Hallo,
Ik heb laatst mijn srad op een testbank gehad.
En wat blijkt ik kom 16 pk te kort op de krukas.
112 ipv 128 wat op papier staat.
We hebben de caburateur bekijken en is goed.
De inlaat is goed, en de cdi box is dezelfde als de andere europese types.
Mijn suzuki komt oorspronkelijk wel uit duitsland, maar ik kan nergens beperkingen vinden. En als die er was zou hij afgeknepen moeten zijn tot onder de 100 pk.
Wie heeft er nog ideen of tips mijn srad zijn pk's terug tegeven.........
Het betrefd een 97 srad, uiteraard een heerlijke fiets...................
Groet Looney
Ik heb laatst mijn srad op een testbank gehad.
En wat blijkt ik kom 16 pk te kort op de krukas.
112 ipv 128 wat op papier staat.
We hebben de caburateur bekijken en is goed.
De inlaat is goed, en de cdi box is dezelfde als de andere europese types.
Mijn suzuki komt oorspronkelijk wel uit duitsland, maar ik kan nergens beperkingen vinden. En als die er was zou hij afgeknepen moeten zijn tot onder de 100 pk.
Wie heeft er nog ideen of tips mijn srad zijn pk's terug tegeven.........
Het betrefd een 97 srad, uiteraard een heerlijke fiets...................
Groet Looney