srad750fighter


bono,

kun je me je email-adres sturen of tel. nummer. Dan kunnen we ff iets afspreken over de uitlaat.

jochem
 
Deze gezien in Utrecht?

full
 
Schitterend ding!!!!!

Ben nu toch wel heel erg aan 't twijfelen of ik m'n eigen SRAD ook niet zal ombouwen
Vind die "radiator-covers" wel heel vet
 
Schitterend ding!!!!!

Ben nu toch wel heel erg aan 't twijfelen of ik m'n eigen SRAD ook niet zal ombouwen
Vind die "radiator-covers" wel heel vet

GEWOON BEGINNEN. Zoveel van die modellen zijn er nog niet waar een fighter van gemaakt is. (of ze zijn mij ontgaan)

jochem
 
Nee dat weet ik, dat is ook juist 1 van de redenen waarom ik 'm zou willen verbouwen

Andere kant is, is dat de motor in superstaat is

Dus zit een beetje in dubio....
Zou best een fighter willen bouwen, alleen geld voor fietsie erbij heb ik ff niet.
En vind het aan 1 kant ook zonde om 'm te "slopen"

Zowiezo is het idee om 'm van de winter een "make over" te geven
Maar of dat daarbij een (veranderde) kuip bij zit weet ik nog niet ;)
 
Anders loop/bel/rij je even naar Tinie van BikePenR.(.nl)
Ga je gewoon wat info op doen.
Die heeft deze geel/blauwe gemaakt.
Groet,Fred.
 
Zou de heer topicstarter misschien zo vriendelijk willen zijn eens een foto te maken van het vering-linksysteem achter?

Alvast bedankt

Bjorn
 
Zou de heer topicstarter misschien zo vriendelijk willen zijn eens een foto te maken van het vering-linksysteem achter?

Alvast bedankt

Bjorn

what the hell is een veringlinksysteem???????
Bedoel je een foto van de achtervering vanuit de achterkant van de kont naar binnen gekeken??

jochem
 
Anders loop/bel/rij je even naar Tinie van BikePenR.(.nl)
Ga je gewoon wat info op doen.
Die heeft deze geel/blauwe gemaakt.
Groet,Fred.


Ja weet ik, gisteren een berg foto's van geschoten
EN ff op z'n site zittenneuzen ;)

Juist door deze ben ik weer erg aan het twijfelen geslagen...... :X :P
 
what the hell is een veringlinksysteem???????
Bedoel je een foto van de achtervering vanuit de achterkant van de kont naar binnen gekeken??

jochem
Haha, nee aan de onderkant gezien. Zodat ik kan zien welk oog op de beugel aan de veer moet, welke aan de achterbrug, en welke aan de dogbones :)

Snap je?

Bjorn
 
@Jochem, heb jij losse raisers op je kroonplaat gezet?? (zo ja, hoe hoog)
Of een complete kroonplaat??
 
@Jochem, heb jij losse raisers op je kroonplaat gezet?? (zo ja, hoe hoog)
Of een complete kroonplaat??

Ik heb losse raisers op de kroonplaat gezet. De hoogte tot het hart van het stuur is 35mm. Totale hoogte van de raisers zijn 55mm.

Hoop dat je vraag hiermee beantwoord is.
jochem
 
halleee,

het is alweer een tijdje geleden dat ik op het forum heb gezeten. Mijn project ligt ff stil. Ik ben namelijk op zoek naar een subframe van een r6 uit 2004. Wilde eerst een frame zelf fabrieken. maar er toch van afgezien.
Kan iemand mij hieraan helpen. Natuurlijk voor een leuk prijsje


groenten

jochem

:}
 
Ja weet ik, gisteren een berg foto's van geschoten
EN ff op z'n site zittenneuzen ;)

Juist door deze ben ik weer erg aan het twijfelen geslagen...... :X :P

vin fighters heel leuk om te zien, maar gewoon simpelweg financieel gezien zou ik het niet doen, weet je wel niet hoe de waarde van je fiets daalt, als je het doet iig nix verslijpen oid, en alles bewaren, dat je hem weer in nieuwstaat kan brengen voor verkoop, kappen in bubbelplastic op zolder
 
tot 2002 vind ik er op kapaza.be, kan je die niet beetje aanpassen?
groeten
sepp
 
Terug
Bovenaan Onderaan