srad750fighter

Mail me anders maar ff als je wellicht wat van die spullen los wil verkopen.

Grzt Zieke

nou, eigenlijk wil ik alles wegdoen, incl motor. Dus los verkopen is voor mij geen optie. Tenzij je de hele motor in losse onderdelen koopt :Y

Ik zit eigenlijk te wachten op iemand die hem overneemt voor een leuk bedrag en hem verder afmaakt of opnieuw begint.
en heb straks ook de ruimte niet meer.
 
nou, eigenlijk wil ik alles wegdoen, incl motor. Dus los verkopen is voor mij geen optie. Tenzij je de hele motor in losse onderdelen koopt :Y

Ik zit eigenlijk te wachten op iemand die hem overneemt voor een leuk bedrag en hem verder afmaakt of opnieuw begint.
en heb straks ook de ruimte niet meer.

Overname van de gehele motor heb ik op dit moment geen interesse in (tenzij een hele lekkere prijs ;P) Ik ben al voorzien van een project SRAD. :)

Grtz Zieke
full
 
halle,

tijdje geleden heeft er iemand een bod op mijn motor gedaan. \Helaas ben ik die mail (vastlopen harde schijf) verloren. Zou hij nog ff naar mij willen mialen.

budankt.

halleeeekes
 
nee, hij deed een bod van ,ik dacht ongeveer 2200 euries, maar dat ben ik ff kwijt. Maar als jij het ervoor geeft, mag je alles ook kopen.

jochem

Sorry op dit moment geen interesse. Je kunt nog wel steeds wat onderdelen aan me verkopern, maar dat wil je niet toch?

Grtz Sander
 
zijn er ook nog originle kuipen aanwezig? of eventueel rijdend te maken?
heb nog een gsxr van 1992 te koop. weet niet of je iets anders zoekt? staat bij te koop.
 
zijn er ook nog originle kuipen aanwezig? of eventueel rijdend te maken?
heb nog een gsxr van 1992 te koop. weet niet of je iets anders zoekt? staat bij te koop.

stuur ff je mail adres naar mij. Kunnen we ff zien wat we kunnen regelen.

halleeekes
 
Jochempiet, van mij heb je gisteren ook mail gehad.... als het goed is.

Haha Karsten is er weer als de kippen bij _O- :P

Grtz ZIeke

P.s. Jochem, volgens mij heb je van mij in het verleden wel eens hogere biedingen gehad voor de SRAD :? Wel jammer, alleen ik heb zelf geen interesse meer vanwege aankoop andere motor. Succes met de verkoop, moet zeker lukken nu. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan