik ga er pas op als ik het 100% vertrouwd acht. Ik heb geen zin aan ongelukken omdat ik me niet voldoende kan concentreren of iets dergelijks..................................... :( :( :(
 
Ja, ik ben woensdagochtend op de zaak geweest, maar weer naar huis gegaan. 's Middags ben ik bijna letterlijk ingestort, dokter gebeld, deze zei dat het uitdrogingsverschijnselen waren en dat ik meer moest drinken, heb ik gedaan en voel me nu een heel stuk beter. Nog steeds slap en loom, maar nu blijft het eten er tenminste in en kan ik me normaal bewegen. Ik denk erover om maandag maar weer eens te gaan werken, want het thuis zitten ben ik ernstig zat. Op de motor ging natuurlijk ook niet en of ik er ben zondag durf ik niet te zeggen. Ik ga er pas op als ik het 100% vertrouwd acht. Ik heb geen zin aan ongelukken omdat ik me niet voldoende kan concentreren of iets dergelijks..................................... :( :( :(
Gelijk heb je, dus die fles berenburg maar uit de kast en niet eerder ophouden dan die leeg is.
Op recept van de doktor O-)
Morgenavond wil ik buienradar nog uitvoerig inspecteren maar ik wil graag weten wie er nog meer mee gaan, want de animo dunt zo langzaamaan alweer heel snel in wat ik weer heel erg zonde vind!

MVG Arnold
 
Heb je ook een overzicht van de route (of stond die eerder al in dit topic?)

De start ga ik sowieso niet redden maar als ik ergens kan aansluiten ga ik dat wel proberen. :]
 
Ja, ik ben woensdagochtend op de zaak geweest, maar weer naar huis gegaan. 's Middags ben ik bijna letterlijk ingestort, dokter gebeld, deze zei dat het uitdrogingsverschijnselen waren en dat ik meer moest drinken, heb ik gedaan en voel me nu een heel stuk beter. Nog steeds slap en loom, maar nu blijft het eten er tenminste in en kan ik me normaal bewegen. Ik denk erover om maandag maar weer eens te gaan werken, want het thuis zitten ben ik ernstig zat. Op de motor ging natuurlijk ook niet en of ik er ben zondag durf ik niet te zeggen. Ik ga er pas op als ik het 100% vertrouwd acht. Ik heb geen zin aan ongelukken omdat ik me niet voldoende kan concentreren of iets dergelijks..................................... :( :( :(

'(
Gaat écht nie goed hè?! -O-
 
Ik lúst niet eens bier, maar een bier-douche met dit warme weer maakt me niet zoveel uit ;)
En ik kan best wel een paar drankjes drinken hoor, we zijn er wel een uurtje of 8 schat ik zo :Y

Foei!
@ kornalt hoelaat is later?
Heb route expres niet online ivm VROSJES & popo's ;)
 
Ja, ik ben woensdagochtend op de zaak geweest, maar weer naar huis gegaan. 's Middags ben ik bijna letterlijk ingestort, dokter gebeld, deze zei dat het uitdrogingsverschijnselen waren en dat ik meer moest drinken, heb ik gedaan en voel me nu een heel stuk beter. Nog steeds slap en loom, maar nu blijft het eten er tenminste in en kan ik me normaal bewegen. Ik denk erover om maandag maar weer eens te gaan werken, want het thuis zitten ben ik ernstig zat. Op de motor ging natuurlijk ook niet en of ik er ben zondag durf ik niet te zeggen. Ik ga er pas op als ik het 100% vertrouwd acht. Ik heb geen zin aan ongelukken omdat ik me niet voldoende kan concentreren of iets dergelijks.....................................

hoe krijg je dat voor elkaar gertie?? teveel van het goede even genoten O-)
beterschap!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan