staande gehouden, 39 km te hard buiten bebouwde kom.

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik zet de langspeelplaat nog maar een keer op .... bbk 80max 123 gemeten =435 ex 9 kosten


Mooie langspeelplaat, maar lees je ook wat er staat :? :z

Het boetebedrag:​

  • Het boetebedrag wordt vastgesteld op basis van een individuele beslissing van het Openbaar Ministerie.
  • Dezelfde overschrijding binnen de bebouwde kom: Het boetebedrag wordt vastgesteld op basis van een individuele beslissing van het Openbaar Ministerie.
  • Dezelfde overschrijding op de snelweg: € 435,-.

De eerste regel gaat het hier dus over. Of te wel, OM bepaald.
 
Pijnlijk vind ik. Na mijn 1ste paar boetes heb ik extra gelet op hard rijden. Dat dat heeft geholpen. Heb al heel lang geen boete meer gekregen. Ik besteed het geld liever aan spulletjes dan boetes. Nieuwe film blu-ray. nieuwe telefoon, nieuwe motorkleding, etc. 400 euro is bijna een nieuwe Gore tex 4 seizoenen jas.... doe je er 200~300 erbij heb je een goretex pro!

Denk dat mijn snelheidsmeter te laag ingesteld is, 99.9% rijdt of zoeft mij voorbij ^_^) zal wel aan mij liggen dat ik een slak ben.
 
Snelheidscontroles zijn altijd op het rechte stuk. Ik heb het nog nooit in een bocht gezien.
 
Nee, dat het niet leuk is voor de hulpverleners als het met hoge snelheden gebeurt.

Aangehouden door de politie in Duitsland en dan krijg je als afsluiting dat er een week daarvoor bij Bocholt ook weer een paar jongeren verongelukt zijn.
Was geen leuk werk :N
Dank voor je verduidelijking ik snap het nu soms is goed lezen een kunst😀. Ik ga tegenwoordig de meeste tijd achterlangs via kleine lokale wegen lekker toeren. De lol op de snelweg is er in Nederland vanaf. In Duitsland is het fijner rijden door veel minder op en afritten.
Overigens zijn het niet alleen motorrijders die plat gaan, een aantal weken terug eerste hulp verleend bij een ongeval met een electrische fiets. Een bejaarde dame wilde nog even voor een vrachtwagen de weg oversteken. Ouderen en electrische fietsen een linke combinatie.
Dan doe je je burgelijke en verpleegkundige plicht, fijn is anders maar op dat moment de knop omzetten. De shit komt later.
 
En in Twente staat gewoon de kliko aan de straat met de camera erin.
Wel creatief maar dat terzijde.
 
En in Twente staat gewoon de kliko aan de straat met de camera erin.
Wel creatief maar dat terzijde.
Als creatief bent dan rij je iets verder, Duitsland in en gaan…volkomen legaal 200 km/h. Verder is het zak aan maar toch…
 
Met een radar of laser kun je in principe geen snelheid in een bocht meten.
Oké. Ik weet niet wat dit is (de Zwarte weg dus)? Het is wel een bocht, niet echt scherp maar flauw.

Screenshot_20210919-140426_Maps.jpg
 
Mijn zusje was als hulpverlener betrokken bij het helpen van de slachtoffers na een paar keren op de weg ongevallen in de buurt van Emmen, ze wordt nog steeds witheet als ze iemand ziet keren op de weg. Ze werkt op de ambu.
Keren op de weg is vaak funest voor ons motorrijders inderdaad. Ze zien je gewoonweg niet, en draaien plotseling en haastig aan hun rad van avontuur (stuur) om van de gelegenheid dat er even geen auto's rijden gebruik te maken. Alleen ander blik zit in hun blikveld (letterlijk). Heb ook op de ambu meegereden een blauwe maandag, en heb eens zelf met een hoofd van een motorrijder tussen mijn knieeen midden op de weg moeten wachten tot de ambulance arriveerde. De ongelukkige had helaas zijn helm niet vast (want hoefde alleen maar even te tanken) en werd zo van zijn brommer gereden. Niemand te bekennen verder, de schuldige was gauw doorgereden en meldde zich later (gereden door zijn vrouw) op het politiebureau met de smoes "van de schrik een borreltje genomen".
 
Oké. Ik weet niet wat dit is (de Zwarte weg dus)? Het is wel een bocht, niet echt scherp maar flauw.

Bekijk bijlage 1678153
Het is een beetje spijkers op laag water zoeken, maar radar en laser meten de snelheid rechtuit. De gemeten snelheid in een bocht zal dus lager liggen dan de gereden snelheid, maar omdat het niet correct is vraag ik me af of de meting wel zo uitgevoerd mag worden.
 
In de randstad is het uit de hand gelopen met lange achterbruggen met amper een uitlaatdemper MP3tjes met een blerpijp mooi gepoetste golfjes dikke AMGtjes die gasten hebben schijt aan heel veel,ik zie het dagelijks.
Dit heeft een inwerking op div regeltjes.
Laatst voor een stoplicht zie ik een klein groepje aankomen in spiegels jahoor gouden tanden lange achterbrug geluid op max: (ergens wel gaaf hoor) of ik ff met hun wilt sparren haha........ech niet neem het risico niet meer, vroeguh ja heel vroeguh wel.
Dit soort?

clown-png.1661663
 
Het is een beetje spijkers op laag water zoeken, maar radar en laser meten de snelheid rechtuit. De gemeten snelheid in een bocht zal dus lager liggen dan de gereden snelheid, maar omdat het niet correct is vraag ik me af of de meting wel zo uitgevoerd mag worden.
Als ze in een bocht staan kunnen ze de rechte weg er naartoe of vandaan prima meten.
 
Als ze in een bocht staan kunnen ze de rechte weg er naartoe of vandaan prima meten.
Dat klopt want hij stond in die groene driehoek tussen de bomen.
Vanaf BeltrumCity heb je een flauwe lange bocht, en richting Borculo loopt het uit in een lang recht stuk.

Die knakker bleef ook een paar dagen langer omdat die boeren het te hard rijden stug volhielden en de koffie van de buurvrouw zo lekker was.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan