sssstt, ze luisteren mee!!

Boom Boom

MF veteraan
9 jul 2001
4.238
0
Amsterdam
Van nedstatbasic:

9. 20 november 16:25 212.149.48.x (dit ben ik)
10. 20 november 16:27 Ministerie van V en W, Den Haag, Nederland

Netelenbos is online!! Niemand rijd meer te hard, niet meer stunten, kentekens weg, geen ongelukken meer, rustig in het verkeer, niet meer rechts inhalen en we zijn allemaal milieuvriendelijk bezig hier.
 
Laatst bewerkt:
Als jij dan toch daarzo zit, dan zit je dichtbij de Neet. Vertel even van ons en laat haar maar niet inloggen, maar laat haar wat regels versoepelen. Ik wil je best wel komen helpen als je dat nodig vind.
 
Hey eikels, kan natuurlijk ook een motorliefhebber zijn geweest die geïnfiltreerd is (of zijn kost probeert te verdienen) in dat vw ministerie he.
 
Hey eikels, kan natuurlijk ook een motorliefhebber zijn geweest die geïnfiltreerd is (of zijn kost probeert te verdienen) in dat vw ministerie he.

Ja, mischien doet ie z\'n (of ze d\'r) voor motorrijdend nederland en tegen flitspalen en politie enz.
 
Oke jongens, ik geef het toe: Ik ben Tineke en verschuil me achter de naam \"merel\". Het heeft wel lang geduurd eer jullie me doorhadden hoor! Ik zal de dienst automatisering eerst even opdragen een nieuwe IP-adres te geven........
 
Oke jongens, ik geef het toe: Ik ben Tineke en verschuil me achter de naam \"merel\". Het heeft wel lang geduurd eer jullie me doorhadden hoor! Ik zal de dienst automatisering eerst even opdragen een nieuwe IP-adres te geven........
LOL, maar werk je echt bij V&W?
 
Klopt wel een beetje hoor, dat moraalriddergebeuren......

Maar ik werk niet bij V&W, maar ben tegenwoordig wel ambtenaar.......
 
Er zijn wel meer ambtenaren hier.

Ik lig ook een beetje achter mijn bureau. Het hele netwerk ligt er weer een keer uit dus ik kan niet bij mijn bestanden. Was gisteren ook al de hele dag maar automatisering hier is niet zo snel.
 
ik zag dat vanochtend weer of nog iemand van v&w op de site was. Ben toch eigenlijk benieuwd wie dit is en welke functie hij/zij heeft.
 
Hihi, ik denk dat ik die V&W er ben!
Weest niet bang!
Ik ben ingeleend (gedetacheerd met een mooi woord!) bij Rijkswaterstaat, op een kantoortje in Vlissingen.
We zijn hier bezig met een project, om een groot aantal scheepswrakken uit de Westerschelde te halen, voor de verdieping van de vaargeul!
En dit is weer nodig omdat Nederland ooit eens aan Belgie heeft beloofd dat \"ten allen tijden de scheepvaart naar Antwerpen doorgang kan vinden\"
Verders heb ik dan ook NIX met Tineke en haar ideetjes van doen!
Ik zit hier van jullie belastingcentjes bedrijfsmatig(???) te Internetten!

De groetjes :z
 
Terug
Bovenaan Onderaan