staande gehouden, 39 km te hard buiten bebouwde kom.

Status
Niet open voor verdere reacties.
hmmm... ja....daar kan ik dus niks over vinden... ook wel over gehoord die 2 jaar proeftijd..
Staat letterlijk in de broef waarin bevestigd word dat mijn rijontzegging verkort is naar 28 dagen met een ophoging van €100 naar een bedrag van €880 inclusief 2 jaar proef ingaande bij volledige voldoening van het boete bedrag en 1 punt op het rijbewijs.
 
Natuurlijk kan dat,maar dan moet men ook niet zeuren als je een keer de sjaak ben.
hoezo mag je dan niet zeuren? wie zegt dat ik het eens ben met snelheidsregels op de snelweg. die regels zijn gemaakt door pedo's in de politiek. heb ik niks mee
 
hoezo mag je dan niet zeuren? wie zegt dat ik het eens ben met snelheidsregels op de snelweg. die regels zijn gemaakt door pedo's in de politiek. heb ik niks mee
Dat mag je hebben :Y ,maar helaas hebben ze wel wat met jou,en dat ga je altijd verliezen.😬,
een afschrikwekkend voorbeeld zijn die gasten die van R,dam naar Breda dachten te kunnen racen.
Motor kwijt,rijbewijs voor lange tijd kwijt,gevangenis straf en een mega boete
;)
 
hoezo mag je dan niet zeuren? wie zegt dat ik het eens ben met snelheidsregels op de snelweg. die regels zijn gemaakt door pedo's in de politiek. heb ik niks mee
Dan zijn het meteen pedo,s.
Weet goed wat je zegt je beschuldigd Wets makers nu van iets goors en smerigs .
Lijkt wel VI ( voetbal international nu hierzo).
Jouw uitspraak vind ik niet netjes en niet kunnen.
Afijn ook weer gezegd.
Wil niet het Johan Derksen gevoel krijgen ik zeg er niks over..
Fijne dag nog ..
 
Dan zijn het meteen pedo,s.
Weet goed wat je zegt je beschuldigd Wets makers nu van iets goors en smerigs .
Lijkt wel VI ( voetbal international nu hierzo).
Jouw uitspraak vind ik niet netjes en niet kunnen.
Afijn ook weer gezegd.
Wil niet het Johan Derksen gevoel krijgen ik zeg er niks over..
Fijne dag nog ..
Johan Derksen met pedo’s vergelijken vind ik niet kunnen. Je mag veel van hem vinden, doe ik ook, maar dit gaat tever.
 
maar goed dat die regels pas veel later tot stand zijn gekomen, anders was K@W@ nooit verder gekomen dan de hoek van de straat, en had ik nu onder de brug geleefd
 
Johan Derksen met pedo’s vergelijken vind ik niet kunnen. Je mag veel van hem vinden, doe ik ook, maar dit gaat tever.
Zeg ik dat dan? .gaat er om johan derksen zei iets goors 2,5 week geleden.
Niemand in studio zei er wat van..lachten het weg.
En toen ging het fout....
JohnBgood zegt iets over p.....o,s en daar reageer wel op.
Snap je het nu?@vroembert
Nergens zeg ik dat ik johan vergelijk met een p.....o.
Je snapt het dus niet...wat ik bedoel..
Nu wel toch?.

Weg kijken of niks zeggen terwijl iemand anderen p...,,o noemt kan gewoon niet.
En vind ik naar mijn mening wel moderator ingrijpen waardig.
Wie het is ook zijn wets makers beleidsmakers, je noemt ze gewoon geen p.....o duidelijk.

Btw het johan derksen gevoel geef ik mee aan dat als iemand andere mensen van iets goors beticht je daar wat over moet zeggen.
Bij johan derksen hielden ze hun mond en keken ervan weg wat ook niet kan.

Tada ik noem dat het johan derksen gevoel.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan