SRAD meeting in het noorden van het land

SRAD Meeting in het noorden

  • - Leuk leuk, doe maar in Mei

    Stemmen: 4 13,3%
  • - Leuk leuk, doe maar in Juni

    Stemmen: 23 76,7%
  • - Leuk leuk, doe maar in Juli

    Stemmen: 2 6,7%
  • - Leuk leuk, doe maar in Aug

    Stemmen: 0 0,0%
  • - Nee, doe maar helemaal niet

    Stemmen: 1 3,3%

  • Totaal aantal stemmers
    30

blueberry

Die hard MF'er
8 sep 2006
839
0
Tokio ;)
Zoals in een ander topic vermeld staat zijn Jeffrey, Pilatus & ik het eens geworden om een te peilen of er interesse is om te meeten in het noorden en een tourrit te doen in de 3 Noordelijke provincie's.

Hierbij zou ik dus eerst graag weten of er animo voor is zodat wij niet vergeefs een rit gaan plannen.

Hierbij open ik een pol en bij genoeg animo zal ik met de heren om de tafel om de rit eens lekker uit te plannen.

MVG Arnold
 
kewl 8-)

dsc01578mg3.jpg


:P
 
ik heb gister dik 500km gereden en mij hoor je niet klagen!
de mega meeting in mei is voor ons ook 2,5u snelweg en weer klagen we niet... :]
daarom vind ik het tijd om eens iets in het noorden te doen..
hier kun je over het algemeen hard rijden zonder flitsers en er zijn zeker mooie routes.

om de keus iets gemakkelijker te maken hebben we op papier al een route uitgezet met de volgende hoofdpunten zodat je weet waar je ongeveer aan moet gaan denken.

Begin: Lemmer
Eindpunt Assen.

Utrecht-Lemmer= 120km
Assen-Utrecht= 160km

De rit word: +/- 211km

Het kan korter maar dit zijn wel de mooie wegen.

Edit: route weggehaald ivm pliesjes ;)
 
Laatst bewerkt:
gestemd!
moet uit den helder komen maar is een lekker stukje rijden!
ik heb gister ook bijna 2 uur dr over gedaan om bij de meeting te komen hor :9
tis gewoon geweldig!!
 
ik heb gister dik 500km gereden en mij hoor je niet klagen!
de mega meeting in mei is voor ons ook 2,5u snelweg en weer klagen we niet... :]
daarom vind ik het tijd om eens iets in het noorden te doen..
hier kun je over het algemeen hard rijden zonder flitsers en er zijn zeker mooie routes.

om de keus iets gemakkelijker te maken hebben we op papier al een route uitgezet met de volgende hoofdpunten zodat je weet waar je ongeveer aan moet gaan denken.

Begin: Lemmer
Eindpunt Assen.

Utrecht-Lemmer= 120km
Assen-Utrecht= 160km

De rit word: +/- 211km

Het kan korter maar dit zijn wel de mooie wegen.

[~[url="http://img381.imageshack.us/img381/3937/tourithk7.jpg"]afbeelding~][/URL]

Het eerste deel ken ik niet goed genoeg om er een oordeel over te geven, maar voor het laatste deel heb ik nog wel wat ideetjes..... ik weet wel een leukere manier om in assen te komen *D

dit is bijvoorbeeld een route die ik pas met een groep van het MF-Weekend gereden heb... alleen maar bochtjes :] :]
RouteMF2.jpg
 
Het eerste deel ken ik niet goed genoeg om er een oordeel over te geven, maar voor het laatste deel heb ik nog wel wat ideetjes..... ik weet wel een leukere manier om in assen te komen *D

dit is bijvoorbeeld een route die ik pas met een groep van het MF-Weekend gereden heb... alleen maar bochtjes :] :]
[afbeelding]
idd
aduard kommerzijl niezijl dat zijn de weggetjes ik weet nu al wat jij wilt

ik haak aan bij felland (onnen) het word echt een thuis game dat is 300 meter van mijn huis _O-
 
@ Pilatus, ik ken je route en wij hadden hiervoor gekozen om er niet nog 50km aan te plakken.

@ Glutendoktor, we vertrekken uit lemmer dus je bent snel thuis :P

@ de rest, stemmen zodat we een definitief rondje kunnen maken en datum kunnen prikken.

:]
 
@ Pilatus, ik ken je route en wij hadden hiervoor gekozen om er niet nog 50km aan te plakken.

@ Glutendoktor, we vertrekken uit lemmer dus je bent snel thuis :P

@ de rest, stemmen zodat we een definitief rondje kunnen maken en datum kunnen prikken.

:]
je kan ook 50 km van je eigenroute afhalen en 50 km van pilatus er weer aanzetten :P

toch toch vroeg m'n bed uit -O- :+

wel zou ik voor een zaterdag gaan het barst van de #*^ chaufeurs op zondag en die heb je gnoeg in friesland


en hoeveel van de 60km/h zone's had jij gepland ook daar barst het van in friesland

de smalle weggetjes die pilatus erin heeft zitten zijn volgens mij 80km/h
scheelt € als er geflitst word *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan