staande gehouden

ech wel

Die hard MF'er
16 mrt 2004
769
2
Vandaag aangehouden omdat ik me aan de maximum snelheid hield! :(

Ik reed met mijn pekel CX 500 rond 12h.15 richting Zoetermeer via Berkel en Rodenrijs, aldaar is de bebouwde kom opgerekt tot de ringweg van Zoetermeer. Omdat de Mercedes achter me aanvankelijk zat te kleven, ben ik expres precies 50 gaan rijden ipv 60 a 70. De Mercedes heeft het snel door en houdt vervolgens afstand. Ik ga weer richtring 60 a 70 km/h als ik in mijn spiegels een Politie-Vito rap zie naderen.
Bleef lekker schijnheilig 50 a 60 km/h O-) rijden, ben toch dik op tijd, hoef pas 12h.45 les te geven. De politie zit inmiddels de Mercedes op te duwen.
Bij verkeerslicht moet ik rechts, politie sorteert links voor richting Pijnacker, snijdt vervolgens de Mercedes grof de pas af en zit ineens achter me. Volgens mij moeten ze mij hebben. Direct na verkeerslicht weer (om te zieken) rustig aan: er geldt daar een maximum van 50 wegens "werkzaamheden", politiebusje zit in mijn uitlaat te duwen, na het grijze einde 50 bord, hop naar de 80, kijk weer in mijn spiegel:

:( STOP POLITIE :(

Ter hoogte van Safe Zoetermeer maar eens gestopt om te vragen waarom ik GVD aangehouden was, zegt die puistekop: U bent niet aangehouden, U bent staande gehouden, de wijsneus gaat dus bijdehand doen, misselijkmakend broekventje :r

Aangezien hij niet direct wilde vertellen waarom ik staande gehouden was, stel ik dezelfde vraag aan zijn inmiddels ook uitgestapte collega gratekut. Geen antwoord.

Ik stel zelf dan maar de diagnose: "Ik sta hier zeker omdat ik me aan de maximum snelheid heb gehouden" Ga boeven vangen stelletje gemankeerde sukkels.

Uiteindelijk komt het hoge woord eruit: Ik ben staande gehouden omdat ik zo onzeker reed. Ja, vind je het gek, ik rij braaf 50 waar je tot een paar weken geleden 80 mocht, je verveelt je dood op die weg met 50, hoewel het gezien de huizen links en rechts en zijstraten niet onterecht is dat je er tegenwoordig slechts 50 mag.

Mijn conclusie blijft:
Ik ben staande gehouden OMDAT ik me per ongeluk een keer aan de regels hield.

Ik rij per jaar meer woon/werk kilometers op een motor dan de gemiddelde agent in zijn dienstauto rijdt. Daarbij heb ik in het verleden 10 jaar lang motorrijles gegeven, dus ik heb aardig wat ervaring met het "me houden aan de maximumsnelheid binnen de bebouwede kom".
Krijg je van zo'n broekventje, die met moeite een VMBO diploma gehaald heeft en van arremoei maar agent geworden is, te horen dat ik onzeker rij, dikke l*l, wat een mongool.

Ik heb zeer duidelijlk verteld wat ik van hem vond, ben maar opgehouden met mijn mening te ventileren toen hij zei dat ik aangehouden zou worden wegens belediging van een ambtenaar in functie, joh, ga boeven vangen eikel :(
 
Nee joh, ben wel flink uit mijn dak gegaan, maar hou net op het randje op.
Verder staan er geen bekeuringen uit, ben ik verzekerd en betaal braaf belasting, net nieuwe banden, dus daar kon hij ook al niets mee.
Hij keek wel erg bedremmeld toen ik met hem klaar was.
 
jou mening klopt honderd procent,maar die knakkers moesten toch meer boetes uit gaan schrijven.zie hierhet resultaat.beetje bumperkleven[achterwiel kleven en zeggen dat je onzeker rijd omdat je de max snelheid aanhoud,stelletje pannekoeken met hun VMBO tje |(
 
Zolang ze me geen boete geven, arrogant gaan doen of provoceren mogen ze me gerust staande houden.
 
Erg vervelend idd..

ik heb het ook al niet zo hoog met menigeen aan agenten op Bureau Hilversum, wat onder Gooi- en Vechtstreek valt..

Dat 'Ga boeven vangen' hebben pettemans en co toch écht aan zichzelf te danken.. gezien ze veelal 'boeven' ala verkeersovertreders door de vingers zien door wél staande te houden en het bij een 'waarschuwing' te laten. Consequent heet dat. Wil je bekeuren.. staande houden, wil je alleen waarschuwen? laat de persoon in kwestie dan aub met rust en lekker doorgaan met overtreden.

Goed voorbeeld zijn de irritante scootermalloten op de Groest in Hilversum.. hoe vaak ik wel niet uit m'n kantoorraam op 1 hoog aan de Groest heb moeten toezien hoe de politie een scooter-verkeersvandaal wist aan te houden en liet wegkomen met een 'waarschuwing' (Groest is verboden terrein voor brommers/scooters etc!!). Nu hebben ze eindelijk een ander beleid aangenomen.. er worden scooters nu ook ingenomen sinds kort.. maar wat ging eraan vooraf? Een oudere dame is halfdood het ziekenhuis ingereden door een jongeman die al meerdere malen op de Groest was gewaarschuwd.

Sommige agenten zijn inderdaad enorme randdebielen!
 
Vandaag aangehouden omdat ik me aan de maximum snelheid hield! :(

Ik reed met mijn pekel CX 500 rond 12h.15 richting Zoetermeer via Berkel en Rodenrijs, aldaar is de bebouwde kom opgerekt tot de ringweg van Zoetermeer. Omdat de Mercedes achter me aanvankelijk zat te kleven, ben ik expres precies 50 gaan rijden ipv 60 a 70. De Mercedes heeft het snel door en houdt vervolgens afstand. Ik ga weer richtring 60 a 70 km/h als ik in mijn spiegels een Politie-Vito rap zie naderen.
Bleef lekker schijnheilig 50 a 60 km/h O-) rijden, ben toch dik op tijd, hoef pas 12h.45 les te geven. De politie zit inmiddels de Mercedes op te duwen.
Bij verkeerslicht moet ik rechts, politie sorteert links voor richting Pijnacker, snijdt vervolgens de Mercedes grof de pas af en zit ineens achter me. Volgens mij moeten ze mij hebben. Direct na verkeerslicht weer (om te zieken) rustig aan: er geldt daar een maximum van 50 wegens "werkzaamheden", politiebusje zit in mijn uitlaat te duwen, na het grijze einde 50 bord, hop naar de 80, kijk weer in mijn spiegel:

:( STOP POLITIE :(

Ter hoogte van Safe Zoetermeer maar eens gestopt om te vragen waarom ik GVD aangehouden was, zegt die puistekop: U bent niet aangehouden, U bent staande gehouden, de wijsneus gaat dus bijdehand doen, misselijkmakend broekventje :r

Aangezien hij niet direct wilde vertellen waarom ik staande gehouden was, stel ik dezelfde vraag aan zijn inmiddels ook uitgestapte collega gratekut. Geen antwoord.

Ik stel zelf dan maar de diagnose: "Ik sta hier zeker omdat ik me aan de maximum snelheid heb gehouden" Ga boeven vangen stelletje gemankeerde sukkels.

Uiteindelijk komt het hoge woord eruit: Ik ben staande gehouden omdat ik zo onzeker reed. Ja, vind je het gek, ik rij braaf 50 waar je tot een paar weken geleden 80 mocht, je verveelt je dood op die weg met 50, hoewel het gezien de huizen links en rechts en zijstraten niet onterecht is dat je er tegenwoordig slechts 50 mag.

Mijn conclusie blijft:
Ik ben staande gehouden OMDAT ik me per ongeluk een keer aan de regels hield.

Ik rij per jaar meer woon/werk kilometers op een motor dan de gemiddelde agent in zijn dienstauto rijdt. Daarbij heb ik in het verleden 10 jaar lang motorrijles gegeven, dus ik heb aardig wat ervaring met het "me houden aan de maximumsnelheid binnen de bebouwede kom".
Krijg je van zo'n broekventje, die met moeite een VMBO diploma gehaald heeft en van arremoei maar agent geworden is, te horen dat ik onzeker rij, dikke l*l, wat een mongool.

Ik heb zeer duidelijlk verteld wat ik van hem vond, ben maar opgehouden met mijn mening te ventileren toen hij zei dat ik aangehouden zou worden wegens belediging van een ambtenaar in functie, joh, ga boeven vangen eikel :(

Wat een tuffers.Trouwens als jij zeg tegen die politie agent zegt:' ik vind jouw een hondenlul.' Dan is dit geen belediging maar gewoon je meening die jij heb.
Maar het is wel gek jij houd je netjes aan de snelheid en hun zeggen dat je onzeker rijd :P
 
Trouwens als jij zeg tegen die politie agent zegt:' ik vind jouw een hondenlul.' Dan is dit geen belediging maar gewoon je meening die jij heb.
:} Heel goed, nu dit nog even in de praktijk gaan uitproberen en dan weer terugkomen en het resultaat posten ..... }) :X


En als je vindt dat een agent dat maar gewoon moet vinden moet je t ook eens tegen aan paar willekeurige voorbijgangers zeggen...en dan ook daarvan het resultaat posten O-) })

En als iemand je raad opvolgt...maar t blijkt 'm toch heel wat tijd en geld te gaan kosten...betaal jij dan??? Denk eens na voor je vreselijk DOM "advies" geeft, want ik heb sterk de indruk dat je t nog meent ook :X :X
 
Ach ja, you win some, you loose some... Vorige week moest ik stoppen voor een alcoholcontrole, dan denk ik toch weer "hey, ze doen ook wel eens goed werk" ;-)

(en vandaag mooi op tijd vol in de ankers voor de flitsdodo's op de provinciale weg Ede-Apeldoorn, maar dat ter zijde).

50 rijden is trouwens wel iets waar ik met les voor gewaarschuwd werd - schijnen examinators niet op prijs te stellen, teken van onzekerheid. Maar goed, 50 is niet goed, bij 58 word je geflitst (de [deleted] [deleted] [censuur]), da's wel een hele smalle marge wat je dan mag rijden.

[me]cdegroot gaat maar cruisecontrol op zijn brikkie monteren[/me]
 
Wat een tuffers.Trouwens als jij zeg tegen die politie agent zegt:' ik vind jouw een hondenlul.' Dan is dit geen belediging maar gewoon je meening die jij heb.
Maar het is wel gek jij houd je netjes aan de snelheid en hun zeggen dat je onzeker rijd :P
en meening is met 1 e... :+ :P
 
/quote

"..Uiteindelijk komt het hoge woord eruit: Ik ben staande gehouden omdat ik zo onzeker reed..."

/end quote

Ach geef nou maar toe, je wordt te oud om motor te rijden...

/runs for cover...

Anywayz, altijd vervelend dit soort geintjes, denk ook wel dat die agent door had dat 'ie wat scheef zat. Gelukkig kon je je nog wat inhouden, en kun je hier je uitleven... dat kost in ieder geval geen geld :P

En misschien moesten ze hun dagelijkse shotje boetes nog uitdelen... B|
 
:} Heel goed, nu dit nog even in de praktijk gaan uitproberen en dan weer terugkomen en het resultaat posten ..... }) :X


En als je vindt dat een agent dat maar gewoon moet vinden moet je t ook eens tegen aan paar willekeurige voorbijgangers zeggen...en dan ook daarvan het resultaat posten O-) })

En als iemand je raad opvolgt...maar t blijkt 'm toch heel wat tijd en geld te gaan kosten...betaal jij dan??? Denk eens na voor je vreselijk DOM "advies" geeft, want ik heb sterk de indruk dat je t nog meent ook :X :X

Jij zit altijd te zeiken over mensen hier , vooral als ze aan je honden baantje komen.
Ook bij ons in het dorp hadden we zo'n vervelend mannetje die dacht voor elke scheet een bon uit te kunnen schrijven.
Daar zijn we gewoon ff op een avondje langs gegaan met een busje pur schuim en die hebben we ff in de uitlaat van z'n bmw geleegt.
Aardappel er in en presto , de gehele uitlaat en wie weet wat nog meer naar de kloten.
Als ze dan kinderachtig willen zijn dan moeten ze ook niet zeuren als ze eens terug gepakt worden.
Dus bakie je wou graag het resultaat gepost zien , heb je bij deze je zin het koste mij een paar centen aan een kinderachtige bon.
Maar dat had ik er graag voor over het heeft hem veel meer gekost dat kan ik je vezekeren.
 
Goed dat je ze gespot had en schijnheilig bleef, prachtig :9

Jammer dat ze daarna je tijd verspillen..
 
Jij zit altijd te zeiken over mensen hier , vooral als ze aan je honden baantje komen.
Ook bij ons in het dorp hadden we zo'n vervelend mannetje die dacht voor elke scheet een bon uit te kunnen schrijven.
Daar zijn we gewoon ff op een avondje langs gegaan met een busje pur schuim en die hebben we ff in de uitlaat van z'n bmw geleegt.
Aardappel er in en presto , de gehele uitlaat en wie weet wat nog meer naar de kloten.
Als ze dan kinderachtig willen zijn dan moeten ze ook niet zeuren als ze eens terug gepakt worden.


Dus bakie je wou graag het resultaat gepost zien , heb je bij deze je zin het koste mij een paar centen aan een kinderachtige bon.
Maar dat had ik er graag voor over het heeft hem veel meer gekost dat kan ik je vezekeren.

Blablabla, wat loop jij hier een onzin te verkondigen man, doe ff normaal :(
 
Jij zit altijd te zeiken over mensen hier , vooral als ze aan je honden baantje komen.
Ook bij ons in het dorp hadden we zo'n vervelend mannetje die dacht voor elke scheet een bon uit te kunnen schrijven.
Daar zijn we gewoon ff op een avondje langs gegaan met een busje pur schuim en die hebben we ff in de uitlaat van z'n bmw geleegt.
Aardappel er in en presto , de gehele uitlaat en wie weet wat nog meer naar de kloten.
Als ze dan kinderachtig willen zijn dan moeten ze ook niet zeuren als ze eens terug gepakt worden.
Dus bakie je wou graag het resultaat gepost zien , heb je bij deze je zin het koste mij een paar centen aan een kinderachtige bon.
Maar dat had ik er graag voor over het heeft hem veel meer gekost dat kan ik je vezekeren.
Je leest een beetje te selectief.
Met deze post zeg je letterlijk en figuurlijk dus meer over jezelf dan over mij.
Daardoor schijn ik me nu weer te moeten verdedigen ???
Dacht ut niet. Ga jij maar lekker je "meening" verkondigen *D

Ik ben blij dat je je frustratie's weer even kwijt bent :}
Ik ben trots op je... :+
En blij met mijn baan, waarvan ik de invulling gelukkig stukken beter weet dan jij ;) *D


 
Laatst bewerkt:
Daarbij heb ik in het verleden 10 jaar lang motorrijles gegeven....

En als een leerling b.v. zei: KNIPPER-licht, STOP-licht, ZEBRA-pad
dan zei jij daar natuurlijk niets van.
Nee, jij zou zoiets niet doen, jij zou dan niet zeggen:
" Het is geen knipperlicht maar richtingaanwijzer. En het is een verkeerslicht en ik heb hier nog noooooooit een zebra zien lopen..."

Zoiets doen alleen maar hele irritante mensen...toch???
 
Terug
Bovenaan Onderaan