SRAD's to MFMM!

M'n SRAD vandaag bij VdBunt gebracht

- Voorvorkkering lek, werd morgen gedaan
- Cockpitlicht van de snelheidsmeter werd als het goed is ook morgen gedaan
- Stotteren bij optrekken in de 1 ; wisten ze nog niet, misschien meteen misschien in juni pas;

Maar... Ik moet hem dan wel voor zaterdag terughebben. Dan ben ik er natuurlijk!
 
@ glutendokter en gertie,

hoe gaan we het nu doen?? ga je nog mee glutendokter of is je TL nog niet klaar?
en Gertie? anders rijdt ik zelf rond 0930 richting barneveld.
 
@ glutendokter en gertie,

hoe gaan we het nu doen?? ga je nog mee glutendokter of is je TL nog niet klaar?
en Gertie? anders rijdt ik zelf rond 0930 richting barneveld.


Sorry Patrick, het lijkt erop dat ik er niet bij kan zijn i.v.m. omstandigheden. Ga maar gewoon je eigen weg, mocht het er nog van komen (wat ik niet geloof) dan kom ik wel op eigen houtje........................................sorry '(
 
Sorry Patrick, het lijkt erop dat ik er niet bij kan zijn i.v.m. omstandigheden. Ga maar gewoon je eigen weg, mocht het er nog van komen (wat ik niet geloof) dan kom ik wel op eigen houtje........................................sorry

@is prima Gertie.de volgende keer beter.
 
Lang geduurd, maar het lijstje is bijgewerkt. Er komen ook nog andere bikes mee, dus als je het prettig vindt mag iedereen aansluiten,........achteraan natuurlijk!!!
 
hoop wel dat het droog is morgen anders weet ik nog niet of ik nog wel ga :/ als ik er wel bij ben neem ik ook een maatje van me mee die heeft een cbr 600 :r hij heeft alleen nog niet zolang ze rijbewijs dus hoop dat ie een beetje bij kan blijven :+
 
Tuurlijk.
Misschien neem ik een vriend mee op z'n CBR600F. Niet helemaal duidelijk of ik mee ga rijden met SRAD's of meteen naar Veenendaal ga (Omdat ik nog een tussenstop heb in Ermelo namelijk).
 
Klaas Verheul ook (on)herkenbaar gespot :W

full
 
Laatst bewerkt:
Mannen, bedankt voor de gezelligheid (Soesbabe natuurlijk ook) en tot de volgende meet of greet of tour............................ :} :}

Mike, bedankt voor het leuke stukje van Barneveld naar Veenendaal :} :} , ik heb een deel ervan terug kunnen vinden op weg terug naar huis............
 
Mannen, bedankt voor de gezelligheid (Soesbabe natuurlijk ook) en tot de volgende meet of greet of tour............................ :} :}

Mike, bedankt voor het leuke stukje van Barneveld naar Veenendaal :} :} , ik heb een deel ervan terug kunnen vinden op weg terug naar huis............
koeldude heeft jullie nog wel gezien,ik heb shaggy gezien en de tl van pindkaas en voor de rest nog een paar sradjes maar niemand van jullie -O-
en ik was er toch egt hoor!!!!

@ cosrad die foto uit het srad topic is dat jou motor? met die pijpjes onder dat bolle kontje
 
Hey Dennis

Die srad is van een maatje,
Ik zou hem meenemen als vervanger voor de mijne aangezien die bij de garage staat.
 
Bedankt voor de gezellige meeting mannen,ik heb weer genoeg mooie bike's en gekken gezien om de week door te komen.tot de volgende keer.
 
koeldude heeft jullie nog wel gezien,ik heb shaggy gezien en de tl van pindkaas en voor de rest nog een paar sradjes maar niemand van jullie -O-
en ik was er toch egt hoor!!!!

@ cosrad die foto uit het srad topic is dat jou motor? met die pijpjes onder dat bolle kontje

Mijn gixxer stond naast de TL van Pindkaas. Die niet gezien dan? :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan