srad750fighter

jochempiet

MF'er
10 aug 2005
100
0
tilburg
halleee,

Ben nieuwe op deze site. Ik ben al een tijdje aan het rondkijken naar ideen voor mijn gsx. Ben hem namelijk aan het ombouwen tot een fightertje. Mijn plan was eigenlijk om rustig aan te beginnen met allen standaart wijzigingen zoals kuipdelen, kontje en stuur en het in de loop van de tijd te gaan uitbreiden. Het idee is om er een kont van een R6 uit 2005 op te bouwen. Is het verstandig om dan een tweedehands subframe van een r6 aan te schaffen of om er een compleet nieuw te maken.
Als iemand nog andere gave tips heeft, hou ik me aanbevolen. Over de kleurstelling ben ik het nog niet eens. Zeg maar ik ben er nog niet uit.

jochem

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/396207/71b2a8e60c5cb7274307050547fb0154 (suzje1.JPG)​
 
ff nog een foto'tje

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/396208/30f3019171457184ac066207a6128fe9 (suzje2.JPG)​
 
en welkom...word er weer eentje om te volgen...
full
 
als je [imgatt*] in je post zet zonder sterretje kan je de foto's gelijk zichtbaar maken :W

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/396240/0025c359f1ad88ea988cbdaaed20215e (suzje2.JPG)​
 
hij is inderdaad niet allerdaags maar wel heel apart. Alleen wil ik hem wel zo maken dat er nog iemand achterop kan. Ik heb namelijk een zoontje van bijna 4 die compleet motorfreak is, maar ja, hij weet niet beter.
Heb ik nog een algemene vraag. Maken de meeste bouwers nou een subframe van aluminium of van rvs. Als je naar het gewicht moet kijken kies je voor aluminium, maar ik ga er toch niet mee op het circuit. Dus RVS lijkt mij toch niet zo'n slecht idee.

halleekes
jochem
 
Vind die witte echt een mooie SRAD

Zie je (nog) niet veel een SRAD fighter
Vind het wel erg dik eerlijk gezegd!!!



Persoonlijk zou ik geen kont van een R6 nemen
Maar eerder van een gsxr k4, of van een (nieuw model) zx6r
Al is dat mijn mening natuurlijk

suc6 met je project!!!!!
 
die kont van de R6 kon ik van iemand goedkoop overnemen. Het subframe maak ik toch van RVS, dus het verlassen, op het moment dat het er echt niet uitziet, is dan geen probleem. Misschien ga ik in de loop van de tijd wel een eigen kont bouwen. Maar het is mijn eerste projecje, dus ik moet me nog un bietje orienteren.

maar ja, alles komt goed.
 
wie kan mij trouwens helpen aan een adres waar ik conntectoren en/of stekkers kan kopen. De boel aan elkaar solderen vind ik maar niets.

groeten
jochem
 
wie kan mij trouwens helpen aan een adres waar ik conntectoren en/of stekkers kan kopen. De boel aan elkaar solderen vind ik maar niets.

groeten
jochem

ik had 't ook allemaal mooi voor elkaar met m'n stekkertjes enzo.. na een paar keer rijden was alles losgegaan en werkte er niks meer..

nu alles mooi aan elkaar gesoldeerd *D
 
Welkom..geen tip maar wel om iets af te kijken dees vind ik erg mooi gelukt voor een niet alledaagse Srad-Fighter..
(Afbeelding)
Is geen SRAD, is een GSXR1000. Heeft dan nog wel SRAD maar wordt niet meer zo genoemd. :)
Desondanks wel een mooie fighter op basis van een GSXR.
 
afgelopen zaterdag heb ik een seatcover en een duozitje op de kop kunnen tikken. Binnenkort met het subframe beginnen. Als er piccies van zijn komen ze heel snel in beeld.

O ja. En over de connectors. Ik denk toch na over het advies om de boel te solderen.
 
Kwam van de week erachter toen ik mijn luchtfilter wilden vervangen dat er een k&n filter in zat. Ook zit er een dynokitje op. Nou ben ik op zoek naar wat tips voor een kikke uitlaat met goeie eigenschappen en toch een gaaf geluid. Tips graag.

jochem
 
heb bij powercommanden.nl een bos demper gevonden voor Suzuki GSXR 750 95-99 voor 270 euro.
Heb er ook nog wel eentje voor je voor 90E minder en minstens net zo mooi.
Aluminium ovalen demper.

En als ik een tip mag geven over de kont, zou de ronde vorm van de tank meer volgen en er een TLS reet op zetten. Heb toevallig nog een subframe en kuipdelen liggen van een TLS.
Wou het ooit zelf doen maar vond het met volle kuip toch iets te iel ogen. Maar naked stond het zeker niet verkeerd.
Heb er helaas geen foto meer van, maar het is een mooie kont. Hangt niet over je achterwiel heen en staat ook wel wat omhoog geeft een mooie lijn mijn inziens.

Subframe is zelfs zeer makkelijk pas te maken op originele bevestigingen asl je het frame een klein beetje verhit en bijbuigt past het al. :)
 
wie kan mij helpen aan een handboek voor mijn motor, op bv pdf file. Ik heb ooit eens van iemand een bestand gehad van een 600srad, maar ben het kwijt.

jochem
 
kun je iets specifieker zijn en misschien er een fotootje van maken.

jochem
Dat kan zeker, gaat om deze demper.

full


wie kan mij helpen aan een handboek voor mijn motor, op bv pdf file. Ik heb ooit eens van iemand een bestand gehad van een 600srad, maar ben het kwijt.

jochem
600 SRAD heb ik wel voor je.
Staat hier: http://members.home.nl/cabroekhuizen/600w.pdf (WPHB SRAD)

bono wat moet dat kosten ? weet zeker dat mijn vader daar wel intresse in heeft.

Gr. Steven
Tsja wat moet zoiets kosten, heb er zelf enigzins teveel voor betaald maar ja.
Zit wel wat schade aan, aan het linker gedeelte, maar niks dat jij niet kan fixen.
Maar goed geef je er eens 65E voor en dan vind ik het wel best.
 
Terug
Bovenaan Onderaan