SRAD met 16 PK te weinig ;)

Looney

Rookie
4 nov 2004
28
0
Hengelo
Hallo,

Ik heb laatst mijn srad op een testbank gehad.
En wat blijkt ik kom 16 pk te kort op de krukas.
112 ipv 128 wat op papier staat.

We hebben de caburateur bekijken en is goed.
De inlaat is goed, en de cdi box is dezelfde als de andere europese types.

Mijn suzuki komt oorspronkelijk wel uit duitsland, maar ik kan nergens beperkingen vinden. En als die er was zou hij afgeknepen moeten zijn tot onder de 100 pk.

Wie heeft er nog ideen of tips mijn srad zijn pk's terug tegeven.........

Het betrefd een 97 srad, uiteraard een heerlijke fiets...................

Groet Looney
 
neeee de ketting is het niet

Ketting problemen zie je als die er zijn over duidelijk in een curve van de test bank.

En die is goed, ik weet dat hij binnenkort aan vervanging toe is en dat het mij nu ongeveer 1 a 2 pk gaat opleveren als ik hem vervang..................
 
Ik snap er ook niks meer van, volgens de dyne kit moest ik juist onder in de gas schuif het gaatje juist er in boren.
Of iets groter maken dan het origineel dat weet ik niet meer precies..

Maar ik neem dan aan dat het gaatje er niet voor niets zit............

Wie weet het antwoord...............

Klopt ook! , de gaatjes voor de restrictie zitten op een andere plaats in de gasschuif, hij zal zich wel ff vergist hebben, kan de beste overkomen :+
 
Het gaatje aan de onderkant zit in je venturi en dat gaatje zuigt juist dat vaccuüm.
`
ik heb geen flauw idee van een venturie is, maar ik had gaatjes aan de onderkant, welke daar NIET in horen, er zitten idd gaatjes welke er wel horen, maar niet op die plek waar ik ze had!

en ik ben niet de enige, ik ken dus 3 mensen met een SRAD uit duitsland, en alle 3!!!!! (géén één welke wel in 1 x werkte!) hadden ze er last van!
 
Ik snap er ook niks meer van, volgens de dyne kit moest ik juist onder in de gas schuif het gaatje juist er in boren.
Of iets groter maken dan het origineel dat weet ik niet meer precies..

Maar ik neem dan aan dat het gaatje er niet voor niets zit............

Wie weet het antwoord...............
Ga eens langs bij een dyno centrum, deze heren kunnen je ongetwijfeld van dienst zijn.
 
nou ik weet het al wel..

Zo gauw mijn motor bij huis is ga ik het gewoon proberen.....
Ik ga de gaatjes in de gasschuif dichtmaken en we kijken wat er gebeurt
Dit duurt helaas nog ff dus we moet het antwoord nog ff afwachten.

Iemand nog een goed idee om de gaatje tijdelijk dicht te maken mocht het misgaan en ik de gaatjes gelijk weer open wil hebben???????????????
 
Terug
Bovenaan Onderaan