ST4 en blerpijp...welke?

Moebius_Sandman

Die hard MF'er
12 dec 2002
841
0
Amsterdam
Wil graag meer van het orkest van de V2 tot zijn recht laten komen :9~ . Termiginoni's zijn haast vanzelfsprekend voor een Duc, tenminste...dat denk ik dan... wat zou ik anders moeten kiezen en waarom....volgens mij kun je niet even een pijp laten zetten, luisteren en dan nog een andere laten monteren *D (of je moet de geldpest hebben) Heeft iemand ervaring, of advies...over de sound, en natuurlijk de winst(kosten?)

tnx
 
termi's natuurlijk me pa heb een st2 en met die dempers is het geluid er
een stuk op vooruitgegaan.
Zelf heb ik ook termi's op mijnes supergeluidje.
Zelf heb ik ook nog bos dempers om me vorige duc gehad en dit geluid was ook super.
suc6 met je keuze
 
De termignoni`s en je airbox (bovenkant open maken)en K&N filter, doet het vermogen onderin toenemen. :} :}

En de winst van de open uitlaten???? Loud Pipes Safes Lives :+
 
Mee eens, Arrow, betaalbaar en hele goede sound.
Ik had ze op m'n 900 Superlight (pic) maar heb nu Termi's onder m'n 748 omdat ze in de aanschaf deal zaten anders had ik weer voor Arrow gegaan...

full
 
sil motos of dempers laten maken bij startwin of termigonis of arrows sja ,moeilijk,klinkt allemaal goed

Ik ga binnenkort eens carbonnen dempers van StarTwin onder mijn Duc laten zetten, het schijnt dat het geluidje dan helemaal om te :9~ :9~ :9~ is.

Alleen een beetje jammer dat een Carbonnen demper 700 euro moet kosten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan