SRAD's to MFMM!

NUNZIO

Die hard MF'er
3 jan 2007
301
0
Huizen
Naar de Motor-Forum Mega Meeting in Stijl.

Op 18 mei vanaf 10.30 uur kunnen alle SRAD's verzamelen bij de McDonalds in Barneveld, gelegen aan de A1. Programma zal nader bekend worden gemaakt. Tot de mogelijkheden behoort een korte toertocht :] , vervolgd door een gezamenlijke aankomst bij de MM in Veenendaal.

McDonalds BARNEVELD

Adres:
Zelderseweg 67
Postcode: 3784 LN
Plaats: BARNEVELD
Telefoon: 0342-461235
Afslag: A1, afrit Barneveld/Ede

McDrive

Deelnemers kunnen zich onderstaand aanmelden. Dit geldt voor alle GSX-R SRAD's, TL's en Hayabusa's.

1. Nunzio
2. RooieHoed (ipv COSRAD, want 't ken net!) :N
3. Redline Rider
4. De Glutendokter
5. Patrick Teggelove SRAD
6. Rogieriekierie
7. Gertie :}
8. Roel-79 (ipv MBSrad)
9. BoyB
10.Twanneke750 (ovb, verjaardag van z'n meissie)
11.Lenuzz
12.TL Mike (Rijd voorop, want weet een mooie route... :] )
13.Invade
14.Streetfighter1216 (ovb, evt sleutelafspraak)
15.Suzuki sradkanon
16.psychopatje B|
17.Zwager psychopatje :N (kawasuzki)
18.Blueberry (ovb, want hij moet nog wennen aan het echte werk!!)
19.Rizla-77
20.Dennizz85

+ Nog wat andere Bikes stuk of 10
 
Laatst bewerkt:
@Klaas!! Ik zeg voeg me maar toe aan de lijst! Als ik ergens bij moet helpen/schieten hoor ik het wel. Zullen wij en hetzelfde groepje weer meeten bij de witte bergen en ja d'r is koffie! Misschien tot zaterdag!



20 april blijft nog even een twijfelaartje voor mij.....



Laterzzzz
 
Martijn, als jullie de A50 uitrijden richting Arnhem, dan kunnen we bij de benzinepomp aan de A50 meteen na het knooppunt Beekbergen afspreken, kunnen we nog even een bakkie doen voordat we richting Barneveld gaan. Dan zorg ik dat ik er rond half 10 ben. Vandaar is het nog ongeveer een klein halfuurtje naar Barneveld. Als we er tussen 10 en half 11 zijn is het toch vroeg genoeg, denk ik zo of worden we eerder verwacht ??
 
Laatst bewerkt:
Martijn, als jullie de A50 uitrijden richting Arnhem, dan kunnen we bij de benzinepomp aan de A50 meteen na het knooppunt Beekbergen afspreken, kunnen we nog even een bakkie doen voordat we richting Barneveld gaan. Dan zorg ik dat ik er rond half 10 ben. Vandaar is het nog ongeveer een klein halfuurtje naar Barneveld. Als we er tussen 10 en half 11 zijn is het toch vroeg genoeg, denk ik zo of worden we eerder verwacht ??

10.00 - 10.30 uur is prima

BP geupdated
 
Martijn, als jullie de A50 uitrijden richting Arnhem, dan kunnen we bij de benzinepomp aan de A50 meteen na het knooppunt Beekbergen afspreken, kunnen we nog even een bakkie doen voordat we richting Barneveld gaan. Dan zorg ik dat ik er rond half 10 ben. Vandaar is het nog ongeveer een klein halfuurtje naar Barneveld. Als we er tussen 10 en half 11 zijn is het toch vroeg genoeg, denk ik zo of worden we eerder verwacht ??
likt mij goed maar kunje ook vertellen hoelang het rijden is vanaf zwolle?

zodat ik optijd in zwolle ben omsamen met patrick naar jou toe te rijden


even kijken of sticky en rene ook mee rijden
 
Vanaf Zwolle is het ongeveer een 45 minuten rijden. Ligt er een beetje aan waarvandaan je vertrekt. Van Apeldoorn (bij mij thuis althans) naar de zaak is als ik gewoon kan doorrijden ongeveer 40 minuten. Als je rekening houdt met 45 min. dan heb je iig tijd genoeg om koffie te drinken bij de pomp. ;)

Misschien is het sowieso wel handig voor iedereen die uit het noorden, zuiden en oosten komt om bij de pomp aan de A50 meteen ten zuiden van het knooppunt Beekbergen af te spreken. Het is in Barneveld altijd gigadruk en als we met een hele ploeg aan komen, dan staan we ook allemaal een beetje bij elkaar, dat is misschien wel leuk............
Alleen voor degenen die uit het westen komen wordt dat wat lastig. Gaan we nog wat voor bedenken............
Dit ding heet trouwens: Texacopomp "de Brink" liggend aan de A50 Zwolle - Arnhem direct na het knooppunt Beekbergen, aka Klaverblad Beekbergen. Bij velen wel bekend vanwege het goede asfalt
 
Laatst bewerkt:
Vanaf Zwolle is het ongeveer een 45 minuten rijden. Ligt er een beetje aan waarvandaan je vertrekt. Van Apeldoorn (bij mij thuis althans) naar de zaak is als ik gewoon kan doorrijden ongeveer 40 minuten. Als je rekening houdt met 45 min. dan heb je iig tijd genoeg om koffie te drinken bij de pomp. ;)
weet ik dat ik om 09:00 van huis moet ben ik mooi op tijd in zwolle mac noord
 
@Klaas
kom jij ook met een ploegje, want dan kunnen we ook afspreken dat we onder aan de afslag Barneveld op elkaar wachten zodat we met de complete groep aankomen. Is dat een optie ??
 
@Klaas
kom jij ook met een ploegje, want dan kunnen we ook afspreken dat we onder aan de afslag Barneveld op elkaar wachten zodat we met de complete groep aankomen. Is dat een optie ??

Gewoon bij de Mac verzamelen, ik neem een groepje mee. :Y
 
Het is in Barneveld altijd gigadruk en als we met een hele ploeg aan komen, dan staan we ook allemaal een beetje bij elkaar, dat is misschien wel leuk............

ik vind dat wel meevallen vorig jaar hebben daar verzamelt met het TL-topic en toen waren we de enige groep die daar stonden.

het zou mooi zijn als we een beetje optijd vertrekken dan staan we met ze allen bij elkaar in veenendaal en niet helemaal achterop het industrieterrein ;)
 
ik wil desnoods ook nog wel voorop rijden dan gaan we binnendoor naar veenendaal ik weet nog wel een mooie weg er naartoe :9
 
ik wil desnoods ook nog wel voorop rijden dan gaan we binnendoor naar veenendaal ik weet nog wel een mooie weg er naartoe :9
ik wil desnoods ook nog wel voorop rijden dan gaan we binnendoor naar veenendaal ik weet nog wel een mooie weg er naartoe :9

Hey Mike, Marco (Cosrad) komt ook uit de omgeving, was al de planning om een mooie route uit te zetten naar veenendaal. Hou het even in mijn achterhoofd, je hoort het nog!
 
weet ik dat ik om 09:00 van huis moet ben ik mooi op tijd in zwolle mac noord

:Y gaat lukken, 09.30 bij de mac noord en dan :] richting de BRINK
 
Is volgens mij wel prima, maar rijden wij dan naar Ede of kom jij ook naar de pomp aan de A50 ??

ik bedoelde eigenlijk vanaf de mac in b'veld. daar vandaan kun je zo binnendoor via terschuur, achterveld,lunteren en ederveen zo naar de mac in v'daal.

maar ik weet niet wat cosrad in gedachten heeft.
 
Terug
Bovenaan Onderaan