ST1100 met zijspan

flexitpan

Rookie
6 apr 2006
10
0
DIEST (B)
wie heeft er een en welk span staat er naast geparkeerd ?

Momenteel een Flexit-span naast de Pan ( vandaar Flexitpan ), om toch nog de mogelijkheid te hebben om hem solo te bereiden indien gewenst .
Is er iemand die ervaring heeft met deze combinatie en/of zijspan ?
Kunnen er nog onderdelen van besteld worden , inlichtingen via ESZ zelhem gaven niet echt het gewenste resultaat , bvb vorkbenen zijspan .
 
Ik geloof niet dat er op dit forum een actief lid is met een st1100 op 3 wielen. :?
Wel op 2 wielen in de tour afdeling neem ik aan. :Y
 
Hee flexitpan,
Heb toevallig een belgiesche collega die er ook 1 rijd, mischien kan ik je in kontakt brengen.
Hij zit er wel aan te denken om hem te verkopen of te ruilen tegen een gouwevleugel met bakkie.
 
Graag had ik deze (Belgische) Flexitspan rijder ontmoet, gewoon al om wat typische ervaringen uit te wisselen .
Voor de rest gebruik ik dagelijks een ST1300 (solo) , en moest aan mijn oude ST een nieuwe functie geven , of anders begint moeder-de-vrouw te reklameren , ziet U.
 
Graag had ik deze (Belgische) Flexitspan rijder ontmoet, gewoon al om wat typische ervaringen uit te wisselen .
Voor de rest gebruik ik dagelijks een ST1300 (solo) , en moest aan mijn oude ST een nieuwe functie geven , of anders begint moeder-de-vrouw te reklameren , ziet U.
 
wie heeft er een en welk span staat er naast geparkeerd ?

Momenteel een Flexit-span naast de Pan ( vandaar Flexitpan ), om toch nog de mogelijkheid te hebben om hem solo te bereiden indien gewenst .
Is er iemand die ervaring heeft met deze combinatie en/of zijspan ?
Kunnen er nog onderdelen van besteld worden , inlichtingen via ESZ zelhem gaven niet echt het gewenste resultaat , bvb vorkbenen zijspan .

Volgens mij zijn het vorkbenen van een zware japanner, Kawa 1xxx dacht ik ooit gelezen te hebben ergens...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan