SRAD's to MFMM!

Tsja, het duurde even voordat ik het doorhad, maar ik geloof wel dat ik het ben samen met Klaas (Nunzio)..........................liepen daar geen mooie vrouwen dan ???????? :? :? :?
 
Thnx Mike..............., is het zo erg ???? :$ :$ :$
Nou, ik ben sinds kort serieus aan het afvallen dus ik ga proberen om er iets fotogenieker uit te zien :+ :+ (ik pas amper meer in mijn overall :( )
Alleen aan haarverven doe ik niet mee...... ;)
 
Laatst bewerkt:
Nou, ik ben sinds kort serieus aan het afvallen dus ik ga proberen om er iets fotogenieker uit te zien (ik pas amper meer in mijn overall )
Alleen aan haarverven doe ik niet mee.....
.

jawel joh,zelfbruinende bodylotion, mooi bruingoud haar spoeling-kie
bodypump :+ Gertie klaar om te posen!!! *O* ik kijk er naar uit gertie :P
 
Thnx Mike..............., is het zo erg ???? :$ :$ :$
Nou, ik ben sinds kort serieus aan het afvallen dus ik ga proberen om er iets fotogenieker uit te zien :+ :+ (ik pas amper meer in mijn overall :( )
Alleen aan haarverven doe ik niet mee...... ;)

geintje moet kunnen toch? ;) dat wou ik zondag nog aan je vragen want er stond me iets bij dat jij een overall had maar die had je niet aan :?
 
hej, klinkt op zich leuk, maar kom waarschijnlijk niet naar deze meet vooraf. Kom al uit het zuiden en moet genoeg snelweg km's maken. Daarnaast komt er een maatje mee die geen srad heeft naast een maatje die er wel een heeft. Ook komt er een MF-er mee die ik (nog) niet ken. Op zich zou het wel leuk zijn als ik en die vriend van me onze srad's bij de groep konden zetten in veenendaal. Zal kijken of er een manier is waarop ik jullie kan vinden in de massa!

Grtz
 
Terug
Bovenaan Onderaan