staande gehouden, 39 km te hard buiten bebouwde kom.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Skip1972

MF'er
24 mei 2020
193
83
Helaas gisteren gelaserd met 39 km te hard buiten de bebouwde kom

Dit is voor mij de 1e keer, verder geen verleden met ernstige verkeersovertredingen.

Iemand een soortgelijke snelheidsovertreding begaan recentelijk en enig idee wat voor boete ik kan verwachten?
 
Geen ervaring mee, maar 25km bbk =252 euro, 30km bbk=329. Als je die lijn een beetje doortrekt zou je verwachten rond de 450-500 eurootjes
 
20 jaar geleden, 120 waar je 70 mocht. 49km te hard. Was de eerste keer. Schikkingsvoorstel 300 euro. Ik hoorde deze week dat het nu 6 of 7 euro per overschreden km is: 6 x 39 dus......
 
Paar jaar geleden 49 te hard (na correctie :X ) met de auto, op een 80-weg. Kostte 710 euro.

Was mijn 1e keer boven de 30-grens.
 
Oepsi.

- Strafbeschikking.
- Boete hoogte die past bij verleden/geschiedenis/gevaarzetting.
- Deze staat genoteerd (strafblad).
- Als het echt tegen zit OM-zitting maar denk ik niet gelet op verleden.

Maar je moet maar denken, het kan altijd slechter.

abc.png
 
Sja het is voor de veiligheid,absoluut geen verdien model die verkeersboetes😎.
Maar ik denk toch echt dat je rond de 400 euro kunt verwachten en ja ik vind het absolute diefstal.
 
Sja het is voor de veiligheid,absoluut geen verdien model die verkeersboetes😎.
Maar ik denk toch echt dat je rond de 400 euro kunt verwachten en ja ik vind het absolute diefstal.
Het is gewoon jammer...
Mooi stukje toeren over b-weggetjes...max 80 km per uur rijden... De weg een beetje kwijt geraakt en via een lege N weg weer even terug naar bekend gebied. Op een volledig lege weg even doortrekken tijdens het opschakelen. Gas los en lekker uitvieren en precies op dat moment gelaserd. Nog geluk dat het niet op de top was.
 
ja hoor ook dan klopt het... helaas
BBK- 80km weg 43 te hard- 39 na correctie 435
 
Buiten de bebouwde kom op 60km wegen heb je met 30+ te maken met de rechter.
Bij 80+wegen is dat 40 +.

Binnen de bebouwde kom komt de rechter met 30+ in beeld.
Dus onder deze snelheden kun je de tabellen voor de hoogte van de boete aanhouden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan