staande gehouden

Jij zit altijd te zeiken over mensen hier , vooral als ze aan je honden baantje komen.
Ook bij ons in het dorp hadden we zo'n vervelend mannetje die dacht voor elke scheet een bon uit te kunnen schrijven.
Daar zijn we gewoon ff op een avondje langs gegaan met een busje pur schuim en die hebben we ff in de uitlaat van z'n bmw geleegt.
Aardappel er in en presto , de gehele uitlaat en wie weet wat nog meer naar de kloten.
Als ze dan kinderachtig willen zijn dan moeten ze ook niet zeuren als ze eens terug gepakt worden.
Dus bakie je wou graag het resultaat gepost zien , heb je bij deze je zin het koste mij een paar centen aan een kinderachtige bon.
Maar dat had ik er graag voor over het heeft hem veel meer gekost dat kan ik je vezekeren.


of je hebt helemaal de verkeerde voor je....of je bent leesblind...of je moet es wat meer topics lezen |( |( |( |( |(
 
Hé een anti-politie-topic... lang niet gezien :P

Vreemd dat iemand die altijd verkondigt hier buiten te blijven nu ineens de meest frequente poster is (ook al probeerde hij dat onder z'n kloon te doen) :+
 
Wat een tuffers.Trouwens als jij zeg tegen die politie agent zegt:' ik vind jouw een hondenlul.' Dan is dit geen belediging maar gewoon je meening die jij heb.

Pas maar op, want tegenwoordig schieten ze je gewoon neer als je een meeeening hebt.
 
ja, want tegenwoordig lopen er meer burgers met een pistool dan de politie

Het lijkt wel mode om een pistool bij je te hebben (lijkt me wel makkelijk dan kan ik me tenminste eerlijk verdedigen) misschien dat baksteen zo'n ding voor me kan regelen hihihihihi
 
Laatst bewerkt:
Ach ja, you win some, you loose some... Vorige week moest ik stoppen voor een alcoholcontrole, dan denk ik toch weer "hey, ze doen ook wel eens goed werk" ;-)
Volgens mij hebben die politie-agenten zowiezo een beroerde imago. Wanneer een surveillance-auto op de snelweg rustig 100 rijdt, dan kleeft er binnen no-time een hele kluit auto's omheen die 'niet durven in te halen' omdat ze verwachten een boete/reprimande te krijgen.
Als je dan weer zo'n kluit inhaalt omdat het veiliger is 'vrij' te rijden dan zo hutje-mutje op elkaar, komt diezelfde politie weer mij `inseinen' dat ik ietwat te hard rijd.. :? Make up your mind!

Het meest aardige voorval wat ik met politie heb gehad was toen ik op mijn Z1000 al slalommend tussen een langzaam voorkruipende file door een andere motorrijder spotte. (In de file zijn andere motorrijders een groter gevaar dan bellende stropdassen!)
Het viel me op dat deze 'wit-jas' wel erg braaf op zijn positie bleef kruipen, en ik besloot om deze man maar niet al-te-heftig te passeren - in de file.
Pas toen ik 5 meter achter die wit-jas reed zag ik dat het een motor-agent was. :X
Gelukkig keek hij minder vaak in z'n spiegels dan ik, en keek enigszins verbaasd mijn kant op.. ("Hey, deze motor was hier zonet toch nog niet? :o ")

Ik heb daarna maar eerstvolgende afrit genomen om rustig uit te schateren van deze stunt.. })
 
En als een leerling b.v. zei: KNIPPER-licht, STOP-licht, ZEBRA-pad
dan zei jij daar natuurlijk niets van.
Nee, jij zou zoiets niet doen, jij zou dan niet zeggen:
" Het is geen knipperlicht maar richtingaanwijzer. En het is een verkeerslicht en ik heb hier nog noooooooit een zebra zien lopen..."

Zoiets doen alleen maar hele irritante mensen...toch???

Op de instructeursopleiding had je inderdaad van die irritante mannetjes die groen aanliepen als je stoplicht of zebrapad zei. Moesten ze ook wel, als je bij het exameninstituut bij je mondeling RVV stoplicht of zebrapad zei kreeg je ter plekke een nekschot, stelletje fossielen daar bij het Innovam. :(
Alleen in de buurt van sommige beroepsgedeformeerde examinatoren (Boelema!) moest je op je woorden letten, bij echte examinatoren als Kromjong en Heeneman (echte motorrijders :] )kan je gewoon spreektaal gebruiken.

Zoiets doen alleen maar hele irritante mensen : vooroordeeltje wellicht?
Ben jij een irritant ambtenaartje ofzo?.....toch???
 
'enorme onzin'
Als ik nou zeg 'ik vind jou een hondelul'?


Verder heb ik af en toe ook het idee dat sommige agenten niet weten waar ze mee bezig zijn.
Jaar geleden alcohol controle, niks mis mee, ik op de motor. Word met van die zaklampen met toeters erop richting een parkeer terrein gedirigeerd...
Een parkeer terrein met enkeldiep grind |(
Eerste agent snapte wel dat ik het helemaal niet prettig vond om daar een paar bijzondere verrichtingen te moeten doen om gecontroleerd te kunnen worden, was ook wel wat ouder. Alles in orde, ik rijd verder met de voetjes ernaast om in nood snel te kunnen opvangen, bochtje naar rechts door het grind met een snelheid van een slak en een concentratie van een kat op jacht... komt er eentje van amper 20 ofzo naar me toe gerend met een uitdrukking op z'n kop van "hee die probeert te ontsnappen en heeft gezopen!" met de vraag 'Heeft u al geblazen?'.... ik kreeg ineens jeuk... maar bleef zoals altijd beleefd... gelukkig zonder kleerscheuren verder kunnen rijden...
 
Nee je mot zeggen dat je "denkt dat je vindt dat ie een hondelul is". Vooraf wel effe zeggen dat je vaak hardop denkt. :+

Zo zie je maar waar sommige coppers (nog nat achter de oortjes zeker?) hun prioriteiten hebben. Durven op straat geen bekeuring aan scootertuig uit te delen, gaan ze de brave burger lastigvallen. Mocht ik het ooit overkomen, vraag ik waar ik de factuur naartoe kan sturen. Onnodig oponthoud, te laat op je afspraak, gemiste inkomsten. Beetje controller kost toch al gauw een Eurootje of 150 per uur excl. BTW tegenwoordig. Waarbij we op halve uren afronden. 8-)
 
Joepie, weer een politie-spam topic... *D

Ik geloof dat vriendelijkheid weer ver te zoeken is, en al helemaal tegen oom agent.

@ bikemaster
Je denkt toch niet dat een agent "je nog even matst" op het moment dat jij zegt hem enorme [~ :X ~] te vinden? :+ Als je gewoon meewerkt en hem netjes doch dringend verzoekt géén idee te hebben waarom je bent aangehouden, kom je misschien al een heel stuk verder.... Heb zodoende 3x een boete van 50 €'tjes kunnen ontlopen. Is in ieder geval voor mij meer dan voldoende om me bij deze werkwijze te houden...

Je zal ongetwijfeld meer vliegen met honing vangen dan met azijn...
 
Je zegt dat er 3 mannen inzaten.
Het kan ook zijn, dat er een leerlingagent bijzat die
je staande heeft gehouden gewoon voor de oefening.

Aangezien hier in België agenten nooit met 3 patrouilleren,
uitgezonderd met leerlingen
 
:} Heel goed, nu dit nog even in de praktijk gaan uitproberen en dan weer terugkomen en het resultaat posten ..... }) :X


En als je vindt dat een agent dat maar gewoon moet vinden moet je t ook eens tegen aan paar willekeurige voorbijgangers zeggen...en dan ook daarvan het resultaat posten O-) })

En als iemand je raad opvolgt...maar t blijkt 'm toch heel wat tijd en geld te gaan kosten...betaal jij dan??? Denk eens na voor je vreselijk DOM "advies" geeft, want ik heb sterk de indruk dat je t nog meent ook :X :X

[mega offtopic modus]

Ja dat is inderdaad leuk om eens te proberen. Zo was ik eens bij een vriend op bezoek die ik al een tijd niet gezien had, dus zodoende zaten we stevig pure vodkas :9 weg te tikken tot laat in de nacht.
Rond sluitingstijd leek het ons mij wel een goed idee om het eens uit te proberen. Dus stond ik op de weg toen er een politieauto aan kwam en zei ik (ongetwijfeld met driedubbele tong): "Ik vind dat jullie homo's zijn".
Dat zou namelijk enkel een mening zijn en homo zou geen scheldwoord zijn. De heer en dame agent dachten er anders over.
Daarna werd ik er dus weer eens aan herrinnerd dat een kater in een politiecel en een verhoor om 10 uur in de morgen toch niet je-van-het is.

[/mega offtopic modus]
 
Even voor de duidelijkheid , als ik een bon krijg bv voor te hard rijden , is dat natuurlijk mijn eigen schuld.
Fout parkeren geen discusie fout is gewoon een bon , de ene keer mischien iets meer terecht dan de andere keer , en leuk nee natuurlijk niet.
Ik heb de pest in als ik weer eens een prent heb voor te hard rijden , maar ik scheld de agent niet uit.
Iemand met drank op achter het stuur van de motor of de auto gewoon rijbewijs afpakken , geen genade.
Als ik een sprint trek van bv ff lekker naar de 190 of 200 km toe sprinten dan besef ik ook wel dat het mijn rijbewijs kan kosten.
Ook dan is het natuurlijk mijn eigen schuld , laatst ook mijn buurman rijdt netjes op de snelweg 110 120 km.
En hij sprint net het laatste stukje ff om een auto heen , en haalt daarbij de 160 km en draait daarna het gas weer dicht en gaat terug naar 120 km.
Komt er een auto om hem heen , politie ze hadden een overtreding geconstateert , die 160 km natuurlijk , dus op de bon.
Ja dan zeg ik wel tegen die agent die al een hele poos achter hem zat te loeren op een overtreding dat ik hem een kinderachtig figuur vindt.
En die agent die we ooit eens een keer zijn uitlaat dicht gepurt hebben , ja dat was ook echt een zak , eerlijk wat een misselijke kerel was dat.
Die gast was zelf voorzitter van de plaatselijke motor club , iedereen die lid was durfde bv geen kleiner nummerbord te voeren.
Open pijpen dat kreng ging in buiten de nummerplaat noteren en een poosje later stond hij gewoon in functie vlak bij je huis te wachten.
Nou kan je begrijpen dat iedereen die kerel wel wat aan kon doen , toen hebben we een keer zelf actie ondernomen , met purschuim.
En ik kan je wel vertellen dit was nog maar een voorbeeld van de kinderachtige praktijken van die agent.
Dus ik heb er geen spijt van wat we toen hebben gedaan we waren die kerel gewoon stront ziek.
Geholpen heeft het vast niet maar het gaf wel een flinke voldoening , en gelukkig is hij nu weg , zal wel bij een ander korps zitten.
En ik woon nu ook ergens anders dan toen , veder heb ik niets tegen agenten , wel tegen de vele controle's op snelheid , dat is gewoon een hekse jacht geworden.
Maar zoals ik al zei je weet het wel van te voren , ook al is het nog zo zuur
 
Je zegt dat er 3 mannen inzaten.
Het kan ook zijn, dat er een leerlingagent bijzat die
je staande heeft gehouden gewoon voor de oefening.

Aangezien hier in België agenten nooit met 3 patrouilleren,
uitgezonderd met leerlingen

Wie heeft het hier over 3 agenten? Volgens mij ben je in de war met een ander topic waar iemand bij het zoeken naar de juiste weg een beetje door rood rijdt en door 3 agenten staande gehouden wordt.
 
wie wil er nou MEER blauw op straat
full
 
Weer een wijze les geleerd, hou je niet

aan de regels!! :+

Ik kan helemaal de reactie begrijpen van onze topic starter, het zijn allemaal

nietzeggende gastjes die niks beters te doen hebben dan

zeuren zeiken en zanikken.

Politie is niet er niet meer voor de veiligheid (vaak)

politue is dus: :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r
 
Terug
Bovenaan Onderaan