staande gehouden, 39 km te hard buiten bebouwde kom.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wordt er een beetje moe van hoe sommige denken hoe ze moeten communiceren. Gewoon basis beleefdheid zonder schelden zou fijn zijn.....
Dit dus :^

Maar ik vind ook dat je niet altijd overal maar op moet reageren en maar overal een mening over te hebben.
Je kan ook gewoon eens denken, goh daar ben ik het niet mee eens en dan niet te reageren.
Keertje je schouders ophalen en weer door.
Zou heel veel stress schelen denk ik.
 
Stuur een pb?? Dat zou jij als moder moeten doen. Met je stemingmakerij doei doei doei en dan likes krijgen van je kontelikkers. Je zou een neutrale positie moeten hebben maargoed. En doe niet zo triest met je rechtzaak gebeuren. Nederland heeft nota bene een pedo partij gehad. Je kan lekker de tyfus krijgen met je week erover nadenken.
Hoe voel jij je nu? - nu je even je opgekropte frustratie eruit hebt gegooid .
Lucht het je op?.
Voel jij je weer beterder nu je dit zo aan ons kenbaar hebt gemaakt?.
Schelden maakt je niet intressanter of stoerder en zet je verhaal wat je probeert te vertellen aan ons geen kracht bij.

Eens zal je beseffen dat als je iets anders met mensen communiceert je dit meer opbrengt dan wat je nu doet.
 
Laatst bewerkt:
Nope, zit al aan 3 en nog een zootje klonen die zijn opgeruimd en een paar spammers. Het wordt al bijna routine. RobRd nog een keer bannen en ik ben volleerd banner. _O-
Kom op zeg, die is inmiddels al door de hele crew geband. Die had je al eerste moeten bannen, je hebt het MF moderators inwijdingsritueel niet begrepen. En die geheime handshake moet je ook echt nog even oefenen.
 
Wordt er een beetje moe van hoe sommige denken hoe ze moeten communiceren. Gewoon basis beleefdheid zonder schelden zou fijn zijn.....
Om even on topic te gaan: moet je in het verkeer eens proberen om iemand netjes op zijn/haar fout te wijzen :/; ik doe het niet meer: geen zin in een scheldkannonade of dreiging met fysiek geweld (ik ben niet bang uitgevallen, maar ik heb er gewoon geen zin in).

Ik woon aan een éénrichtingsstraat, maar regelmatig staat er wel een of andere automobilist tegen me te schreeuwen dat ik maar achteruit moet rijden (voor de volledigheid: ik rij in de juiste rijrichting). En het zijn vaak de ‘normaal uitziende’ mensen die het hardst staan te schreeuwen.
 
Stuur een pb?? Dat zou jij als moder moeten doen. Met je stemingmakerij doei doei doei en dan likes krijgen van je kontelikkers. Je zou een neutrale positie moeten hebben maargoed. En doe niet zo triest met je rechtzaak gebeuren. Nederland heeft nota bene een pedo partij gehad. Je kan lekker de tyfus krijgen met je week erover nadenken.
Ik ga niet eens meer in overleg. Leuk je hier meegemaakt te hebben. Waarschijnlijk veel leuker je niet meer op het forum te hebben. :W
 
:+Kom op zeg, die is inmiddels al door de hele crew geband. Die had je al eerste moeten bannen, je hebt het MF moderators inwijdingsritueel niet begrepen. En die geheime handshake moet je ook echt nog even oefenen.
Rob komt nog wel 8-)


Wilde net iemand anders permanent bannen, maar de man die sneller bant als z’n schaduw was me voor :+
 
fijn.... we hebben al 1 of 2 topics waar het flink fout gaat/ging zo af en toe. Het is een stuk leuker hier als je dat niet bij elk topic hebt :)
 
Je weet dat ik geen enkele moeite met een ban heb. Alleen automatisch opheffen werkt bij mijn persoon niet, miet altijd tweedelijns inschakelen
 
Stuur een pb?? Dat zou jij als moder moeten doen. Met je stemingmakerij doei doei doei en dan likes krijgen van je kontelikkers. Je zou een neutrale positie moeten hebben maargoed. En doe niet zo triest met je rechtzaak gebeuren. Nederland heeft nota bene een pedo partij gehad. Je kan lekker de tyfus krijgen met je week erover nadenken.
god vent flikker alsjeblieft op hier
 
Stuur een pb?? Dat zou jij als moder moeten doen. Met je stemingmakerij doei doei doei en dan likes krijgen van je kontelikkers. Je zou een neutrale positie moeten hebben maargoed. En doe niet zo triest met je rechtzaak gebeuren. Nederland heeft nota bene een pedo partij gehad. Je kan lekker de tyfus krijgen met je week erover nadenken.
Hij heeft een z-tje gekregen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan