stage motorfietst techniek bbl niv3 ?

metalrico

Die hard MF'er
18 apr 2006
306
0
roermond
kan iemand mij verder helpen.

ik ben opzoek na een motor zaak die mensen in dienst wil nemen die de opleiding motorfiets techniek niveau3 gaan doen?
weet iemand een zaakje maakt niet uit waar liefst noord/ oost nederland
wie o wie kan mij helpen?????
 
Heeft school geen grote database vol met dat soort
bedrijven? Je zou eens de grotere dealers eens langs
kunnen of eventjes bellen met je verzoek. succes...

:]
 
Heeft school geen grote database vol met dat soort
bedrijven? Je zou eens de grotere dealers eens langs
kunnen of eventjes bellen met je verzoek. succes...

:]

thanx ik ben hier en daar wel aan het mailen geweest heb me nog niet aangemeld wacht op antwoord van een nandere opleiding wa ik me voor heb aangemeld*werkplaats manager* als ik da niet bij word aangenomen ga ik bbl motorfiets techniek doen en zoek ik da nu *voor de zerkerheid * al stage plaatsen voor
 
thanx ik ben hier en daar wel aan het mailen geweest heb me nog niet aangemeld wacht op antwoord van een nandere opleiding wa ik me voor heb aangemeld*werkplaats manager* als ik da niet bij word aangenomen ga ik bbl motorfiets techniek doen en zoek ik da nu *voor de zerkerheid * al stage plaatsen voor

Hopelijk geven ze daar ook Nederlandse les, een "werkplaatsmanager" die zo schrijft nemen ze echt nergens aan.
 
ik weet niet of de motorzaken wel op een manager zitten te wachten.

monteurs kunnen ze altijd wel gebruiken.
 
ik weet niet of de motorzaken wel op een manager zitten te wachten.

monteurs kunnen ze altijd wel gebruiken.

Als een chef werkplaats tegenwoordig "werkplaats manager" heet, en een onderdelenverkoper "parts manager", heet een motormonteur dan eigenlijk niet "motorcycle manager"? O-)
 
2 jaar geleden ook besloten deze opleiding te gaan doen. Leuk en aardig, maar ik moest wel eerst een stageplek vinden. Was in januari al begonnen met zoeken, heb letterlijk elke motorzaak in provincie Zeeland, Zuid-Holland en Utrecht gehad.

Zonder resultaat! Ik werd hierdoor dus niet aangenomen op deze opleiding en had zodoende een jaar geen school B|

Ik denk dat als je nu pas begint met zoeken (voor aanstaand schooljaar) dat je wel erg laat bent!
 
wat een onzin help die jongen gewoon effe of doe je zelf het zwijgen toe!

probeer de motorport's eens

Mijn commentaar was geen onzin, zie het eerder als opbouwende kritiek.
Als hij mij een mail zou sturen met de vraag om een stageplek met zulke taalfouten er in, dan zou die direct het grijze archief in gaan.
En ik vrees met mij, bij vele anderen ook.
Een werkplaatsmanager heeft de hele dag contact met klanten, leveranciers en importeurs, behoorlijk Nederlands is dan wel een van de eerste vereisten.
 
Niet mailen!!!!

Zeeeer onpersoonlijk en beland 9 van de 10 keer zo in de prullenbak.

Mooie sollicitatiebrief en CV maken en langs gaan voor open sollicitatie. Hebben ze geen tijd voor je? Vraag om een afspraak en laat je sollicitatiebrief en CV achter.
 
Laatst bewerkt:
hij wil na het afronden van deze opleiding leiding geven binnen een werkplaats.
Hiervoor begin je gewoon onder aan in het bedrijf en als het goed is zullen
ze bij de lessen logistiek en andere vakken op het gebied van communicatie
vast wel werken aan zijn schrijfwijze/taalgebruik :)

nogmaals succes!

ohja en zoals eerder werd genoemd: mailen is inderdaad onpersoonlijk...
 
ik zoek niet een stage in de werkplaats manager ma voor motorfiets techniet ma motorfiets tecniek is alleen als 2e keus voor als ik voor werkplaats manager niet word aangenomen iets achter de hand heb ma ik heb.
ma heb motoports wel gemaild ma zonder antwoord nog
 
ik zoek niet een stage in de werkplaats manager ma voor motorfiets techniet ma motorfiets tecniek is alleen als 2e keus voor als ik voor werkplaats manager niet word aangenomen iets achter de hand heb ma ik heb.
ma heb motoports wel gemaild ma zonder antwoord nog

Volgens je profiel ben je student ict; wat voor opleiding heb je dan tot nu toe? Ben ik wel benieuwd naar, want kennelijk heb je vrijwel geen nederlands geleerd. Kan me goed indenken dat ze bij Motoport niet eens de moeite te nemen op je mail te antwoorden, als die in het zelfde steenkolen-nederlands was gesteld. Je wordt gewoon niet serieus genomen als je in het motorvak solliciteert maar woorden als 'motorfiets' en 'techniek' niet eens kunt schrijven .
Als je wèl serieus genomen wilt worden bij sollicaties zou ik daar maar eens iets aan gaan doen.
Bedoeld als goede raad, niet als 'afbreken'!
 
Laatst bewerkt:
Volgens je profiel ben je student ict; wat voor opleiding heb je dan tot nu toe? Ben ik wel benieuwd naar, want kennelijk heb je vrijwel geen nederlands geleerd. Kan me goed indenken dat ze bij Motorport niet eens de moeite te nemen op je mail te antwoorden, als die in het zelfde steenkolen-nederlands was gesteld. Je wordt gewoon niet serieus genomen als je in het motorvak solliciteert maar woorden als 'motorfiets' en 'techniek' niet eens kunt schrijven .
Als je wèl serieus genomen wilt worden bij sollicaties zou ik daar maar eens iets aan gaan doen.
Bedoeld als goede raad, niet als 'afbreken'!

Inderdaad, met zo'n taaltje kom je niet aan de bak denk ik.

Offtopic: Zit je op het ROC Kotkampweg?? Kijk maandagmiddag eens voor de grap naar buiten onder het brommerhok, misschien kom je nog een MF-sticker tegen :P

Moet wat oude details uit de 3e inleveren (bouwkundig)
 
ik zoek niet een stage in de werkplaats manager ma voor motorfiets techniet ma motorfiets tecniek is alleen als 2e keus voor als ik voor werkplaats manager niet word aangenomen iets achter de hand heb ma ik heb.
ma heb motoports wel gemaild ma zonder antwoord nog

Naast het niet Nederlands kunnen schrijven, lukt het lezen je ook niet echt volgens mij?
Ben je werkelijk zo dom, en verwacht je serieus met dit soort taalgebruik een baan in deze branche te kunnen vinden, of ben je pas een jaar of 8? :?
 
ik let met mails wel op mijn taalgebruiik hier kan het wel gebeuren dat ik veel typfouten maken heb dislectie ben lang nodig om een juiste brief te schrijven/typen
 
Iedereen mailt tegenwoordig, gaat zo makkelijk, het weggooien gaat ook veeeel makkelijker van mailtjes. Daarom is het beter om zelf een goede CV te maken en een brief + motivatie en al je goede eigenschappen etz en waarom je bij hun stage wilt lopen. Breng het pakketje netjes in een envelop naar de baas van het bedrijf en maak een afspraak wanneer je langs kan komen om het resultaat te bespreken ook al word je niet aangenomen.
 
Iedereen mailt tegenwoordig, gaat zo makkelijk, het weggooien gaat ook veeeel makkelijker van mailtjes. Daarom is het beter om zelf een goede CV te maken en een brief + motivatie en al je goede eigenschappen etz en waarom je bij hun stage wilt lopen. Breng het pakketje netjes in een envelop naar de baas van het bedrijf en maak een afspraak wanneer je langs kan komen om het resultaat te bespreken ook al word je niet aangenomen.

hey ckers bedankt lijkt me inderdaad beter
maak je ook minder snel typ fouten en het word ook sneller gelezen dan weg gegooid
hartstikke bedankt voor de tip

@die gast van kortkamps weg nee ik zit niet op de kortkamps weg moet er dinsdag wel heen voor toelatings test voor werkplaats manager
ik woon er trouwens wel in de buurt ken je vosta/cafe minkmaat?
ik woon boven minkmaat dus :P
miss spot ik je wel eens
 
Terug
Bovenaan Onderaan